OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le Deal du moment :
Cdiscount : -30€ dès 300€ ...
Voir le deal

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

D. Grosclaude cap de lista

+15
Mertyl
posoèra
Sokolovic
clafotis
sanmarti
Marxelin
Arf
Lafontan
capbreton
LaurençD
zo
maime
joan_cavalier
admin
Zengi
19 participants

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Aller en bas  Message [Page 2 sur 4]

1D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty D. Grosclaude cap de lista Jeu 3 Déc 2009 - 0:26

Zengi

Zengi
Trobador !!
Trobador !!

Rappel du premier message :

Qu'avetz l'informacion abans Rance bleue e tutti quanti: David Grosclaude que serà cap de lista RPS Euròpa Ecologia suu departament deus Pireneus Atlantics, concretament qu'ei quasi assegurat d'obtiéner un sièti a la Region Aquitània.

Mei d'infòs mei tard


31D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Lun 7 Déc 2009 - 19:45

zo

zo
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Ieu tanben demòri fisèl a las miás conviccions: votarài verd, coma de costuma.
D. Grosclaude cap de lista - Page 2 220742



Dernière édition par zo le Mar 8 Déc 2009 - 17:24, édité 1 fois

32D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Lun 7 Déc 2009 - 19:57

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Lafontan a écrit:
As una autra solucion, i a un primièr torn e pòdes votar Euròpa Ecología ont i aurà en Lengadòc tanben candidats occitanistas, mas per prener en compte la defensa del pòble occitan cal anar votar per mettre en plaça lo rappòrt de fòrça que servirà al segond torn per establir un projècte regional ont serèm presents.

Euhhhh es un LafonTHON que nos fas aici ????

Francament, (e anem per un cop disi lo fond de la meuna pensada sense me retener, aici es pas lo que ten un trabalh de media que pren sus el ta se tampar la cara, non daissi anar las causas) del costat politic, sem pas mai credibles dempuei d'annadas sul costat los que se presenton merces a un trabalh de "on nous propose de nettoyer les chiottes du local de campagne, acceptons et peut etre dans quelques années ils nous laisseront cirer leurs chaussures et apres aller tracter pour eux" dels POC, PNO e Consort (per memoria, torni conselhar la video de presentacion de la tiera Europa Ecologia a las europeencas onte lo Guilhem Latrubessa finta Bové que se trufa dels "regionalistes" amb la cara desencusada d'un ome d'onte la femna conta a un repaish amistos qu'es eslinçaire precoce) e sul costat "pesar dins la contesta" tant qu'aurem monde que son prestes de te vendre la maire e de la liurar per 2€50 de subvencions.... ben serem pas renduts

Alavetz pesar de que ? de tot lo seu pes per s'empalar un drin mai sus lo viech que nos balhon, cal pas desconar Lafontan, tu sias benleu a un moment de la tua vida onte (me desencusi d'avança alprep d'Occitaneta e de las fremnas presentas, metaforas sexista) t'acontentas benleu d'un josriser, ieu voli la totala o res

Cedric

http://www.myspace.com/joan_cavalier

33D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Lun 7 Déc 2009 - 20:03

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Matieu a écrit:
Pensi qu'ara ai comprès, es atal que cal far per pas que la lenga creba d'aqui 20 ans . Vos merceji plan!
Eh, va plan, qu'èm enqüèra libres de pensar e har çò que volem. La caça de broishas peus occitans qui segueishen pas la dralha deu mitan occitan, que n'i a pron. Cadun qu'a la soa faiçon de lutar e de considerar lo son combat per Occitania.


Matieu te cal esser rasonable, SAn MArti (que continui de diser aquel putanier soi segur que nos coneissem mas vesi pas qual es, en coneissi tant d'embarrats de l'esperit) es de t'esplicar ço qu'es la democracia : sia om pensa coma los democrates sia om s'engana.....

Blague carambar : la Maitresse a Julien "C'est quoi un egoiste?"
Julien a la maitresse "Quelqu'un qui pense pas a moi"

Aprep ieu un pais onte i'a un sol biais de pensar una sola dralha, me far pensar a tot manca a....una democracia

http://www.myspace.com/joan_cavalier

34D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Lun 7 Déc 2009 - 20:05

zo

zo
Occitan Warrior
Occitan Warrior

joan_cavalier a écrit:e anem per un cop disi lo fond de la meuna pensada sense me retener


D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Suspect

Es aquí lo subjècte per s'escacalassar?

perdon. D. Grosclaude cap de lista - Page 2 867419

35D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Lun 7 Déc 2009 - 20:40

LaurençD

LaurençD
Occitan Warrior
Occitan Warrior

joan_cavalier a écrit:
Francament, (e anem per un cop disi lo fond de la meuna pensada sense me retener, aici es pas lo que ten un trabalh de media que pren sus el ta se tampar la cara, non daissi anar las causas) del costat politic, sem pas mai credibles dempuei d'annadas sul costat los que se presenton merces a un trabalh de "on nous propose de nettoyer les chiottes du local de campagne, acceptons et peut etre dans quelques années ils nous laisseront cirer leurs chaussures et apres aller tracter pour eux" dels POC, PNO e Consort (per memoria, torni conselhar la video de presentacion de la tiera Europa Ecologia a las europeencas onte lo Guilhem Latrubessa finta Bové que se trufa dels "regionalistes" amb la cara desencusada d'un ome d'onte la femna conta a un repaish amistos qu'es eslinçaire precoce) e sul costat "pesar dins la contesta" tant qu'aurem monde que son prestes de te vendre la maire e de la liurar per 2€50 de subvencions.... ben serem pas renduts

Alavetz pesar de que ? de tot lo seu pes per s'empalar un drin mai sus lo viech que nos balhon, cal pas desconar Lafontan, tu sias benleu a un moment de la tua vida onte (me desencusi d'avança alprep d'Occitaneta e de las fremnas presentas, metaforas sexista) t'acontentas benleu d'un josriser, ieu voli la totala o res

Cedric

Mesfisa-te cossi te la faran la totala D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Affraid

Bon aquò dich, Joan Cavalier (in english John Waine), ai pas encara plan compresas tas conviccions politicas (en mens de 40 linhas e amb d'espacis, mercés).

36D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Lun 7 Déc 2009 - 20:52

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

se dviai votar votarai per d'ideas pas per de monde (aprep te desenvolopar aquelas ideas en mens de 40 linhas seria malaisit doncas en resumit, soi per la lei Veil quitament se Veil es una fremna de dreita, soi contra las lei Chevenement (prengueri quitament cops de bastons mai jove per aquo) quitament se Chevenement es dich d'esquera, arefusi de m'encartar onte que siaguesse per pas esser oblijat de tornar engolir las meunas ideas per la "logique de parti", e coma voli pas anar votar per "lo mens pieger per despiech" me marcarai sus las tieras electoralas lo jorn onte la votacion blanca sera reconneguda, pas per votar blanc a cada cop, mas per poder lo faire se me pren l'enveja de diser "son 2, brica dels 2 me va"

Aprep vo soi un putanier d'idealiste, mas coma l'auria dit un gran ome nascut a Monega "Si quelques fous n'avaient pas dit non contre toute evidence depuis que nous roulons sous les saisons, nous serions encore dans nos arbres"

14 linhas (16 en comptant aquelas) te va plan manhac ?
Cedric

http://www.myspace.com/joan_cavalier

37D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Lun 7 Déc 2009 - 20:59

LaurençD

LaurençD
Occitan Warrior
Occitan Warrior

joan_cavalier a écrit:se dviai votar votarai per d'ideas pas per de monde (aprep te desenvolopar aquelas ideas en mens de 40 linhas seria malaisit doncas en resumit, soi per la lei Veil quitament se Veil es una fremna de dreita, soi contra las lei Chevenement (prengueri quitament cops de bastons mai jove per aquo) quitament se Chevenement es dich d'esquera, arefusi de m'encartar onte que siaguesse per pas esser oblijat de tornar engolir las meunas ideas per la "logique de parti", e coma voli pas anar votar per "lo mens pieger per despiech" me marcarai sus las tieras electoralas lo jorn onte la votacion blanca sera reconneguda, pas per votar blanc a cada cop, mas per poder lo faire se me pren l'enveja de diser "son 2, brica dels 2 me va"

Aprep vo soi un putanier d'idealiste, mas coma l'auria dit un gran ome nascut a Monega "Si quelques fous n'avaient pas dit non contre toute evidence depuis que nous roulons sous les saisons, nous serions encore dans nos arbres"

14 linhas (16 en comptant aquelas) te va plan manhac ?
Cedric

Ouaip ! Per resumir : sias un militant Nutella (s'ai plan comprés lo concepte)

38D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Lun 7 Déc 2009 - 21:08

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

1 militant nutella....euh colqui pas amb gojats (soi pas ministre de la cultura) d'autres aici te podrian parlar (o pas) del meu trabalh militant se te sembla dobtos (aprep ieu teni pas de diser "ai fach aquo e aquo e aquo" sabi a que ai participat, a capitat per certas causas es pron per ieu

Mas m'interessa, pos desenvolopar (en mai de 5 frasas) lo concepte militant nutella te pregui ?

http://www.myspace.com/joan_cavalier

39D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Lun 7 Déc 2009 - 21:18

LaurençD

LaurençD
Occitan Warrior
Occitan Warrior

joan_cavalier a écrit:1 militant nutella....euh colqui pas amb gojats (soi pas ministre de la cultura) d'autres aici te podrian parlar (o pas) del meu trabalh militant se te sembla dobtos (aprep ieu teni pas de diser "ai fach aquo e aquo e aquo" sabi a que ai participat, a capitat per certas causas es pron per ieu

Mas m'interessa, pos desenvolopar (en mai de 5 frasas) lo concepte militant nutella te pregui ?

Diriai qu’es un biais regressiu de parlar de politica :

"EEE veses, las politica eee son tots poirits eee los que van votar eee son de cons arf arf arf ieu me’n bati perqué soi per la revolucion eeee veses tot aquò cal faire quicòm mai, enfin sabi pas ieu. Schit !"

Vaqui.

Tot.

Aquò.

En.

Mai.

De.

5.

Frasas.

40D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Lun 7 Déc 2009 - 21:25

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

S'as aquela vista del meu biais de tractar la politica, prova qu'escota sovent las radios occitanas (onte passon sovent reportatges e entrevistas que fau ieu de politics) disi pas son totes poirits, disi se cal pas arrestar a "aquel es de dreita es poirit, aquel es d'esquerra es plan" voli pas poder votar blanc per poder votar blanc, voli aver la possibilitat de lo faire se pas brica solucion que m'es prepausada me va, e que siaguesse pres en compte pas coma se eri demorat a l'ostau de me brandar o se eri partit a la pesca, esser considerat coma qualqu'un qu'a dit per la sua votz "pas res de ço que me prepauset me va" se aquo es necite (se i'a quicom que me va soi pas colha votarai per)

Aprep te torni la question, es que pensas pas que los que van votar per tal o tal, per faire coma los amics, per de que sembla simpatic, per de que es sexy o per de que es risolier als guignols son pas "votaires nutella" ?

Cedric

http://www.myspace.com/joan_cavalier

41D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 0:59

Lafontan

Lafontan
Occitan Warrior
Occitan Warrior

N'ia que parlan e d'autres qu'agisson, se me podètz mostrar una presa en compte de l'occitan melhora, vos remborsi la carta del POC. Aquò es lo document de campanha d'EUROPA ECOLOGÍA Miègjorn Pirenèus
D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Eeoc10

42D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 5:46

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Woawwwwww une phrase en patois et la croix mais c'est la revolution ....

Francament Lafontan, tant (per començar a lo coneisser plan) pensi Onesta ben onesta a d'aquel nivel tant saps coma ieu (l'esperi tu que sias al dintre si de non es greu) que n'i'a un fum tanben que s'en foton veire que son contra (e diriai es ço meteis del cant de la tiera Malvy)

Aprep onestament aqui tanben, que i'aguesse causas importantas cap a l'occitan de faire (mai pensi que las darrieras e sempiternelas revendicacions que me fagueron pissar dins las braguas : mai de postes al CAPES e lo coeficient al bacchilerat a la nautor de la del LAtin o del Grec qu'una revendicacion sociala e societala macanicha) tant qual tanben reconeisser qu'om pot pas basar la sua votacion que sus lo fach de "ils defendent le patois, la preuve y'en a sur leurs tracts).

Gausi esperar que se deman lo FN pond un tract 100% en oc, i'aura pas una colha aici per se diser "ils defendent l'oc, je vais voter pour eux" (si n'ia un que lo far per cas, se ten la manhagaria de me venir veire a la radio per n'en parlar, aprofiecharai per i botar ma man al cuòl e mon pe pel morre a l'acabament de l'entrevista)

Cedric

http://www.myspace.com/joan_cavalier

43D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 8:14

maime

maime
Lemosin de prumiera !

En Lemosin maitot EE utiliza l'occitan. Cò que me plai, en Lemosin, es que los ecologistas associatius occitanoparlants qu'ai vist dissabde per l'enterrament dau Pair Ndau (veire sus mon blògue ) e que participen a EE an descubert lo Pòc.
"Ten, pitit, t'as vut, n'i un truc en occitan a EE ! N'i avia un papet"
"Euh... Parlas dau partit occitan ?"
"Oc-es qu'es quò ! Coneisses ? "
D. Grosclaude cap de lista - Page 2 220742

http://ieumaitot.nireblog.com/

44D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 11:11

admin

admin
Trobador !!
Trobador !!

D. GROSCLAUDE. Tête de liste Europe Écologie aux régionales


« Des filières courtes, même en politique»


Non, je m'y attendais ! Ce sont les Verts qui se sont exprimés pour désigner Jean Lissar. Je ne sais pas s'il y a eu faute politique, mais il y a au moins eu faute médiatique, quand on a annoncé le nom de Jean Lissar pour la tête de liste. Tous les « non verts » ont été surpris, puis ont protesté sur la méthode. En discutant, tout le monde s'est finalement rendu compte qu'il y avait eu un problème de méthode. Et on est revenus à ce que l'on souhaitait, c'est-à-dire un candidat « hors Verts » pour les Pyrénées- Atlantiques. Appelons cela un simple épisode. D'ailleurs, la solution trouvée, avec une tête de liste régionale pour les Verts, et trois têtes « non verts » me paraît équilibrée.

Cela donne tout de même l'impression d'un cafouillage...
On ne peut pas non plus se plaindre que la politique intègre l'humain. Il y a de l'humain dans la démocratie, c'est pour cela que c'est si difficile. Cela réclame la mobilisation de tous les sentiments possibles, comme l'amertume, parfois, mais aussi la capacité des gens à se mettre en avant. Fatalement, il y aura certaines insatisfactions, mais l'équipe de campagne va se mettre en place, et les liens originels vont se renouer. Vous savez, dans les réunions d'Europe Écologie, il n'y a pas marqué sur le front de chacun s'il est membre des Verts ou non...

Cette campagne sera-t-elle votre première incursion dans la politique ?
Non, j'ai déjà été candidats lors de régionales de 1986 et 1992 sur les listes Entau Pais, qui ont fait des scores aux environs de 2,5 %. C'était une époque où on ne faisait pas trop la différence entre les écologistes et les régionalistes. On a fini par s'apercevoir qu'on était tous issus des mêmes cercles d'idées, et on a fini par se retrouver.

Mais êtes-vous membre d'un parti politique ?
Oui, je viens d'adhérer au Parti occitan il y a peu, qui est intégré dans Régions et peuples solidaires, déjà alliés des Verts.Jusqu'alors, je présidais une grosse association, l'Institut d'études occitanes, et je ne voulais pas mélanger. Je viens d'ailleurs d'annoncer à mon bureau que la vice-présidente représentera désormais l'IEO le temps de la campagne, et le temps que je me retire.

Comment la voyez-vous ?
Je voudrais faire une campagne positive. Pas contre quelque chose, mais plutôt pour. La LGV, par exemple, j'ai surtout envie de dire que ces 15milliards annoncés pourraient servir au transport ferroviaire local. On ira à Paris plus vite, soit, mais la plupart des gens n'y vont que deux à trois fois par an. Mon fils, en revanche, il prend le train tous les jours pour aller au collège. Pareil pour le stockage de CO2. Pour moi, la meilleure tonne de CO2 n'est pas celle que l'on stocke, mais celle que l'on ne produit pas.

Qu'est-ce qui vous a marqué ces derniers temps dans l'actualité locale?
Ce sont les pancartes que je vois fleurir de plus en plus, depuis la crise du lait. Des producteurs laitiers annoncent « vente directe » sur le bord des routes. Tout d'un coup, certains se rendent compte de l'intérêt des filières courtes. Je crois à ces filières courtes, même en matière politique.




Auteur : Nicolas Rebière
rebiere@sudouest.com

http://omidelafotografia.wordpress.com/

45D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 12:13

Arf

Arf
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Que pensi que Sanmarti pausa dab rason eth problema deth pragmatisme, o deth realisme, en politica. N'impausa pas ad arrens de votar per un o per aude, mes que soslinha er'urgencia que i a per nosaudes de har corda, de sostiener un candidat gessit d'un partit democratic qui sia en mesura de har avançar era causa nosta ara region Aquitania. A un moment que cau saber har carar eras divergencias enta uni's. Per'mor eth Grosclaude, n'ei pas elejut denguera. Si finaument ne n'ei pas, que sera trop tard enta lamenta's d'ua aucasion mancata.

46D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 12:30

maime

maime
Lemosin de prumiera !

Arf a écrit:N'impausa pas ad arrens de votar per un o per aude, mes que soslinha er'urgencia que i a per nosaudes de har corda, de sostiener un candidat gessit d'un partit democratic qui sia en mesura de har avançar era causa nosta ara region Aquitania.
Ton rasonament es plan dangieros per me. Ieu, votarai pas per quauqu'un que desfend UNA causa. Qu'es un ensemble : la politica defenduda per la lista, los mejans politics que van prener per poder far lor politica si son eligits (aliança politica, ...), lo monde que i a dins la lista, la dinamica que i a a son entorn. Un vòte sierv d'orientar la politica d'una institucion (quand lo monde son eligits), de balhar un sostenh simbolic a de las orientacions politicas, estrategicas,... e de balhar un sostenh financier a un partit (remborsament o pas de la campanha, finançament public quand qu'es las legislativas).

Que farà Grosclaude per l'occitan ? Que podria far ? En defòra de la lenga qualas seran sas chausidas politicas ? E las de sa lista ?

http://ieumaitot.nireblog.com/

47D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 12:34

LaurençD

LaurençD
Occitan Warrior
Occitan Warrior

joan_cavalier a écrit:Gausi esperar que se deman lo FN pond un tract 100% en oc, i'aura pas una colha aici per se diser "ils defendent l'oc, je vais voter pour eux" (si n'ia un que lo far per cas, se ten la manhagaria de me venir veire a la radio per n'en parlar, aprofiecharai per i botar ma man al cuòl e mon pe pel morre a l'acabament de l'entrevista)

Cedric

Té, veses, aquò's tipicament un amalgama pudent. T'encavas (s'es encara possible).

48D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 13:29

Sokolovic

Sokolovic
Trobador !!
Trobador !!

Lafontan a écrit:N'ia que parlan e d'autres qu'agisson, se me podètz mostrar una presa en compte de l'occitan melhora, vos remborsi la carta del POC. Aquò es lo document de campanha d'EUROPA ECOLOGÍA Miègjorn Pirenèus

Perqué avètz revirat Midi Pyrénée per Occitània ? Aqui es una dèca politica mi sembla.

49D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 13:36

Lafontan

Lafontan
Occitan Warrior
Occitan Warrior

joan_cavalier a écrit: Francament Lafontan, tant (per començar a lo coneisser plan) pensi Onesta ben onesta a d'aquel nivel tant saps coma ieu Cedric...
L'onestetat, es una bona debuta, Onesta serà lo cap de lista d'Euròpa Ecología Miègjorn Pirenèus amb l'ambicion d'èsser President de Region (a las eleccions Europencas i aviá pas qu'un 1% de diferéncia entre EE e lo PS)
Per ne saupre mai podètz legir aquel texte de Gustau Alirol sus la reforma territoriala:
http://partitoccitan.org/IMG/pdf/Reforme_territoriale__POC_2009_1.pdf

50D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 13:38

Arf

Arf
Occitan Warrior
Occitan Warrior

maime a écrit:Ton rasonament es plan dangieros per me. Ieu, votarai pas per quauqu'un que desfend UNA causa. Qu'es un ensemble : la politica defenduda per la lista, los mejans politics que van prener per poder far lor politica si son eligits (aliança politica, ...), lo monde que i a dins la lista, la dinamica que i a a son entorn. Un vòte sierv d'orientar la politica d'una institucion (quand lo monde son eligits), de balhar un sostenh simbolic a de las orientacions politicas, estrategicas,... e de balhar un sostenh financier a un partit (remborsament o pas de la campanha, finançament public quand qu'es las legislativas).

Que farà Grosclaude per l'occitan ? Que podria far ? En defòra de la lenga qualas seran sas chausidas politicas ? E las de sa lista ?

Tot rasonament possat ar extreme qu'ei dangeros. Mes ne s'ageish de votar uelhs clucats per quauqu'un ath motiu que defen er occitan.
Aci qu'avem un militant de longa, qui, enter audes, a creat eth solet setmaner en occitan, era soleta revista en occitan entaths mainatges, qui gavida despuish annadas ua gran organizacion de promocion der occitan ; qu'a donc amuishat, provat, qu'era energic, arsecos, pragmatic, que sabera segotir er'amassada regionau.
De mes qu'ei elejut cap de lista d'un partit democratic, progressista, qui he compte dera diversitat. Que vos de mes ? A un moment que cau leishar de pishotejar i saber diser "oc". O alavetz balha'm rasons, bona rasons, ta non pas votar per eth.
Si ne'u sostienem pas aci i adara, alavetz ne sostieneram pas james nat candidat qui defendia ubertament er occitan. I ne calera pas viener plorar qu'er occitanisme politic n'existeish pas o ei esterle.
Que'm rapera eras eleccions presidenciaus de 2002. Electors d'esquerra ne volevan pas votar per Jospin ath purmer torn per cinquanta rasons. De tota faiçon qu'era jogat qu'estore ath segon. Resultat, aqueths medishs electors d'esquerra, qui hasevan deths estifanhos, qu'avon d'anar votar per un candidat de dreta ta qu'un d'extrema dreta ne passesse pas...

51D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 13:42

Lafontan

Lafontan
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Matieu C. a écrit:
Lafontan a écrit:N'ia que parlan e d'autres qu'agisson, se me podètz mostrar una presa en compte de l'occitan melhora, vos remborsi la carta del POC. Aquò es lo document de campanha d'EUROPA ECOLOGÍA Miègjorn Pirenèus

Perqué avètz revirat Midi Pyrénée per Occitània ? Aqui es una dèca politica mi sembla.
N'i a pas una volontat de s'acaparar Occitània, al contrari es una dobertura cap a l'inter regionalitat, es pas una revirada.

52D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 14:04

maime

maime
Lemosin de prumiera !

Lafontan a écrit:N'i a pas una volontat de s'acaparar Occitània, al contrari es una dobertura cap a l'inter regionalitat, es pas una revirada.
D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_lol D. Grosclaude cap de lista - Page 2 37676 D. Grosclaude cap de lista - Page 2 786637 Bon... dise pas ren... D. Grosclaude cap de lista - Page 2 189553

O alavetz balha'm rasons, bona rasons, ta non pas votar per eth.
Son de las rasons que son bonas per me, benleu pas per te. Lo fach qu'un partit sia democratic sufis pas per me. Votarai pas per EE. Perque sei ecologista. E perque pense que lo liberalisme es pas compatible emb l'ecologia. Perque coneisse los que son sus la lista en Lemosin (vòte pas en Aquitània) e sabe que son capables de votar contra la construccion de l'aeropòrt de Briva e ne'n votar lo budget de foncionament. E perque pense que los ecologistas associatius e los altermondialistas que vòlen 'nar sus 'quela lista se son trompats d'aliats. Emai perque i aurà dau monde de CAP 21 (alaidonc dau Modem) coma ilhs sus la lista. Perque avem benleu la possibilitat d'aver un front de mança large en Lemosin.

Los deputats europeus d'EE (manca Bové) an votat un texte sus Copenaga que bota lo nucleari coma mejan de lucha contra l'eschaurament climatic. En explicar qu'era important de lo votar perqu'era a perpaus dau climat quitament si quò legitima lo nucleari. En explicar qu'era pas greu de legitimar lo nucleari perque lo texte q mas 'na portada simbolica e qu'era pas un texte important. Qu'es pas lo problema d'esser per o contra lo nucleari. Mas se son fan elegir sus un programa ente era escrich qu'erian contra. Se foten de la gula de lors electors.

Coneisse pas la situacion exacta en Aquitània. Mas la question es mai complexa que "Grosclaude es un bon militant e EE es democratic".

http://ieumaitot.nireblog.com/

53D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 14:20

Sokolovic

Sokolovic
Trobador !!
Trobador !!

Lafontan a écrit:
Matieu C. a écrit:
Lafontan a écrit:N'ia que parlan e d'autres qu'agisson, se me podètz mostrar una presa en compte de l'occitan melhora, vos remborsi la carta del POC. Aquò es lo document de campanha d'EUROPA ECOLOGÍA Miègjorn Pirenèus

Perqué avètz revirat Midi Pyrénée per Occitània ? Aqui es una dèca politica mi sembla.
N'i a pas una volontat de s'acaparar Occitània, al contrari es una dobertura cap a l'inter regionalitat, es pas una revirada.

Bah. Cresi pas que la màger part dei gents concernits lo comprendràn ansinta. Ai adejà vist circular aqueu papafard sus de forums onte d'anti-occitanistas lo mostravan per apuejar sa tèsi de Occitània = Tolosa e sa region e pas mai.

54D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 14:46

Lafontan

Lafontan
Occitan Warrior
Occitan Warrior

maime a écrit:Los deputats europeus d'EE (manca Bové) an votat un texte sus Copenaga que bota lo nucleari coma mejan de lucha contra l'eschaurament climatic. En explicar qu'era important de lo votar perqu'era a perpaus dau climat quitament si quò legitima lo nucleari. En explicar qu'era pas greu de legitimar lo nucleari perque lo texte q mas 'na portada simbolica e qu'era pas un texte important. Qu'es pas lo problema d'esser per o contra lo nucleari. Mas se son fan elegir sus un programa ente era escrich qu'erian contra. Se foten de la gula de lors electors.
Coneisse pas la situacion exacta en Aquitània. Mas la question es mai complexa que "Grosclaude es un bon militant e EE es democratic".


Aquò es fals veire lo comunicat dels deputats EE:

Les députés Europe écologie,
Copenhague et le nucléaire



Face à l’émotion suscitée par le vote des députés européens du groupe Verts/ALE sur la résolution sur le sommet de Copenhague le 25 novembre dernier, il nous semble important de remettre les choses en perspective et d’expliquer les raisons de ce vote. Nous ne sommes évidemment pas devenus - qui pourrait d’ailleurs sérieusement le croire - des partisans du nucléaire ; nous sommes au contraire toujours le seul groupe unanimement anti-nucléaire au sein du Parlement européen, comme les votes sur cette résolution le démontrent.

Lors de ce vote, nous avons eu un choix à faire. Comme souvent au Parlement européen, où tous les groupes politiques sont parties prenantes dans les négociations, nous nous sommes retrouvés face à un texte final dans lequel nous avions obtenu des points positifs et d’autres sur lesquels nous avions perdus. En l’occurrence, nous avions sur ce texte obtenu énormément d’avancées, en faisant le mandat quasi parfait pour l’Europe à Copenhague : obligation d’un accord international contraignant d’ici la fin de l’année, objectif de réduction des émissions de gaz à effet de serre domestiques proche de 40% d’ici 2020, soutien aux pays du Sud d’un minimum annuel de 30 milliards d’euros en supplément de l’aide public au développement font, entre autres, de ce texte le seul mandat de négociation compatible avec la science et la responsabilité de l’Union européenne.

Si cette résolution est aussi ambitieuse, et si elle constitue l’un des meilleurs mandats au monde pour Copenhague, c’est grâce à l’acharnement et au travail des députés du groupe des Verts/ALE, dans toutes les commissions parlementaires, qui, lors de la négociation préparatoire, ont réussi à arracher tous les points positifs un à un, et à rejeter tous les points négatifs que certains tentaient de faire passer.

Mais il y a eu ce fameux amendement du groupe PPE (dont font partie les députés UMP) en faveur du nucléaire, malheureusement adopté grâce au soutien de la droite et de quelques voix à gauche, comme celles de Jacky Hénin et de Marie-Christine Vergiat du Front de gauche. Nous nous sommes évidemment unanimement opposés à cet amendement. Quelques secondes plus tard, notre amendement demandant l’exclusion du nucléaire du Mécanisme de développement propre et de tout mécanisme de soutien aux pays du Sud, fût rejeté, là encore par tous les députés de droite et quelques voix de gauche dont Jacky Hénin et Jean-Luc Mélenchon.

Nous aurions alors bien sûr pu faire le choix de l’abstention pour marquer notre désapprobation face à cette réintroduction du nucléaire dans un texte où il n’avait rien à y faire. Il s’agit en effet d’une résolution qui traite d’abord du contenu d’un bon accord pour Copenhague, pas du mix énergétique de l’UE. Cet amendement est un mauvais coup porté par la droite qui avait de plus perdu sur ce point lors du vote en commission parlementaire.

Le groupe des Verts/ALE, qui avait anticipé cette situation la veille lors de sa réunion de groupe, a estimé plus efficace politiquement de soutenir le texte final afin que la délégation officielle du Parlement européen qui se rendra à Copenhague puisse s’appuyer sur une résolution très largement soutenue pour porter les très bonnes dispositions rappelées ci-dessus. De plus, face aux ambiguïtés et aux tergiversations des Etats membres et du Conseil dans la préparation de Copenhague, il nous a semblé important d’affirmer la position du Parlement européen.

Il ne s’agit pas d’un texte qui engage la politique énergétique de l’Europe pour les 50 prochaines années mais d’une position politique à usage immédiat et limité dans le temps, celui du sommet de Copenhague. Par ce vote, nous n’avons pas proclamé le nucléaire comme solution pour faire face aux changements climatiques, nous n’avons pas décidé de la construction d’un nouvel EPR ou incité les Etats membres de l’UE qui n’ont pas recours au nucléaire à le faire. Il est évident que nous aurions voté contre si l’adoption de ce texte avait pu avoir une quelconque conséquence concrète sur le recours au nucléaire.

Notre mobilisation contre le nucléaire et toute tentative visant à le promouvoir, que personne n’en doute, reste évidemment sans faille. Tous les membres du groupe des Verts/ALE sont des anti-nucléaires notoires que l’utilisation d’un vote sorti de son contexte ne saurait remettre en cause.

Amitiés,

Les députés européens Europe Ecologie, du groupe Verts/ALE


François Alfonsi - Sandrine Bélier - Malika Benarab-Attou - Jean-Paul Besset- José Bové - Pascal Canfin - Daniel Cohn-Bendit - Karima Delli - Hélène Flautre - Catherine Greze - Yannick Jadot - Eva Joly - Nicole Kiil-Nielsen - Michèle Rivasi

Pour en savoir plus :
- La position des Verts/ALE sur changements climatiques et nucléaire
- Le site des députés européens Europe Ecologie
[/td]

55D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 15:12

maime

maime
Lemosin de prumiera !

Veiqui l'article en question :

36. souligne que le passage, à l'échelle internationale, à uneéconomie à faible intensité de carbone conférera à l'énergie nucléaire un rôle important dans le bouquet énergétique à moyen terme;

Lo comunicat a rason. Quò parla pas dau mix europeu. Quò parla dau mix mondiau. Lo parlament europeu afirma sa pausicion e quò ajudarà segurament los governaments coma lo francés per far de las chausidas dins los mecanismes de desvelopaments propes.

Lo vòte daus euro-deputats : http://www.votewatch.eu/cx_vote_details.php?order_by=euro_grup_cod&order=ASC&last_order_by=euro_tara_nume_en&id_act=196&vers=2

http://ieumaitot.nireblog.com/

56D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 16:53

Lafontan

Lafontan
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Es plan çò que disiái i pas aquí cap d'engatjaments sus lo nuclear, lo definis per "role important" çò que vòl pas res dire. Donc se cal pas enganar las decisions presas per lo parlament europèu son plan mai importantas que d'ipotèsis sus l'avenidor.
Enfin degun pòt creire seriosament que los ecologistas serian pro nuclears !!!!

57D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 18:09

Marxelin

Marxelin
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Vos doni las paraulas d'un grop francés que s'apelava Kochise, es un tèxt plan escrit que revèrta plan çò que pensi (la cançon s'apèla "La démocratie").

La démocratie on a bien failli y croire / c'est mauvais de marcher / contre le sens de l'histoire / à coups de matraques, à coup de résignation / tous les moyens sont bons / pour forcer la soumission / aux ultras-libéraux, aux socio-démocrates / le pouvoir reste aux mains des mêmes bureaucrates / ils nous font trimer ou nous jettent une obole / mais en réalité c'est la vie qu'ils nous volent.

Travailler, réussir par n'importe quel moyen / ceux qui s'y essayent ne vont jamais très loin / préparer un diplôme ou gratter un millionnaire / pour un ou deux qui s'en sort, y'en a combien derrière ? / 100 % des perdants on tenté leurs chances / mais ceux qui ont le pouvoir l'ont à la naissance / dans ce système cynique / n'attends rien de leurs "droits" / parce qu'ils ont le fric et qu'ils font les lois.

Démocratie - très peu pour moi / mon pouvoir ne délègue pas / ils n'offrent des droits accessibles / dans la limite des stocks disponibles.

Viennent les élections, l'illusion de choisir / cautionnant un système qui nous force à subir / sois attentif aux chiffres de la participation / ils révèlent le niveau de notre soumission / et pendant qu'ils décident, pendant qu'ils légifèrent / forts du pouvoir abdiqué par le reste de nos congénères / la liberté promise par le mythe démocratique / tu peux la mesurer entre deux rangs de flics.

Ils nous traitent d'extrèmistes / ils nous traitent de menteurs / ils peuvent même nous prouver qu'il ya pire ailleurs / c'est vrai mais d'où cela vient-il ? / qui profite des famines et des ventes de missiles / démocratie ici, aux autres les dictatures / à les écouter c'est une question de culture / pour agrandir leurs marchés, maintenir notre train de vie / ils assasinent là-bas ce qu'ils prêchent ici.

De soscar.

http://www.anaram.org

58D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 18:22

zo

zo
Occitan Warrior
Occitan Warrior

maime a écrit: Votarai pas per EE. Perque sei ecologista. E perque pense que lo liberalisme es pas compatible emb l'ecologia.

D. Grosclaude cap de lista - Page 2 844106Perqué per tu EE son liberals!? Te me caldrà donar la tiá definicion del mot alavetz, qu'aqui compreni pas res pus.

De legir obligatoriament abans de parlar de la politica economica dels verds: "L'économie verte expliquée à ceux qui n'y croient pas". Pascal Canfin; (Les petits matins edition).

@ Arf: Cò plan amb tu es que m'estalvias fòrça temps de responsa a caduna de las tias intervencions... D. Grosclaude cap de lista - Page 2 270465

59D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 18:24

Marxelin

Marxelin
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Un tèxt de René Binamé (grop de Belgica), la cançon s'apèla "quelques mots sur le cirque électoral".

Tout dépend de la conjoncture mais avec un peu de bonne volonté le gouvernement

s’en sortira

Si les élections n'étaient pas indispensable à la prospérité du capital,

on ne nous les servirait pas partout, toujours, a coup de fric, a coup de flics.

Si le vote n'était pas le meilleur antidote contre nos grèves et nos révoltes,

on ne nous l'assénerait pas, à tous les coups, à coups d'assemblées syndicales.

Si le spectacle électoral n'était pas si propice à l'extension du marché,

on ne nous le parachuterait pas en casque bleu, sac de riz à la main, mitraillette

à l'épaule.

Quand le cirque politicien ne suffit plus à nous faire parler, à nous faire taire,

on maintient l'ordre à coups de sabre, on lâche la bride à la flicaille.

on lâche la bride à la flicaille

http://www.anaram.org

60D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Empty Re: D. Grosclaude cap de lista Mar 8 Déc 2009 - 18:27

zo

zo
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Marxelin a écrit:Vos doni las paraulas d'un grop francés que s'apelava Kochise, es un tèxt plan escrit que revèrta plan çò que pensi (la cançon s'apèla "La démocratie").

La démocratie on a bien failli y croire / c'est mauvais de marcher / contre le sens de l'histoire / à coups de matraques, à coup de résignation / tous les moyens sont bons / pour forcer la soumission / aux ultras-libéraux, aux socio-démocrates / le pouvoir reste aux mains des mêmes bureaucrates / ils nous font trimer ou nous jettent une obole / mais en réalité c'est la vie qu'ils nous volent.

Travailler, réussir par n'importe quel moyen / ceux qui s'y essayent ne vont jamais très loin / préparer un diplôme ou gratter un millionnaire / pour un ou deux qui s'en sort, y'en a combien derrière ? / 100 % des perdants on tenté leurs chances / mais ceux qui ont le pouvoir l'ont à la naissance / dans ce système cynique / n'attends rien de leurs "droits" / parce qu'ils ont le fric et qu'ils font les lois.

Démocratie - très peu pour moi / mon pouvoir ne délègue pas / ils n'offrent des droits accessibles / dans la limite des stocks disponibles.

Viennent les élections, l'illusion de choisir / cautionnant un système qui nous force à subir / sois attentif aux chiffres de la participation / ils révèlent le niveau de notre soumission / et pendant qu'ils décident, pendant qu'ils légifèrent / forts du pouvoir abdiqué par le reste de nos congénères / la liberté promise par le mythe démocratique / tu peux la mesurer entre deux rangs de flics.

Ils nous traitent d'extrèmistes / ils nous traitent de menteurs / ils peuvent même nous prouver qu'il ya pire ailleurs / c'est vrai mais d'où cela vient-il ? / qui profite des famines et des ventes de missiles / démocratie ici, aux autres les dictatures / à les écouter c'est une question de culture / pour agrandir leurs marchés, maintenir notre train de vie / ils assasinent là-bas ce qu'ils prêchent ici.

De soscar.

òsca, aquí la solucion: votem pas, daissem la dreita passar a cada eleccion e tot s'arrengarà solet!! D. Grosclaude cap de lista - Page 2 Icon_cheers

Contenu sponsorisé



Revenir en haut  Message [Page 2 sur 4]

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum