OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le Deal du moment : -40%
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 ...
Voir le deal
59.99 €

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Mi presentacion

Aller à la page : Précédent  1, 2

Aller en bas  Message [Page 2 sur 2]

08122009

Occitan Mi presentacion

Puceau occitan

avatar
Cacha-Niu
Cacha-Niu

Hola todos, me llamo es el puceau de la occitani.
En ma longue vida cuando que hacer mis padre todos las dia entonces no me le dices hola pussy.
Hoy que mas hola soy occitan de origine, y yo qiere os dice que somos une péplad de grande utilidad por nostro cultura del sud y nostro patrimonico en voy de disparition. Yo quiere simplemente dice ostro que ye n'aime pas l'occitan.
Merci buesquoup de vuestros attencion

Partager cet article sur : reddit

Alh Òli

Message Lun 14 Déc 2009 - 11:09 par Alh Òli

jfrieux a écrit:
Alh Òli a écrit:
jfrieux a écrit:i a pas una deca? "merci buesquoup de vuestros attencionS" o ""merci buesquoup de vuestro attencion"

C'est soit de l'espéranto, soit du Calandreta Mi presentacion - Page 2 Icon_rolleyes

Dins totas las lengas romanicas, l'adjectiu s'acorda au substantiu, non? Aquò es un mescladis de lengas romanicas (manca "pussy") , pòt respectar una règla comuna d'aquelas lengas.

De mai, espèri qu'es pas aquò qu'es ensenhat dins las Calandretas!

Euh... Mi presentacion - Page 2 Icon_sad

avatar

Message Mar 15 Déc 2009 - 8:13 par Puceau occitan

Soy muy vesquet de vos insultes envers mi. Mi opinion es mi opinion, no es porque todos son en déçacuerdo que ustedes puede insultarme. Personalimiente, yo comdniane este comportemente imaturo, infantil y irrespectuoso.

El puceau

Cyril06

Message Mar 15 Déc 2009 - 8:48 par Cyril06

Capissi pas tròup... Degun vos a insultat...

maime

Message Mar 15 Déc 2009 - 9:31 par maime

'Na p'ita demanda : podriatz-vos escriure dins 'na lenga qu'exista ? Sabe pas, en frances benleu.. O en angles... Coma mestrejatz ni l'espanhòu ni l'occitan...

fredoc

Message Mar 15 Déc 2009 - 10:58 par fredoc

O sinon, com ne mestrejatz pas nada lenga, vos poderetz carar ?
Mi presentacion - Page 2 220742

Tiston

Message Mar 15 Déc 2009 - 12:50 par Tiston

Puceau occitan a écrit:Soy muy vesquet de vos insultes envers mi. Mi opinion es mi opinion, no es porque todos son en déçacuerdo que ustedes puede insultarme. Personalimiente, yo comdniane este comportemente imaturo, infantil y irrespectuoso.

El puceau

Mi presentacion - Page 2 456603 Mi presentacion - Page 2 Icon_razz Mi presentacion - Page 2 Icon_lol Mi presentacion - Page 2 Icon_razz Mi presentacion - Page 2 536853 Mi presentacion - Page 2 Icon_cheers
El puceau... 'na granda istoria qu'es pas propcha de se 'plantar sus
queu forum... a mens que lo Danis dija d'ente venen quilhs messatge
umoristics... mas crese qu'eu prefera nos laissar ne'n rire un pauc...

LaurençD

Message Mar 15 Déc 2009 - 12:55 par LaurençD

Mi presentacion - Page 2 762650 Ai trobat : Es Poey de lo pucèl !

avatar

Message Mar 15 Déc 2009 - 12:58 par pucela occitana

Bonjornos El Puceau... tons messatges m'ont fasos beucop d'effet, yo quiero mas te legir et yo voldrem saber si qu'es possible de rescontrar-te, porque je vau beucop me despucelar con ti... es possible?
ps: t'as ragione, los autros son trop meschantos con ti, mais es porque accepten pas tas diferencias et ton pucelatgos, se foutan de ti, mas me yo te comprendre! t'aimo! beucop! es la verdat!

maime

Message Mar 15 Déc 2009 - 13:18 par maime

Fasetz çò que voletz, mas, nos fasetz pas de pitits si vos plai !!!! Mi presentacion - Page 2 Icon_lol Mi presentacion - Page 2 Icon_lol
dos qu'es plan b'assetz !!!

zo

Message Mar 15 Déc 2009 - 17:11 par zo

Cyril06 a écrit:Capissi pas tròup... Degun vos a insultat...
+1

zo

Message Mar 15 Déc 2009 - 17:14 par zo

maime a écrit:Fasetz çò que voletz, mas, nos fasetz pas de pitits si vos plai !!!! Mi presentacion - Page 2 Icon_lol Mi presentacion - Page 2 Icon_lol
dos qu'es plan b'assetz !!!
+1 tornar.

fredoc

Message Mar 15 Déc 2009 - 17:20 par fredoc

pucela occitana a écrit:Bonjornos El Puceau... tons messatges m'ont fasos beucop d'effet, yo quiero mas te legir et yo voldrem saber si qu'es possible de rescontrar-te, porque je vau beucop me despucelar con ti... es possible?
ps: t'as ragione, los autros son trop meschantos con ti, mais es porque accepten pas tas diferencias et ton pucelatgos, se foutan de ti, mas me yo te comprendre! t'aimo! beucop! es la verdat!

+ 2

Hahahahaha, be m'agrada aqueste umor !

Danís

Message Mar 15 Déc 2009 - 17:28 par Danís

Tiston a écrit:
El puceau... 'na granda istoria qu'es pas propcha de se 'plantar sus
queu forum... a mens que lo Danis dija d'ente venen quilhs messatge
umoristics... mas crese qu'eu prefera nos laissar ne'n rire un pauc...

En mai d'aquò, francament, sabe pas dau tot qui se recon darrier queu chafre. Çò que pòde dire en tot cas, que 'quò es pas quauqu'un dau forum, o alara auria pren soenh de passar per una autra conneccion. En mai, l'adreça mail me ditz ren.
Per contra, la piusela, sabe qui quo es. E me pense que nòstre piuseu risca d'aver de las suspresas au moment de tombar las braias... Mi presentacion - Page 2 Icon_lol mai benleu avant, se vei que la piusela es una granda bruna...barbuda... Mi presentacion - Page 2 Icon_twisted

avatar

Message Mar 15 Déc 2009 - 17:36 par Birguita Lasèga

Puceau occitan a écrit:Soy muy vesquet de vos insultes envers mi. Mi opinion es mi opinion, no es porque todos son en déçacuerdo que ustedes puede insultarme. Personalimiente, yo comdniane este comportemente imaturo, infantil y irrespectuoso.

El puceau

pucela occitana a écrit:Bonjornos El Puceau... tons messatges m'ont fasos beucop d'effet, yo quiero mas te legir et yo voldrem saber si qu'es possible de rescontrar-te, porque je vau beucop me despucelar con ti... es possible?
ps: t'as ragione, los autros son trop meschantos con ti, mais es porque accepten pas tas diferencias et ton pucelatgos, se foutan de ti, mas me yo te comprendre! t'aimo! beucop! es la verdat!


Venetz mons piucelons, vos vau formar ieu a l'occitan. V'aimaratz tot. Vos agradarà far anar la vòstra lenga en avant, un pauc en arrièr tanben per tastar un autre gost mas lo devant vos mancarà e i tornaratz.
Puei, coneisseratz leis òmes, puei les femnas de la nòstra tèrra. E vos agradarà jogar ambe eles e ambe lors lengas.

Potons meis pichonets, daissatz aquelas maissantas lengas, que n'ai tastat unas que son maissantas d'en pertot !

Danís

Message Mar 15 Déc 2009 - 17:57 par Danís

Birguita Lasèga a écrit:
Venetz mons piucelons, vos vau formar ieu a l'occitan. V'aimaratz tot. Vos agradarà far anar la vòstra lenga en avant, un pauc en arrièr tanben per tastar un autre gost mas lo devant vos mancarà e i tornaratz.
Puei, coneisseratz leis òmes, puei les femnas de la nòstra tèrra. E vos agradarà jogar ambe eles e ambe lors lengas.

Potons meis pichonets, daissatz aquelas maissantas lengas, que n'ai tastat unas que son maissantas d'en pertot !

Mi presentacion - Page 2 Icon_lol Mi presentacion - Page 2 Icon_lol Mi presentacion - Page 2 Icon_lol Mi presentacion - Page 2 Icon_lol Mi presentacion - Page 2 Icon_lol Mi presentacion - Page 2 Icon_lol Mi presentacion - Page 2 Icon_lol Mi presentacion - Page 2 Icon_lol Mi presentacion - Page 2 Icon_lol Mi presentacion - Page 2 Icon_lol Mi presentacion - Page 2 456603 Mi presentacion - Page 2 456603 Mi presentacion - Page 2 456603 Mi presentacion - Page 2 786637

Amen ! Quitament se 'quela sàbia paraula d'evangeli me sembla un pauc apocrifa...

avatar

Message Mer 16 Déc 2009 - 10:15 par pucela occitana

adius as todos, les occitanos! a l'ouroaujourdojourduitos, soy completamente contentas, et m'en fouteï de las vostros remarcas desobligantadas...
porque esta matin, yo jo receibudat uno messatges de mi amor, El puceau... et soy mas mas exitada, porque il es trop minhardos!!!
alora poderets diserer tout que voldrets, nada pouot me tocar, soy sur un petito niboulos!!!
per vous probidar que soy pas dos toudos bergoniera de nostros amor, yo vau vous meter las photografia de mi qu'avequos Paint yo jo arangeada por diser mi amor a l'omo de ma bita...
Et al Danis, veso pas porque diseres que soy un garçonnéros, porque soy una vraie fénas, mémo si es vrai que yo jo beucop de pilas, mais aqui podres veser mias tetinas, e veser que soy pas dos toudos mensouniéras!!!
Mi presentacion - Page 2 Elpuce10

joan_cavalier

Message Mer 16 Déc 2009 - 20:11 par joan_cavalier

Benleu son monde qu'an pres lo metro en Occitan (warf warf, benleu me caldria diser en Occitendu) e que an fach un amalgame amb lo poble occitan non?

Message  par Contenu sponsorisé

Revenir en haut  Message [Page 2 sur 2]

Aller à la page : Précédent  1, 2

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum