OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le Deal du moment : -50%
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
Voir le deal
69.99 €

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Lo metòde per aprene lo provençau ?

+9
admin
Gavach
maime
Cyril06
Sokolovic
Bairbizie
gilcarr
Barbet
Zengi
13 participants

Aller à la page : Précédent  1, 2

Aller en bas  Message [Page 2 sur 2]

1Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 Empty Lo metòde per aprene lo provençau ? Lun 30 Nov 2009 - 19:22

Zengi

Zengi
Trobador !!
Trobador !!

Rappel du premier message :

Me desencusi se la responsa ei jà estada tractada, mes i a un amic (enqüèra un !) qui vòu apréner lo provençau
Mes demora a Besançon ..

A despart de l'Assimil, i a de possibilitats ?


Fa


Òmi/Hemna de Situacion
Òmi/Hemna de Situacion

Matieu C. a écrit:Per precizar l'a dos cors per setmana a l'Ostau dau Pais Marselhés.

Lo diluns, de 18h30 a 20h, per lei començaires
Lo dimars, de 18h30 a 20h per lei mai confiermats.

Son duberts en totei, franc d'èstre a jorn de son escotisson (5€ caumaires, estudiants / 10€ trabalhadors ).

A tot ara bessai.

Merci beaucoup ! Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 37676

Je pense que je vais plutôt aller là dans un premier temps:

http://oulivarello.free.fr/reprisedenosactivites_mercredi9septembre2009_lalangueprovencale.htm

Je peux y aller à pied, les horaires débutants me conviennent mieux et c'est gratuit (bien que je sois près a mettre 10 ou 20€/an sans problème). Bon ok, vue les photos, c'est pas là que je vais rencontrer la femme de ma vie. Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 Icon_wink Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 189553 Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 Icon_lol Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 220742

Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 536853

Zengi

Zengi
Trobador !!
Trobador !!

Préférer les tutu panpan aux cours de l'Ostau c'est dommage quand même.

Malheureusement, tous les cours de provençal se valent pas ..

Fa


Òmi/Hemna de Situacion
Òmi/Hemna de Situacion

Matieu a écrit:Préférer les tutu panpan aux cours de l'Ostau c'est dommage quand même.

Malheureusement, tous les cours de provençal se valent pas ..

C'est pour des raisons pratiques, pas de goûts. Je connais ni l'un ni l'autre.

Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 536853

maime

maime
Lemosin de prumiera !

Bon... qui a des photos des escolanas de l'ostau dau pais marselhes, pour le faire changer d'avis ??? Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 189553 (je déconne hein, tu fais bien ce que tu veux...)

http://ieumaitot.nireblog.com/

Fa


Òmi/Hemna de Situacion
Òmi/Hemna de Situacion

maime a écrit:Bon... qui a des photos des escolanas de l'ostau dau pais marselhes, pour le faire changer d'avis ??? Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 189553 (je déconne hein, tu fais bien ce que tu veux...)

Ta phrase m'a bien fait rire ! Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 786637 Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 786637 Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 786637 Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 786637

Lo metòde per aprene lo provençau ? - Page 2 536853

Contenu sponsorisé



Revenir en haut  Message [Page 2 sur 2]

Aller à la page : Précédent  1, 2

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum