OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le coffret Collection Alakazam-ex ?
Voir le deal

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

COntact Tolosa medoc lèu, hestenau occitan, capitala

+8
Danís
Lo ton vesin
admin
posoèra
Cerièra de Mai
Sokolovic
Zengi
bork-oc
12 participants

Aller à la page : Précédent  1, 2

Aller en bas  Message [Page 2 sur 2]

bork-oc

bork-oc
Tusta-Fusta !
Tusta-Fusta !

Rappel du premier message :

I a monde de tolosa aciu?
Pramor que cercam ua persona deu medoc tau organizar un hestenau com a pau mès a tolosa lo miralh. Pramor n'i a pas grana causa tà l'oc e pertant qu'i a hèra de pintadas (occitania libertaria, libra etc) en la fac deu miralh, e n'ei pas de nosautes. De mei après pas mau de discutida, la joenessa tolosana qu'ei hèra interessada per la causa occitana.
Donc que seré plan d'organizar quauqarren com a Pau, viu, motivat, tà foter la cultura òc com cau, qu'ei a diser en prumèra linha! A Tolosa qu'i a ua puta de potentiu...

Après qu'i a sonque lo costat A-politica que n'arrivi pas a comprener...

http://www.libertat.org

occitaneta

occitaneta
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Me sembla que mesclas drin tot. Si vòs balhar lo ton punt de vista suu har/far qu'ac pòt har en dubrir un aute subjècte. Las criticas que son constructivas.
Mes aquí, me sembla ua coneria pr'amor te serveish deu jornau d'ua organizacion sancèra tà responer a ua individualitat...

Si'ns vòs ajudar tanben tà tornar mielhera lo jornau, qu'ac pòts har...

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

E se trapi qu'Har Far manca de fotos de droletas devestidas, me cal dubrir un "topic" tanben ? lol

http://www.myspace.com/joan_cavalier

occitaneta

occitaneta
Occitan Warrior
Occitan Warrior

E per las bromas grassòtas e sexistas cau dubrir un aute topic tanben o pas ? Benlèu seré quitament mielher un aute forum, non ?? Pirata

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Ahhhh me far plazer de te tornar trapar, a l'Estivada ai cregut que m'aimavias pas mai lol

Bon per tornar sul subjecte primier, ieu soi pas del Medoc (ai pas jamai prestat lo "Serment du Medoc" (mouarfff) mas se cal un cop de man (dins la mesura de las meunas possibilitats) soi preste de balhar un còp de man

http://www.myspace.com/joan_cavalier

Lo ton vesin


Guelha de bonda
Guelha de bonda

occitaneta a écrit:Me sembla que mesclas drin tot. Si vòs balhar lo ton punt de vista suu har/far qu'ac pòt har en dubrir un aute subjècte. Las criticas que son constructivas.
Mes aquí, me sembla ua coneria pr'amor te serveish deu jornau d'ua organizacion sancèra tà responer a ua individualitat...

Si'ns vòs ajudar tanben tà tornar mielhera lo jornau, qu'ac pòts har...

Qu'as rason Occitaneta, qu'ei vertat qu'aurí devut devirar autament la mia intervencion.

Bon vrèspe a tu e aus autes.

Contenu sponsorisé



Revenir en haut  Message [Page 2 sur 2]

Aller à la page : Précédent  1, 2

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum