OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le Deal du moment : -40%
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 ...
Voir le deal
59.99 €

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Lo CAN

+11
fredoc
Barbet
LaurençD
Einucent
Arf
joan_cavalier
maime
Gavach
admin
Zengi
Danís
15 participants

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3

Aller en bas  Message [Page 3 sur 3]

1Lo CAN - Page 3 Empty Lo CAN Dim 1 Juil 2007 - 0:55

Danís

Danís
Adjudant

Rappel du premier message :

AAAAAHHHHH, ai 'chabat per lo trobar, dempuei lo temps que n'aviá auvit parlar... cresiá que qu'era nonmas una legenda, mas non...
Veiqui lo liam, pas besonh de far mai de comentaris :

http://can.oc.free.fr/pres.html


61Lo CAN - Page 3 Empty Re: Lo CAN Ven 30 Oct 2009 - 6:51

Alh Òli

Alh Òli
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Danís a écrit:Totalament d'acòrdi : los filhs e las filhas d'occitanistas seguissen normalament las charrieras traçadas per lurs parents...

Mas aurai totjorn mai de respect per tots quilhs jòunes occitanistes qu'an pas de parents occitanistes : quò representa mai de trabalh, un aprentisatge tardiu de la lenga e de la cultura (çò qu'es jamai aisat), e subretot de viure dins un mitan qu'es de còps anti-occitaniste ! Aqui, ren per se tornar trapar, e pertant, i riben, escriven daus libres, fan de la musica, de la politica...

Lo CAN - Page 3 37676 Lo CAN - Page 3 37676 Lo CAN - Page 3 37676 , pas mens !

Es estranh ce que dias: en tant que fius de gents dau mitan, avèm eiritat de la lenga, la transmicien familiala si fèt per nautrei, donc diriau pluslèu maximum respect sus nautrei... Non, en fach m'en brandi

Danís a écrit:Totalament d'acòrdi : los filhs e las filhas
d'occitanistas seguissen normalament las charrieras traçadas per lurs
parents...

Ben pensi pas que sigue automatic, mon paire es istorian, ieu siau jornalista, es pas parier, lo punt commun es lo patois pas mai...

62Lo CAN - Page 3 Empty Re: Lo CAN Ven 30 Oct 2009 - 7:42

Zengi

Zengi
Trobador !!
Trobador !!

D'acòrdi dab tu, de mei jo l'èi pas apresa la lenga Triste

63Lo CAN - Page 3 Empty Re: Lo CAN Ven 30 Oct 2009 - 8:44

maime

maime
Lemosin de prumiera !

'Na p'ita question aus filhs e filhas d'occitanistas : aver 'gut 'na transmission familiala de la lenga ? Perque me semblava que las majoritats daus occitanistas parlan pas occitan en privat e d'enguera mens a sos mainatges.

http://ieumaitot.nireblog.com/

64Lo CAN - Page 3 Empty Re: Lo CAN Ven 30 Oct 2009 - 14:03

Zengi

Zengi
Trobador !!
Trobador !!

Lo darrèr còp que vedoi lo Lafont, que'm digo que çò que l'espantava mei, qu'èra de véder los joens parlar en occitan enter d'eths, çò qui n'èra pas lo cas enter militants occitanistas en las annadas 70, segon son experiéncia.

Euh dilhèu n'a pas arren a véder dab lo subjècte mes qu'èi totun l'imression qu'èm pro numeros a aver après la lenga a l'entorn de 20 ans. Qu'ei lo cas de la grana majoritat deus mens amics en tot cas.

65Lo CAN - Page 3 Empty Re: Lo CAN Ven 30 Oct 2009 - 19:21

Cerièra de Mai


Trobador !!
Trobador !!

maime a écrit:'Na p'ita question aus filhs e filhas d'occitanistas : aver 'gut 'na transmission familiala de la lenga ? Perque me semblava que las majoritats daus occitanistas parlan pas occitan en privat e d'enguera mens a sos mainatges.
Es pas automatic, occitaniste vòl pas dire forçadament « vau parlar a mos mainatges ». Mos parents se son encontrats a l'entorn de l'occitan, puèi… an fait quicòm mai de lor vida (doncas me parlèron pas oc a ieu pichòta), e s'i son tornat botar un còp qu'èri ado. Bilanç : ado per ieu l'occitan èra un « delire » de mos parents, m'interessava pas. Ai esperat d'aver 30 ans per aprene la lenga de ma pròpra iniciativa.

Contenu sponsorisé



Revenir en haut  Message [Page 3 sur 3]

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum