Osca taus suportaires deus Ultramarines Bordèu per lo lor siti multilinga dab l'occitan : http://ultramarines.free.fr/occitan/news.html
Per contre marcha plan dab IE mes pas tròp dab Firefox
Per contre marcha plan dab IE mes pas tròp dab Firefox
Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous
Les Ultras bordelais sur la touche
Environs 120 supporters bordelais se sont vus refuser l’accès au stade
de Stamford Bridge mardi soir, dans le cadre la rencontre de Ligue des
Champions entre Chelsea et Bordeaux.
Déjà malheureux du score et de la performance de leur équipe,
les supporters bordelais ont vécu une soirée cauchemardesque mardi soir
au stade de Stamford Bridge, ou plutôt à l’entrée de celui-ci. En effet
ce sont près de 120 Ultras bordelais qui n’ont pu assister à la
rencontre Chelsea-Bordeaux, la faute à une bâche portant l’inscription
«Ultramarines» non acceptée par le club londonien. Fier d’avoir affiché
ses couleurs dans tous les stades de France et d’Europe visités
jusqu'alors, le collectif a dû se résigner à attendre la fin du match à
l’entrée du stade, pour être enfin libéré par la police londonienne.
Occitaneta, ne'm soi pas trufa't de Bordèu, meilèu de la coneria deus tipes de l'estadi.. Relacs macs
Perqué pas mes qu'ei hèra lèd trobi ...Cerièra de Mai a écrit:E per dire Hederacion Hrancesa de Hotbòl tanben ?
I a tanben vilas occitanas qui an aquera cultura. Soi pas objectiu segur, mes pensi qu'ei lo cas de Marselha. Que te'n rendes compte quan demoras dens la ciutat.Totun, que i a causas qui ne's crompan pas. Los pais com Anglatèrra o Espanha que son pais qui an LA cultura deu fotbòl. Sustot deu fotbòl de club. Italia tanben. E que's coneish suu terrenh, per las tribunas...
Aquò segur, que vad insuportable. Jo que serí per foter matches de suspension aus jogaires de mèrda qui simulan, que n'ei hartèra d'aqueras filhètas (sexism present in your message) ..Los mejans qu'entravan lo fotbòl de Hrança, òc. Mes ne hèn pas gran causa tà cambiar l'esperit d'aqueths tipes qui arroganhan a contunhar, se planhen, se'n creden...
Matieu a écrit:
I a tanben vilas occitanas qui an aquera cultura. Soi pas objectiu segur, mes pensi qu'ei lo cas de Marselha. Que te'n rendes compte quan demoras dens la ciutat.
Aquò n'a pas arren a véder. Qu'ei com díser que lo fot ei racista.E per estar un club d'Occitania, que son autant francés com los autes.