OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le Deal du moment :
Réassort du coffret Pokémon 151 ...
Voir le deal

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Les langues régionales, que leur devons nous ? avec Philipe

+2
Sokolovic
clafotis
6 participants

Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

clafotis

clafotis
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Questions d'éthique par Monique Canto-Sperber.

Les langues régionales, que leur devons nous ? avec Philipe Martel

Philippe Martel est :
- Agrégé d'histoire (1974) Docteur d'Etat, 1993, dir. Maurice Agulhon (Les félibres et leur temps, renaissance d'oc et opinion 1850-1914, à paraître aux Presses universitaires de Bordeaux).
- Chargé de recherches au CNRS (IIAC Lahic). Entré au CNRS en 1983.
- Chargé de cours à l'université Montpellier 3 (Civilisation occitane).
- Président de la Fédération des Enseignants de Langue et Culture d'oc (association professionnelle d'enseignants d'occitan du public).
- Vice-président de l'Association Internationale d'Etudes Occitanes.

L'emision dau dissabde 12 de julhet es 'quí

http://rapieta.wordpress.com/

Sokolovic

Sokolovic
Trobador !!
Trobador !!

Philippe Martel est :
- Agrégé d'histoire (1974) Docteur d'Etat, 1993, dir. Maurice Agulhon (Les félibres et leur temps, renaissance d'oc et opinion 1850-1914, à paraître aux Presses universitaires de Bordeaux).
- Chargé de recherches au CNRS (IIAC Lahic). Entré au CNRS en 1983.
- Chargé de cours à l'université Montpellier 3 (Civilisation occitane).
- Président de la Fédération des Enseignants de Langue et Culture d'oc (association professionnelle d'enseignants d'occitan du public).
- Vice-président de l'Association Internationale d'Etudes Occitanes.

Mi permeti d'apondre çò mai important :

- père d'un animateur de radio occitane anti-occitanISTE, mais sympathique quand même.

clafotis

clafotis
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Matieu C. a écrit:
- père d'un animateur de radio occitane anti-occitanISTE, mais sympathique quand même.

Lo redactor, o la redactritz, dau sit de frança cultura es benleu sens o saber Ironic .
Ai solament fach un copiat-pegat e coma sei qu'un paubre renegat d'Occitània, ieu lo sabiá mesma pas maitot. Ironic Ironic
Ne'n mai d'aquò legisse jamai «gala & voici » Benaise Benaise Benaise

http://rapieta.wordpress.com/

Zengi

Zengi
Trobador !!
Trobador !!

De quééé ? Trucat
Lo Martel ei lo pair deu Cedric ??!

Fan de puta que m'espantaré !! Se semblan pas briga los dus..

Danís

Danís
Adjudant

Pas dau Cedric... Vergonha

Zengi

Zengi
Trobador !!
Trobador !!

Qué voletz, me mescli tot jo, tots los joens occitanistas que son hilh o hilha de quauqu'un, compreni pas mei arren Content
Que parlatz deu Yellow lavetz ?
Mes on ei lo hilh de Mistral ??! e deu Raimon IV d'Aragon ?!!

clafotis

clafotis
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Pertant
Matieu C. a écrit:
anti-occitanISTE
quò 'nava ben emb lo Cedric, per ço qu'ai vist e legit sus los fòrums, courièls, listas... Bon per dire vràia, m'a jamai fach chiar cagar Risolet

L'emision es neta, neutra, dau bon auvir per los francés... L'animatritz avia mes los relòtges a l'ora des la debuta "je suis ici pour faire contre poids" coma se una ora lo dissabde aprep miegjorn ne'n estiu anava far una revolucion ? ? ?



Dernière édition par clafotis le Ven 18 Juil 2008 - 6:54, édité 4 fois

http://rapieta.wordpress.com/

admin

admin
Trobador !!
Trobador !!

clafotis a écrit:L'animatritz avia mes los relòtges a l'òra des la debuta "je suis ici pour faire contre poid" coma se una òra lo dissabde aprep miegjorn ne'n estiu anava far una revolucion ? ? ?

La trobi pas tant meishanta qu'aquò.

http://omidelafotografia.wordpress.com/

clafotis

clafotis
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Ela es pas meschanta mas n'auriá pas dich quò per d'autre ! Ai trobat la mesa en garda un pauc colhona, mauplaçada mas çaquelà, tota l'emision es de bon auvir, ben agradiva.

http://rapieta.wordpress.com/

Zengi

Zengi
Trobador !!
Trobador !!

Qu'an tots la medisha votz e lo medish accent, aqueths jornalista de Rafio Franchimand, que'm gonfla aquò !

E n'èi pas jamei entenut ua jornalista qui parla tant, hilh de puta ! Que caleré har lo compte, mes pensi que parla mei que lo son convidat, lo Martel.


Y a t il une menace sur ces langues régionales, on a l'impression qu'elles sont plutôt vivantes
Que m'agrada quan Radio France e hè psicologia d'estanguet (ne's dit pas en lenga nosta òc que sei)

C'est très bien de parler une langue régionale quad les parents la parlent, mais pour les immigrés, il faut bien une langue commune
La megalomania parisianò-franchimanda.. Las lengas regionaus que's transmetan per la sang, e los qui son pas nascuts aici pòden pas apréner que lo francés, segur..

Les défenseurs des langues regionales ne sont plus les independantistes, les autonomistes, enfin: les radicaux
Vertat qu'estar autonomiste, dens aqueth Estat jacobin, qu'ei estar radicau. Sus aqueth punt que soi d'accòrd ..

Est ce qu il y a véritablement une langue bretonne
Seguida deu debat filosofic de grana qualitat ..


N'em pas suu medish planèta, aquò qu'ei segur..

clafotis

clafotis
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Immigrés italiens "intégrés" car occitanophones
Michel Bréal : le français est devenu la langue commune,un auxiliaire
Bourdieu a escrich quauquaren dau mesme acabit
Mistral, poètes bretons et alsaciens dans les études littéraires
quo chamja de l'emision de Lebrun

http://www.radiofrance.fr/chaines/france-culture2/emissions/travaux/fiche.php?diffusion_id=64943

ònte las lengas son enquera "un patois", veire daus questionaments coma.
Est ce qu il y a véritablement une langue bretonne

Globalament, queu dissabde, am quitat l'estudi esociala "des chemins de la connaissance" los mandins, los "patois" de la serada per una emision un pauc mai dins la refleccion.

http://rapieta.wordpress.com/

LaurençD

LaurençD
Occitan Warrior
Occitan Warrior

La jornalista barjacava tròp, foguèt plan pecat que daissèsse pas mai de temps al Martel, qu'avia de causas de dire. Bon, aquò dich, es puslèu una bòna emission (vist lo nivèl general dels jornalistas franchimands...)

Sokolovic

Sokolovic
Trobador !!
Trobador !!

Siáu a l'escotar.
Un fan vertadier de Felip Martèl pòu pas laissar aquò de caire.

Sokolovic

Sokolovic
Trobador !!
Trobador !!

LaurençD a écrit:La jornalista barjacava tròp, foguèt plan pecat que daissèsse pas mai de temps al Martel, qu'avia de causas de dire. Bon, aquò dich, es puslèu una bòna emission (vist lo nivèl general dels jornalistas franchimands...)

Après escota, d'efiech l'emissien es pas marrida amai se, siáu d'acòrdi ambé tu, bessai que la jornalista laissava pas pron s'exprimir Martèl.

Aquò mi fai pensar que dins l'encàs que vendriáu Emperaire d'Occitània, ne'n farai probable lo promier menistre de mon govèrn, maugrat tot lo respiech qu'ai per Laurenç "Chau viva" Revest.

Contenu sponsorisé



Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum