OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le deal à ne pas rater :
Réassort du coffret Pokémon 151 Électhor-ex : où l’acheter ?
Voir le deal

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Aura qu'ai fotut la marda...

+7
Tiston
Zengi
admin
lalirette
Danís
joan_cavalier
clafotis
11 participants

Aller à la page : 1, 2  Suivant

Aller en bas  Message [Page 1 sur 2]

1Aura qu'ai fotut la marda... Empty Aura qu'ai fotut la marda... Dim 21 Mar 2010 - 19:08

clafotis

clafotis
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Adiu, adiusatz brave monde,

auèi trobí ren de mielhs que d'enviar 'queu messatge sus París-Inter :

Objet : Un message posté sur radiofrance.fr...

message = Bonjour,

Je continue à écouter dimanche après dimanche la radio en général, paris inetr en particulier.
Encore ce dimanche, après le samedi francophonien, une émission sur les langues, c'est bien. Mais, ce fumeux mais de contradiction, ce fameux mais que voici, mais, quand ferez vous une émission sur ce que depuis París on appelle encore les patois, les langues régionales.

Pourquoi nous faut-il encore dire, clamer, crier, pleurer de vous écouter (vous París inter en général) bargasser sur « des méchants marocains qui briment les berbères », vous écouter (vous Krisskrumble) parlotter de la situation des kurdes en Turquie (le projet "errorist QWX"), vous écouter vous émouvoir (et nous avec) de la disparition de
la dernière locutrice de la langue Bo.

Nous sommes ici, en France, peut-être pas assez exotiques, mais locuteurs, lectrices, politiciens, rédactrices d''une diversité extraordinaire de breton, occitan, corse, alsacien, picard, j''en passe et des meilleurs.
Il y a aussi des livres « gay » & « occitan », des jeunes « rockeurs » & « breton » …

Faut-il attendre « la dernièra daus Mohican » pour gagner une légitimité :
« S'es benleu la darriera daus Mohicans, breçada de ton colet de testa, gardada d'un davantau, a saubre enguera, dins queu país de lops, las boriar, las chastinhas [.]
Puei, un còp eissigadas sur la blancha pelha de cherbe, sur la taula de festa, visaràs los darriers crestians las becar, las saborar, mai se'n gorniflar, a èsser tundits coma daus belauds »

Tiré d''un recueil bilingue de Benedicta Bonnet ( De Bruja a ciau. De bruyère à ciel, Poemas, Novelum-ieo, 2008).

Voila, j'ai enfin trouvé le courage d'écrire ce que j'avais sur le coeur depuis un petit bout de temps. Je suis désolé si mes propos sont décousus de trop.

Cordialement

JPeire Bertrand

E vei-la-quí la responsa :

CHER JAN PEIRE

TROUVEZ NOUS DE BONS INTERLOCUTEURS ET ON FAIT UNE ÉMISSION SYMPA SUR LES LANGUES REGIONALES
DONNEZ NOUS DES ACCENTS DES GENS QUI ONT DE L HUMOUR QUI SAVENT PARLER DE LEUR REGION ET ON SE LANCE

ON ATTEND DE VOS NOUVELLES
CORDIALEMENT

TOUTE L EQUIPE DU CRUMBLE

SIMONE DEPOUX

Emission CRUMBLE
France Inter
116 avenue du Pt Kennedy
75220 Paris Cedex 16

Aura qu'ai fotut la marda, faudriá benleu de la gent per i 'nar ?
O benleu fau ne'n restar sus daus eschanges corielistics e esperar de las bonas volontats de lurs part ?


Lu liam vers « errorist ».
Lu liam ver Krisscrumble

http://rapieta.wordpress.com/

2Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Dim 21 Mar 2010 - 23:42

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Ben escota soi preste de te botar mantunes animators radios de ROC sul cop, pensi que Pais pot faire ço meteish e podem trapar tanben de monde a RLO Mtpl

Aprep, Tiston, Einucent, Gavachas e d'autres fagueron radio, i'a quitament d'unes d'ont es pas lo mestier mas que n'en fan encara (KAgola, Godolin)

Vo sul cop ieu jogi francament, podi faire passar lo teu messatge en ço de la FIMOC ?

http://www.myspace.com/joan_cavalier

3Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Lun 22 Mar 2010 - 7:40

clafotis

clafotis
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Es eisactament a de las chausas entau ditas que sonjava quante escriguí queu messatge. Me pense que fau jugar lu juòc de presentar de la gent qu'an de las chausas a dire sus la linga ('laidonc pas me) e que son un pauc militant mas forçament de tròp. La pòrta es duberta me songe.

Après, la tipessa iò ditz ben, volem 'n' emission « sympa », 'quò es pas 'na tribuna.

http://rapieta.wordpress.com/

4Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Lun 22 Mar 2010 - 13:53

Danís

Danís
Adjudant

Perque dau monde de la radiò ? Io avia pas compres entau.

En tot cas, 'quò m'agradaria de participar. Mas quo es a n'autres de tot far o devem nonmas lur balhar daus noms e se petassen ?

5Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Lun 22 Mar 2010 - 17:21

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

vo aviai mau tornat legir, mas per de que pas monde de radio tanben (pas sonque mas tanben)

http://www.myspace.com/joan_cavalier

6Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Lun 22 Mar 2010 - 18:07

clafotis

clafotis
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Danís a écrit:Perque dau monde de la radiò ? Io avia pas compres entau.

En tot cas, 'quò m'agradaria de participar. Mas quo es a n'autres de tot far o devem nonmas lur balhar daus noms e se petassen ?

Sabe pas de tròp, sei estat bon per m'esmangonhar mas aprep sei estat surpres de legir 'na responsa perquè, 'quò es sovent que m'espetone contra lu pòste sens jamai esperar de responsa, d'aicí a ier dimenc (sens obludar mon niveu d'espression quante m'esmalisse). Aura qu'ai fotut la marda... 433705

Aprep, me sosvene t'aver entendut a Meitat-chen-meitat-pòrc, l'estile dau Krisscrumble es pas tant desparrier que 'quò, mas iò mestier de far de l'educacion, de balhar de las esplicacion au quilometre.

Vòle ben balhar daus noms emai me songesse qu'ilhs van ne'n gardar 3 o 4, pas mai, subretot que fau veire los punts de vuda de desvelopar (3 maximum Aura qu'ai fotut la marda... 23838 ) (e pòdem ne'n parlar 'quí d'autant mai que n'autres sem dins la virtualitat d'une eventualitat radiofonica)(e d'autant mai que me pense pas estre vertadièrament qualifiat per ne'n parlar darrier un micrò Aura qu'ai fotut la marda... 867419 ).

Eisemple de subjets :

- enseinhament de la linga per la pas veire morrir dins 20 ans
- presença de las lingas de França dins l'espaci public radiofonic
- perquè fau 'quò totjorn aver l'aer de reclamar quauqueren que nos sembla 'n'evidença
- sem n'autres un movament comunautariste
- fòra jugar de la musica e escrire daus libres (e daus ciberquasernets Aura qu'ai fotut la marda... Icon_cool ) i a pus ren a far en occitan
- sem nos après esperar la tornada d'una nuòva espelida après l'ivern de l'educacion forçada per los francilhons
- …

http://rapieta.wordpress.com/

7Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Dim 28 Mar 2010 - 14:28

lalirette


Cacha-Niu
Cacha-Niu

Joan Peire.
Ras le bol des Mohicans. L'utilisation de ce lieu commun est désobligeante pour les Mohicans eux même, il en reste de bien vivants. En utilisant la citation empruntée à un texte de Benedicta Bonnet, vous relayez l'analogie qu'elle fait bêtement entre la disparition d'un peuple et celle d'un savoir faire, à savoir blanchir des chataignes! Cele me semble pour le moins déplacé. Essayez d'aller parler des Mohicans à ces femmes qui gavent leurs hommes de chataignes, je pense que vous seriez "reçu". Et puis si madame Bonnet a tant de nostalgie des savoir faire ancestraux, qu'elle allume un bon feu dans sa cheminée (Zut! elle est fermée par un insert, trop de poussières!), qu'elle prenne le "toupi" de sa grand mère (Zut! Il est sur le balcon, au 5° dans mon HLM, flanqué d'un magnifique géranium) et qu'elle y consacre une journée (Zut! Pas de place sur mon planning de femme débordée...citadine j'en suis sûre). Oui il y a encore des hommes et des femmes qui savent travailler comme avant. Comme moi, ils ont hérité de ces savoir faire et ont choisi de faire ainsi; ils n'en parlent pas, ils le vivent.
Alors si vous n'avez que de telles références pour mobiliser une antenne radio d'audience nationale...Stop à cette nostalgie larmoyante. Allez de l'avant, venez échanger sur les lieux où se vit encore cette langue que vous aimez et défendez. Qu'est ce qui est le plus important, qu'on en parle ou qu'on la parle? Faites la vivre!...et pas seulement sur les blog.

8Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Dim 28 Mar 2010 - 16:12

admin

admin
Trobador !!
Trobador !!

Pensi qu'es a l'encòp necessari d'en parlar e d'ec parlar. Har a l'encòp un trabalh de memoria e un trabalh de continuitat. Exemple : merces ad Arnaudin, sabem com se debanava la vita dens lo Lanagran au segle 19au, e aquò vau pas díser que se cau tornar de cap ad un sistema agropastorau, aquò vau díser que las Lanas son pas tostemps estadas lo mei gran massis forestier d'Europa. Uèi lo dia, soi desolat, podem pas tots demorar a la campanha, boirar las castanhas e parlar la lenga tota la jornada dab monde qu'ec saben emplegar.

http://omidelafotografia.wordpress.com/

9Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Dim 28 Mar 2010 - 21:04

clafotis

clafotis
Occitan Warrior
Occitan Warrior

lalirette a écrit:Joan Peire.
Ras le bol des Mohicans. L'utilisation de ce lieu commun est désobligeante pour les Mohicans eux même, il en reste de bien vivants. En utilisant la citation empruntée à un texte de Benedicta Bonnet, vous relayez l'analogie qu'elle fait bêtement entre la disparition d'un peuple et celle d'un savoir faire, à savoir blanchir des chataignes! Cele me semble pour le moins déplacé. Essayez d'aller parler des Mohicans à ces femmes qui gavent leurs hommes de chataignes, je pense que vous seriez "reçu".

Je n'y vois pas la même chose, mais c'est le propre de la poésie. Aller manger les châtaignes blanchies, bien sur, mais en automne alors.
La pedarsa ne voit pas fleurir de géranium chez moi, cool, nous pourrons aussi faire des chauvetz.


lalirette a écrit: [...] Oui il y a encore des hommes et des femmes qui savent travailler comme avant. Comme moi, ils ont hérité de ces savoir faire et ont choisi de faire ainsi; ils n'en parlent pas, ils le vivent.
Alors si vous n'avez que de telles références pour mobiliser une antenne radio d'audience nationale...Stop à cette nostalgie larmoyante. Allez de l'avant, venez échanger sur les lieux où se vit encore cette langue que vous aimez et défendez. Qu'est ce qui est le plus important, qu'on en parle ou qu'on la parle? Faites la vivre!...et pas seulement sur les blog.

Il me faut donc faire une traduction de ceci, oui le limousin est obscur parfois
Me pense que fau jugar lu juòc de presentar de la gent qu'an de
las chausas a dire sus la linga ('laidonc pas me) e que son un pauc
militant mas forçament de tròp. La pòrta es duberta me songe.
Après, la tipessa iò ditz ben, volem 'n' emission « sympa », 'quò es pas 'na tribuna.

Revirada :
Je pense qu'il faut jouer le jeux et présenter des personnes qui ont des choses à dire sur la lengue (donc pas moi) et qui sont un peu militantes mais peut-être pas de trop. La porte est ouverte, me semble-t-il.
Après la tipesse le dit bien, on veut une émission « sympa », ce n'est donc pas une tribune.

Mais, même si c'est la première fois que vous venez sur ce forum, cela ne me gène pas de « donner » votre nom. A priori, Danís est candidat, vous, et ? ? ?
Je me suis fait piéger d'être un râleur-permanent-qui-fait-jamais-rien, on me dit « chiche, t'es pas cap' ». Je trouve dommage de ne pas en profiter.



Dernière édition par clafotis le Mer 31 Mar 2010 - 10:28, édité 1 fois

http://rapieta.wordpress.com/

10Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mar 30 Mar 2010 - 6:50

lalirette


Cacha-Niu
Cacha-Niu

Joan Peire.
J'aime aussi la poésie, je sais ce qu'est une métaphore mais celle là tombe à plat. Et je ne parle pas du folklore fichu et tablier, nappe blanche (du dimanche)...
Je vous comprends bien et le Limousin ne m'est pas obscur.
je n'ai pas fait acte de candidature pour représenter cette langue à la radio, ce n'est pas ma préoccupation. Je n'ai pas de revendication ni ne milite pour l'occitan. Je suis patoisante, cela fait partie de mon métissage, de mon socle et cela suffit à mon bonheur.
Omi comprendra donc que je ne fais aucune fixette sur les chataignes et que je désire encore moins que tous viennent vivre à la campagne. Je réagissais juste à l'utilisation d'un cliché passéïste pour illustrer la situation actuelle des locuteurs occitans.
Retour de bâton:sur Radio France, ce qu'ils veulent,ce sont des représentants ayant l'"accent" et de "l'humour". Il va falloir trouver des gars du sud de Toulouse ayant quelques "gnorlas" en poche et un bel accent terroir pour faire une émission "sympa" au gout de paris. De l'exotisme quoi! Autrement dit, si vous comptez aborder les thèmes sérieux cités plus haut et qui vous semblent chers, il va falloir ruser! Après, il y a France Culture, mais là il faut quelque universitaire sociologue ou linguiste ou sociolinguiste...
Vous aimez vous prendre la tête?

11Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mar 30 Mar 2010 - 8:53

clafotis

clafotis
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Marcha t'i tornaràs ben un jorn Aura qu'ai fotut la marda... Icon_arrow

Nous sommes ici, en France, peut-être pas assez exotiques, mais
locuteurs, lectrices, politiciens, rédactrices d'une diversité
extraordinaire de breton, occitan, corse, alsacien, picard, j'en passe
et des meilleurs.
Il y a aussi des livres « gay » & « occitan », des jeunes « rockeurs » & « breton » …

')" target="_blank" rel="nofollow">Aura qu'ai fotut la marda... 505572

- d'en prumier, ai clarament dit, e assumat me semble, dins la debuta d'aqueu fiau, que me la sei jugat Maria-la-fanfonha una vetz de mai e que ma fau aura paiar los topinots esbolhats.

- d'en segond, ai clarament dit, pusleu escrit (dins lu 3ema messatge), que mon niveu de francés es vertadièrament pas fòrça bon quante m'esmangonhe. Sos la colèra esplicada (lu boiradís : jornada nacionalista e colonialista de la francofonia, lingas minorisadas chas los autres, darnièra locutriz...) Me manca benleu, dins mon espetonadís de pas 'ver citat Pierre Jakez Helias, segur Aura qu'ai fotut la marda... 37676 .

- tresena partida : venguí 'quí montrar coma sei un bon pitit sodart occitan, venguí 'quí dire : n'autres am benleu 'na chança de dire nòstre biais de viure la linga, n'autres sem jòunes e beus, n'autres sauticant non pus per la borrèia mas nuds dins los buecs la nuech de la Sent Jan... e me songe que 'quò es important de sasir la gaula tenduda. Aura qu'ai fotut la marda... 953631

Balhí quauques pistas per se far invitar e per pas tombar dins lu « formolclore », per pas entendre la Maria Peire s'esjacinar : « haaaaaaaa, mas v'autres setz los darniers daus Mohicans, 'laidonc ».

Per 'chabar, comprene ben que la BB pòt pas plar a tot lu monde, mesma su Babelio Aura qu'ai fotut la marda... Icon_wink , mas 'quò vau pas la pena de venir romar per aquò. 'Nar bargassar sus París-inter e la BB son doas chaussas desparièras.

Lu mai important es que aura me fau balhar 'na responsa a la goiata de radio-París :

Aura qu'ai fotut la marda... 762650 I 'vem « òc o non » coma diriá l'autre ? ? La gent qu'an desjà fach de la radio : Tiston, Danís, la cola de Radio Occitània me semblan mai-que-mai de botar en prumièra linha.

Aura qu'ai fotut la marda... 762650 E qu'am n'autres a dire au monde de París auèi e coma iò dire ? ? ? Aquí, parlar de la Fimoc me semble 'na bona idèia, mas la cola dau Bloguitge dins sa diversitat es un biais de dire lu monde maitot.


Per 'chabar, enquera : sei pas 'na persona fòrça seriosa. « Parlem » aquí de chausas seriosas, iò sabe ben, mas completament virtualas maitot.



Dernière édition par clafotis le Mer 31 Mar 2010 - 10:30, édité 2 fois

http://rapieta.wordpress.com/

12Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mar 30 Mar 2010 - 11:31

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Ben escota quitament se trapi ben que i'aguesse "professionaus" (coma president de la FIMOC te dirai pas l'encontrari) çaquelà (e vò vesetz cambi de pausicion de còps que i'a) cresi que cal veser quand d'oportunitat tenem e qual es la mielh de fotre en dabanç es que cabussam dins un " botem en dabanç lo mitan triomfant amb Anem Oc, l'IEO, los medias occitans, Calandreta...." o dins un sisteme "prenem monde que parlon de l'occitan mas d'un biais normau per de que (coma lo diria "Larirette") son hardos, rappeurs, afogats de cinema, sado-maso.... mas al costat lo agrada l'occitan.

Lo segond me sembla mielh e a mai pensi qu'es mai lo rebat del forum (per memoria, me brembi d'una emission sus lo forum que faguerem a l'Estivada far 2 ans (me sembla qu'i avia Danis, Fred'Oc, Einucent e d'autres (me desencusi per los qu'es desbrembat) a mai entrevistat per jornalistes "malaisits" (Jeff de RLO qu'arrestet far bel temps de participar al forum per "divergencias artisticas", e Alh-Oli e ieu que nos eran fach fotre defòra (te un Big Up als espectators d'aquò sòçis del forum coma Maime, Bojarron, Darboneta e los que desbrembi)) e se foguet plan passat (un còp mai, Danis era estat suspres per d'unas questions meunas mas bon....) e me sembla (als autres de confermir mas deu demorar un post sus aquò dins los archius del forum) qu'en sarran una bona rebrembança.

Doncas, me sembla que France Inter es benleu de tendre una trapèla dins l'esper de tombar sus "militants acarnassits que son sus la defensiva e que lo van jompar a la garganta al primier dacòs" seria benleu plan de lor monstrar que "non pas, sem monde apasimats, normaus, qu'aiman un fum de causas mas que las podon tastar en frances e en òc"

Amistats

Cedric

http://www.myspace.com/joan_cavalier

13Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mar 30 Mar 2010 - 17:18

Danís

Danís
Adjudant

joan_cavalier a écrit:
e se foguet plan passat (un còp mai, Danis era estat suspres per d'unas questions meunas mas bon....)

T'enganas, tas questions m'an pas paerturbat, se voles parlar de cuol, anem-l'i, mas franchament me damande qui 'quò interessava. O alara, òc, sei estat suspres de tas questions, subretot de lur qualitat a costat de las de Yellow e Jeff, plan mai professionalas...

14Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mar 30 Mar 2010 - 17:31

Zengi

Zengi
Trobador !!
Trobador !!

Oh los vielhs dossièrs qui tornan !

15Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mar 30 Mar 2010 - 20:29

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Woaw te granmerceji fanton, aprep dirai que Yellow madura (e l'ai jamai amagat soi segur que sera (comença ja de l'esser) un gran de la radio (tant coma lo Matieu o d'autres) ieu ai pas de merite far 17 ans que fau aquò pensi que la nòva generacion vos botara lo cuòl coma la bandiera del Japon periode de guerra (e vo me calia plan parlar de cuòl) aquò dit me toca vertadierament ço que dit Danis.

Bon anem lançi la crida (veire esperi lo vejaire de Yellow e Matieu) tornem prener reng-de-pé per una emission a l'Estivada venenta (veire se lo monde del forum lo se sentisson, podem preveire un "espaci" forum dins lo projecte radio (1 miegja-ora de programe per jorn d'eisemple (amb ajuda de la nòstra part) se aquò vos tenta la prepausicion es lançada

AMistats

Cedric

http://www.myspace.com/joan_cavalier

16Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mar 30 Mar 2010 - 20:44

Zengi

Zengi
Trobador !!
Trobador !!

Aquò seré interessant. I a tot un potenciau a l'entorn deu fòrom qui ei pas espleitat. Mei per feniantèr que non pas auta causa, pensi. Qu'ei de dòu har !

17Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mar 30 Mar 2010 - 21:24

Danís

Danís
Adjudant

joan_cavalier a écrit:Bon anem lançi la crida (veire esperi lo vejaire de Yellow e Matieu) tornem prener reng-de-pé per una emission a l'Estivada venenta (veire se lo monde del forum lo se sentisson, podem preveire un "espaci" forum dins lo projecte radio (1 miegja-ora de programe per jorn d'eisemple (amb ajuda de la nòstra part) se aquò vos tenta la prepausicion es lançada

La seguisse. Mas personaument vodriá una mai granda participacion daus membres dau forum, vòle dire mai que lo darrier còp ente erem pas mai de tres e ente finalament me trobava un pauc sol per defendre la chausa...
Un forum es un luec de rescontres, i a pas d'informacion a sens unic coma dins los autres mediàs, e per consequent chasque membre, se se sent implicat, deu aver la possibilitat de far valer sas conviccions, a egalitat coma los autres, administrator o pas administrator.

Matieu a écrit:Aquò seré interessant. I a tot un potenciau a l'entorn deu fòrom qui ei pas espleitat. Mei per feniantèr que non pas auta causa, pensi. Qu'ei de dòu har !

Feniantèr, feniantèr... las chausas son un pauc mai complicadas. Io, contrarament a la debuta ente lançava las discutidas, passe pauc a pauc la man aus membres reguliers, que son capables de far virar la botica sens io darrier. Aura, l'i passe mens de temps dins l'implicacion, per çò que n'en vòle pas esser desgotat tanpauc e 'laidonc lo regarde quand dintre dau trabalh (mas legisse tot, tot parier). Çò que explica que dins la fòrma i aja pas 'gut de chamnhament pregond dempuei benleu un an e demia, çò que per un forum fai fòrça. Mas ai totjorn de las ideias, quitament s'ai pas lo temps de las botar en òbra.

Veiqui per io, apres per L'Òmi...ben quo es L'Òmi, qué... Aura qu'ai fotut la marda... Sleep Aura qu'ai fotut la marda... 270465

18Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mar 30 Mar 2010 - 22:58

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Te rasseguri (ta respondre al teu
primier messatge sus aquel "topic" (desencusatz emplegui la
paraula francesa, l'occitana me manca) "es pas exclusivament
reservat als atempradoires/moderaires
Lo còp passat, avem
previst aquò a la buta-buta per una entrevista fora bora.

A d'ara (coma l'as dit plan en la
Genmerdaria) lo forum ten 3 ans, lo concepte de las emissions que
faguerem ten 3 ans, en 3 ans lo forum evoluet, al nivel radio
nosautres tanben e pensi que pot esser interessant benleu lo primier
ser de vos entrevistar ta veire l'evolucion, pensi qu'es tanben
interessant de daissar la paraula al monde del forum ta esprimir la
loras ideas (se gausan)


Me diretz sete pas totes professionau de la radio, nosautres tanpauc mas fasem plan mina.........





Afar de seguir




Amistats




Cedric

http://www.myspace.com/joan_cavalier

19Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mer 31 Mar 2010 - 2:18

admin

admin
Trobador !!
Trobador !!

joan_cavalier a écrit:Bon anem lançi la crida (veire esperi lo vejaire de Yellow e Matieu) tornem prener reng-de-pé per una emission a l'Estivada venenta (veire se lo monde del forum lo se sentisson, podem preveire un "espaci" forum dins lo projecte radio (1 miegja-ora de programe per jorn d'eisemple (amb ajuda de la nòstra part) se aquò vos tenta la prepausicion es lançada

Bona idèia ! Seré una bona causa benlèu, a la condicion que sian monde deu forum e non pas jo o Danís que s'encargan de passar sus la ondas. Lo forum es lòc d'escabí, n'en soi pas lo capdau e Danís tanpauc. Bon apres, viener parlar un còp tau coma utilizator deu forum, pas nat chepic (si vieni a l'Estivada, evidentament).

Matieu a écrit:Aquò seré interessant. I a tot un potenciau a l'entorn deu fòrom qui ei pas espleitat. Mei per feniantèr que non pas auta causa, pensi. Qu'ei de dòu har !
Pensi pas que sia en ligam dab la canha. Jo personaument, manqui de duas causas : l'imaginacion e l'ambicion. E teni un chic acò coma una qualitat.

Danís a écrit:Feniantèr, feniantèr... las chausas son un pauc mai complicadas. Io, contrarament a la debuta ente lançava las discutidas, passe pauc a pauc la man aus membres reguliers, que son capables de far virar la botica sens io darrier. Aura, l'i passe mens de temps dins l'implicacion, per çò que n'en vòle pas esser desgotat tanpauc e 'laidonc lo regarde quand dintre dau trabalh (mas legisse tot, tot parier). Çò que explica que dins la fòrma i aja pas 'gut de chamnhament pregond dempuei benleu un an e demia, çò que per un forum fai fòrça. Mas ai totjorn de las ideias, quitament s'ai pas lo temps de las botar en òbra.

Vaquí, lo forum es a vosautre. N'en soi lo creator, sonque lo creator. Se voletz har quauque ren de mei dab lo forum, podem en parlar. Apres, i a pas nada obligacion d'evolucion. Se un dia lo forum es pas mei "in", serà auta causa.
Danís a écrit:Veiqui per io, apres per L'Òmi...ben quo es L'Òmi, qué... Aura qu'ai fotut la marda... Sleep Aura qu'ai fotut la marda... 270465

Desolat, èi pas lo ton sens de las priorotats, m'en trufi vertadeirament se lo vestissatge deu forum sia roi, blanc o blu. Soi pas aquí per hargar mon CV.

http://omidelafotografia.wordpress.com/

20Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mer 31 Mar 2010 - 7:33

Tiston

Tiston
Occitan Warrior
Occitan Warrior

joan_cavalier a écrit:

Aprep, Tiston, Einucent, Gavachas e d'autres fagueron radio, i'a quitament d'unes d'ont es pas lo mestier mas que n'en fan encara (KAgola, Godolin)

Tiston fai d'engueras de radiò, mas de mens en mens en òc, qu'es vrai... ne'n avia mon fais de totjorn passar los 20 mesmes disques... Aura qu'ai fotut la marda... Icon_lol

21Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mer 31 Mar 2010 - 7:38

Zengi

Zengi
Trobador !!
Trobador !!

Per lo feniantèr, parlavi d'un estat d'esperit generau Plan Urós
Qu'èm capables de parlar sus 24 paginas (exageri) deu mot site/siti mes pas de s'amassar un cèop l'an per un aperitiu e ua pichona emission de ràdio.
Totun demanda pas hèra de tribalh.

22Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mer 31 Mar 2010 - 7:50

Tiston

Tiston
Occitan Warrior
Occitan Warrior

lalirette a écrit: Et puis si madame Bonnet a tant de nostalgie des savoir faire ancestraux, qu'elle allume un bon feu dans sa cheminée (Zut! elle est fermée par un insert, trop de poussières!), qu'elle prenne le "toupi" de sa grand mère (Zut! Il est sur le balcon, au 5° dans mon HLM, flanqué d'un magnifique géranium) et qu'elle y consacre une journée (Zut! Pas de place sur mon planning de femme débordée...citadine j'en suis sûre). Oui il y a encore des hommes et des femmes qui savent travailler comme avant. Comme moi, ils ont hérité de ces savoir faire et ont choisi de faire ainsi; ils n'en parlent pas, ils le vivent.

Autant je partage votre avis sur l'emploi abusif de l'expression "dernier des Mohicans", qui ne mène souvent qu'à pleurnicherie et résignation. Parce-que dans le roman de Cooper, Uncas, le "dernier des Mohicans", crève à la fin. Se considérer comme le dernier des Mohicans c'est accepter de se faire assassiner... Bon, une consolation, Le dernier des Mohicans n'est qu'une fiction, et il y a encore des Mohicans en 2010. Cependant leur langue est morte.
Passons, je voulais surtout vous mettre en garde, chère Lalirette, contre vos préjugés, car je connais Bénédicte Bonnet, en vrai. Cette femme est né dans le sud de la Haute-Vienne, dans un milieu très rural, tout ce que l'on fait de plus "authentique", et de surcroît largement occitanophone. elle a travaillé quelques années aux PTT à Paris, est revenue il y a des années à Limoges, reste très attachée à son village familial où elle vit beaucoup, et pour m'être une fois rendu chez elle, je peux vous certifier qu'il y a chez elle une grande cheminée et même de la terre battue au sol... Chez Bénédicte Bonnet on sait encore blanchir et débouérer les châtaignes, je pense qu'elle n'a aucune leçon "d'authenticité paysanne" à recevoir de votre part. Tout comme d'ailleurs elle ne donne dans sa poésie aucune leçon de morale, elle ne fait que constater la disparition ou si vous préférez la profonde mutation (incontestable) d'un mode de vie millénaire. Qui peut nier que (mise à part vous qui semblez vouloir nous faire croire que vous vous êtes arrêtée, dans votre mode de vie, en 1950) que la vie rurale a changé ces 50 dernières années?
Alors remballez vos jugements hâtifs et arrêtez avec ce petit ton "moi je lave plus blanc que blanc", "moi je ci, moi je ça...".
Vous en êtes à 2 messages sur ce forum et déjà v ous nous traitez de pleurnicheurs, de je ne sais quoi...
Et puisque vous êtes "patoisante", parlatz-nos vòstre patoes, grandmerces!

23Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mer 31 Mar 2010 - 9:21

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Tiston a écrit:
Tiston fai d'engueras de radiò, mas de mens en mens en òc, qu'es vrai... ne'n avia mon fais de totjorn passar los 20 mesmes disques... Aura qu'ai fotut la marda... Icon_lol

Anem coma far bel temps que nos sem pas jompats a la garganta tu e ieu, me permeti de te faire remarcar pichon, qu'òm pòt faire de radio en occitan.......sense passar de musica occitana (te per pròva sortissi d'Oc'N'Roll la meuna emission de rock (onte eisepcionalament ai passat un Goulamas'k) e te prometi qu'en 133 emissions ai benleu passats..... 5 troçes en òc (en comptant "La Parole" qu'es una mescla Sidilarsen/Fabulous Trobadors).

Pensi a mai que parlar en occitan e passar de musica autras ajuda de sortir del ghetto e permet de monstrar al monde que l'occitan es pas embarrat sus la sola musica occitana, e permet als occitans e als occitanISTES de s'aperçaubre que i'a musica fòra de Patric o la Talvera.

Amistats

Cedric

http://www.myspace.com/joan_cavalier

24Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mer 31 Mar 2010 - 12:00

Tiston

Tiston
Occitan Warrior
Occitan Warrior

joan_cavalier a écrit:
Tiston a écrit:
Tiston fai d'engueras de radiò, mas de mens en mens en òc, qu'es vrai... ne'n avia mon fais de totjorn passar los 20 mesmes disques... Aura qu'ai fotut la marda... Icon_lol

Anem coma far bel temps que nos sem pas jompats a la garganta tu e ieu, me permeti de te faire remarcar pichon, qu'òm pòt faire de radio en occitan.......sense passar de musica occitana (te per pròva sortissi d'Oc'N'Roll la meuna emission de rock (onte eisepcionalament ai passat un Goulamas'k) e te prometi qu'en 133 emissions ai benleu passats..... 5 troçes en òc (en comptant "La Parole" qu'es una mescla Sidilarsen/Fabulous Trobadors).

Pensi a mai que parlar en occitan e passar de musica autras ajuda de sortir del ghetto e permet de monstrar al monde que l'occitan es pas embarrat sus la sola musica occitana, e permet als occitans e als occitanISTES de s'aperçaubre que i'a musica fòra de Patric o la Talvera.

Amistats

Cedric

segur, sei d'accord, qu'era mas d'umor... per contra, aime pas trop
quante me 'pelas "pichon", quo balha cop-sec una maniera "mestre
d'escola" a ton discors e quo serv de ren... sai ben qu'as 'na tendancia ufle de se-mesme veire megalo, mas fau te tener un pauc, fanton! Aura qu'ai fotut la marda... Icon_lol

25Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mer 31 Mar 2010 - 12:24

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

D'acòrdi, Jove Padawan (o benleu me cal diser pichon escaravat )es notat lol

Aprep (treva de galejada) s'as mancas en musica occitana, te podi faire virar titols (en tenem pas luenh de 5000 se me brembi plan en oc a la radio) basta pas que de me diser ço que cercas (titols, estiles......) e podem veire

Amistats

Cedric

http://www.myspace.com/joan_cavalier

26Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mer 31 Mar 2010 - 12:28

Tiston

Tiston
Occitan Warrior
Occitan Warrior

joan_cavalier a écrit:D'acòrdi, Jove Padawan (o benleu me cal diser pichon escaravat )es notat lol

te farai pas l'onor de te 'pelar "mestre Jedi"...
(o benleu lo jorn que faras 'n'emicion setmaniera de doas oras en oc sus france Inter o France Culture, podem raibar... Aura qu'ai fotut la marda... Icon_razz )

27Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Mer 31 Mar 2010 - 14:10

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Tiston a écrit:

te farai pas l'onor de te 'pelar "mestre Jedi"...
(o benleu lo jorn que faras 'n'emicion setmaniera de doas oras en oc sus france Inter o France Culture, podem raibar... Aura qu'ai fotut la marda... Icon_razz )

Es pas la meuna tòca, seria mielh d'assegurar l'eisistencia d'Occitania Inter e Occitania Cultura (e las causas avançan) lol

http://www.myspace.com/joan_cavalier

28Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Jeu 1 Avr 2010 - 11:52

lalirette


Cacha-Niu
Cacha-Niu

Réponse à Tiston, à sa mise en garde, à ses injonctions.
Votre charge n’a pas de sens. Je ne " nie " rien, ne traite personne ( la récrée est finie), n’ai jamais rien " voulu faire croire " et sûrement pas que je vis comme en 50, bien au contraire ! Relisez bien.
Et oui je suis patoisante. Vous me demandez de parler, ici on écrit et je ne l’écris pas, pas plus que ceux qui m’en ont imprégnée d’ailleurs. Cela semble être pour vous un manque de crédibilité, tu n’écris pas tais toi. Peut être me suggérerez vous aussi de ne plus lire ? C’est vous qui " lavez plus blanc que blanc " et en prenant bien soin de séparer les torchons et les serviettes ! Plus fort que les préjugés !
Et surtout, je n’ai jamais perdu le fil du sujet lancé par clofotis, vous si. Je ne répondrai plus à vos attaques personnelles qui n’ont pas lieu d’être sur un forum.

29Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Jeu 1 Avr 2010 - 12:11

LaurençD

LaurençD
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Ceci dit, puisque vous parlez de ce qui a lieu d'être sur un forum, ici la règle c'est d'écrire le patois. Un choix de forme, peut-être, mais qui a du sens. "Mise en garde", "attaques personnelles"... A rason lo Tiston, tant qu'a escriure de conarias, tan val o faire en occitan.

30Aura qu'ai fotut la marda... Empty Re: Aura qu'ai fotut la marda... Jeu 1 Avr 2010 - 12:37

admin

admin
Trobador !!
Trobador !!

Es pas una règla d'escriver lo patués aqui, es sonque conselhat, pr'amor s'ec hesem pas aquí, sabi pas on ec haram.

lalirette a écrit:Et oui je suis patoisante. Vous me demandez de parler, ici on écrit et je ne l’écris pas, pas plus que ceux qui m’en ont imprégnée d’ailleurs.

Mon gran non escrivó pas lo francés tanpauc, totun ec hèsi cada jorn. Aura qu'ai fotut la marda... Icon_wink Sus un forum internet, l'oralitat es pas possible, donc hesem dab l'escriut. Apres, se voletz escriver en francés, me pausa pas nat chepic.

E perdonatz au Tiston la soa digression. Que'u cau compréner : aquí èm acostumat d'aver un purmèir contact dens la partida "Estanquet>Presentacion" on cad novèu membre se va presentar avant de s'en anar dintrar dens las discutida coma un trauca-sèga. Atau, lo Tiston es mau assabentat sus vòsta persona, mes es pas la soa fauta.

http://omidelafotografia.wordpress.com/

Contenu sponsorisé



Revenir en haut  Message [Page 1 sur 2]

Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum