OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Adiu a tot lo monde!

Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

burdigala

avatar
Pintaire
Pintaire

Adiu a tot lo monde, e primier , escusatz se fau pecas, comenci a aprene l'occitan, donc se fau pecas, podetz o me dire e coma aquo ,podrai me melhorar! merces!
Soi de Bordeu, donc de Gasconha, mas ma maire es gasconha e mon paire lemosin. Degun m'a parlat occitan quan eri un pichon, ma maire o parla pas e o compreni pas e mon paire o compreni mas o parla pas. Donc es aro que comenci a o aprene amb la metoda "assimil" ,donc comenci amb lo lengadocian, e aprep benleu lo gascon e lo lemosin.
Es pa facil , perque dins ma familia, mon fraire comprenet pas perque o aprene, ma menina tamben. Es trist de veire ço qu'a fach la "vergonha" sus nostre poble! Donc soi aqui per parlar amb d' autres occitans per me melhorar.
Merces a tots e a leu benleu!

Partager cet article sur : reddit

Danís

Message Ven 5 Fév 2010 - 22:33 par Danís

Ses de Bordèu-mesme ? As desjà seguit daus cors dins lo canton ?

avatar

Message Ven 5 Fév 2010 - 22:42 par burdigala

Oc, soi de Bordeu, mas ai pas seguit daus cours, apreni amb la metoda assimil e ai crompat un diccionari occitan/frances.

Danís

Message Ven 5 Fév 2010 - 22:47 par Danís

Perque si n'en voles, ara n'i a sus Bordèu...

avatar

Message Ven 5 Fév 2010 - 22:50 par burdigala

C'est gratuit?

Danís

Message Ven 5 Fév 2010 - 22:57 par Danís

Ça dépend... les renseignements eux, le sont, et je peux au moins communiquer ton adresse au salarié de l'Institut d'Etudes Occitanes qui est payé pour trouver des cours, des élèves et des profs. Il te donnera tous les horaires, les lieux et les tarifs.

avatar

Message Sam 6 Fév 2010 - 19:43 par burdigala

Per lo moment , ai pas gaire de temps per anar seguir des cours, amb mon trabalh e mes oraris. Aimi mielhs ensajar de o parlar amb d'autres occitans que o parla plan per m'ajudan a me melhorar. es pas una bona idèa?

avatar

Message Sam 6 Fév 2010 - 20:00 par Cerièra de Mai

Planvengut-da ! Risolet

Danís

Message Dim 7 Fév 2010 - 20:00 par Danís

burdigala a écrit:Per lo moment , ai pas gaire de temps per anar seguir des cours, amb mon trabalh e mes oraris. Aimi mielhs ensajar de o parlar amb d'autres occitans que o parla plan per m'ajudan a me melhorar. es pas una bona idèa?

Si-ben, mas encontrar daus locutors occitans a Bordèu es pas chausa aisada...

avatar

Message Dim 7 Fév 2010 - 20:38 par burdigala

Es perque soi aqui!
setz pas de bordeu? E parletz pas occitan?

occitaneta

Message Dim 7 Fév 2010 - 20:44 par occitaneta

Si vòs, lo 17 de Heurèr au pépere, que i a ua serada organitzada peu Med'òc. Aqui trobaras monde qui parle la lenga, e tanben monde deu forum !

avatar

Message Dim 7 Fév 2010 - 20:49 par burdigala

E es a quina ora?

occitaneta

Message Dim 7 Fév 2010 - 20:57 par occitaneta

Que començarà a 7 òras deu vrespe tad ua iniciacion a las danças nostas en occitan. E après qu'es a 9 òras taus qui saben ja dançar.

avatar

Message Dim 7 Fév 2010 - 21:03 par burdigala

17 février, c'est ça? ( escustatz me , mas ai pas plan compres)

occitaneta

Message Dim 7 Fév 2010 - 21:04 par occitaneta

Oui oui, c'est ça. En fait, c'est tous les 3ème mercredi du mois !

avatar

Message Dim 7 Fév 2010 - 21:07 par burdigala

ok merces, perque compreni pas encara plan lo gascon

Message  par Contenu sponsorisé

Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]

Sujets similaires

-

» adiu brava monde
» Adiu
» adiu
» Oi, adiu !
» adiu

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum