OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

-50%
Le deal à ne pas rater :
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
69.99 € 139.99 €
Voir le deal

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Le Combi Trio

2 participants

Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

1Le Combi Trio Empty Le Combi Trio Mar 1 Déc 2009 - 12:27

Tiston

Tiston
Occitan Warrior
Occitan Warrior

E ben despuei lo temps qu'entendia parlar de queu projet, quo li es, poguei ne'n auvir... Le Combi Trio 786637 Le Combi Trio 536853 Le Combi Trio 536853 Le Combi Trio 536853 Le Combi Trio 536853
Vene mas de descubrir lor Myspace! L'aviatz vist?
Un Bernat Combi ente podiam l'esperar mas qu'auvissem aqui sens trop li creire, dins un grope "amplifiat", "electrisat"... Sabia ben qu'era bien capable de seurtir dau tradiciono-tradicionau, tant quo se sentava dins sos trabalhs passats, mas lai quo li es, eu li vai clarament...
e puei per lo qu'an 'gut la chança d'auvir lo CD qu'avia seurtit ambe son grope tulaud Fatal major (dau temps qu'eu chantava en anglès), tornem trobar lo bernat Combi de i'a 15 ans...
Trobe aqui que sa desmarcha artistica sembla força a quela de la Familha Artus, 'laidonc esperatz pas 'na musica joiosa, mas pusleu 'na musica ultra prionda, dau Combi que...
Brava descuberta! Ambe maupaciencia de los veire en concert!
'Natz veire lor Myspace, i'a tot plen de chançons a li auvir:
http://www.myspace.com/lecombitrio

2Le Combi Trio Empty Re: Le Combi Trio Mar 1 Déc 2009 - 16:43

admin

admin
Trobador !!
Trobador !!

Lo fenomèn Combi ! L'èi vist un còp, èra dab Melhau. Èra a Varanha, dens lo nòrd deu Perigòrd. Los dus qu'èran aquí ende har Lo Diable es Jos la Pòrta Le Combi Trio 536853 . Com èri dab la familha Ch....., avèvam pres un demi amassa. E los tres, Combi, Melhau e lo pair Ch... èran a ensajar de compréner perqué 2 demis hèsen 1/2 litre...
Me brembi tanben de la mieja ora d'avan lo spectacle quan Combi sadolava l'organisator de la serrada en parlar e parlar e parlar, e deu Melhau que volèva tustar los spectators retardataris...

http://omidelafotografia.wordpress.com/

3Le Combi Trio Empty Re: Le Combi Trio Jeu 3 Déc 2009 - 13:09

Tiston

Tiston
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Òmi a écrit: E los tres, Combi, Melhau e lo pair Ch... èran a ensajar de compréner perqué 2 demis hèsen 1/2 litre...

Le Combi Trio Icon_lol Le Combi Trio Icon_lol Le Combi Trio Icon_lol question metafisica que me sei totjorn pausada... crese que quo ven d'ancianas mesuras inglesas... fai plaser de veire que los grands intelectuaus coma lo pair Ch. e Melhau se pausen las mesmas questions que ieu e son pas mai capables de li respondre... Le Combi Trio 189553

Contenu sponsorisé



Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum