OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le deal à ne pas rater :
Jeux, jouets et Lego : le deuxième à -50% (large sélection)
Voir le deal

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Se parlarà occitan dens lo metrò tolosan

+32
laurent16
Yoann
LaurençD
Emili Dieu
guigui
Cyril06
Barbet
GianniVacca
Tocas-i si gausas
ocsigen6424
jfrieux
Le Guilhèm
Alh Òli
Lo ton vesin
Tavaneta
Mertyl
posoèra
Axel
zo
clafotis
maime
Danís
Sokolovic
Lafontan
Einucent
joan_cavalier
Qualqu'un mai
Cerièra de Mai
Peiròt
admin
fredoc
Zengi
36 participants

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Suivant

Aller en bas  Message [Page 4 sur 10]

Zengi

Zengi
Trobador !!
Trobador !!

Rappel du premier message :

On va parler occitan dans le métro dès la rentrée

Culture.
Les annonces des stations vont se faire en français et occitan dans le
métro toulousain pour le festival Occitania (25 au 28 septembre). Et
elles seront maintenues.


Se parlarà occitan dens lo metrò tolosan - Page 4 Zoom
Se parlarà occitan dens lo metrò tolosan - Page 4 Zoom
Des annonces en français et en occitan dans le métro à la rentrée. Photo DDM, Archives-Th. Bordas


OAS_AD("Position1");Se parlarà occitan dens lo metrò tolosan - Page 4 35336331366462313461373734306130?

à
l'aéroport de la Nouvelle-Orléans, vous êtes accueillis par des
messages en anglais et en français. Sympathique clin d'œil à la
présence française et cajun en Louisiane. Tisséo envisage d'informer
les usagers du métro toulousain dans la langue de Molière et celle de
Goudouli. Fort louable initiative alors que le centre historique de la
Ville rose arbore déjà des plaques de rues en français et en occitan.
Les défenseurs de la langue occitane militaient pour cette idée. Le
nouveau président de Tisséo, le Vert Stéphane Coppey a dit : « Banco !
». « Le projet existait depuis un an. Après quelques blocages, il fait
désormais l'objet d'un consensus au sein de la régie », explique David
Carlier, directeur de cabinet du président.
« comme on parle chez nous »


« Beaucoup de clients nous font remarquer que la voix de femme qui
annonce les stations de métro dans les rames est un peu mécanique et
sans saveur. On aimerait qu'elle s'exprime comme on parle chez nous,
nous disent-ils. À l'occasion du festival Occitania, qui se déroulera à
Toulouse du 25 au 28 septembre prochain, les annonces se feront
désormais en français et en occitan », poursuit le responsable.
Une initiative qui s'inscrira dans la durée puisque ces annonces
bilingues seront définitives. On pourrait entendre les premières fin
août début septembre : « Nous devrons être opérationnels en tout état
de cause pour le festival », précise David Carlier.
L'initiative s'inscrit aussi dans les partenariats organisés par
Tisséo avec les principaux événements de la ville : « On a habillé
ainsi les portes palières de la station Minimes-Nougaro avec des
paroles et des photos du chanteur toulousain », ajoute le directeur, «
pour l'anniversaire de sa naissance, le 9 septembre, les « cheminées »
de la station Minimes, qui débouchent sur l'avenue, seront aussi
décorées en hommage à l'enfant du quartier ».
Le métro rend aussi hommage à l'année Jaurès ou au Printemps de
Septembre, tandis qu'une médiation touristique et culturelle est prévue
en français, anglais et occitan pour faire (re) découvrir les œuvres
d'art de chaque station aux usagers et aux touristes, qui bénéficient
depuis cet été, à l'Office du tourisme, d'un ticket Tourisme leur
permettant pour 4,20 € d'effectuer 12 déplacements dans la journée dans
les transports publics toulousains. À terme, les inscriptions dans le
métro pourraient aussi être bilingues. Et si l'aéroport de
Toulouse-Blagnac se mettait lui aussi à la langue d'Oc ?


joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Lafontan a écrit: si deman los fascistas per plan los nomenar se declaron occitanistas o mesme occitans que farètz? Lor anatz abandonnar tot lo vocabulari !

Personaument, daissi occitanISTE e occitanISME als fascistes, e se volon fau quitament la livrason lol

Aprep francament Lafontan, sem ja sufisentament dins la m***** sense a mai usitar d'un vocabulari que necessite 50 ans d'esplicacion ta esser entendut del public bel

http://www.myspace.com/joan_cavalier

Lafontan

Lafontan
Occitan Warrior
Occitan Warrior

joan_cavalier a écrit:
Lafontan a écrit: si deman los fascistas per plan los nomenar se declaron occitanistas o mesme occitans que farètz? Lor anatz abandonnar tot lo vocabulari !

Personaument, daissi occitanISTE e occitanISME als fascistes, e se volon fau quitament la livrason lol

Aprep francament Lafontan, sem ja sufisentament dins la m***** sense a mai usitar d'un vocabulari que necessite 50 ans d'esplicacion ta esser entendut del public bel

Non regreti mas identitari n'a pas forçadament l'imatge que li pegas, cal sortir del monde occitanista ! Los medias l'emplegan amb un autre sens coma regionalista...aquò nos agrada pas mas es aital.

Einucent

Einucent
Occitan Warrior
Occitan Warrior

joan_cavalier a écrit:sem ja sufisentament dins la m***** sense a mai usitar d'un vocabulari que necessite 50 ans d'esplicacion ta esser entendut del public bel
OK sus lo principi, a quò prep que quora fai pas part de las chausas que te sentissès de dire, quò te fai t'esmaronhar.
Podem pas tot lo temps emplejar las paraulas de l'enemic, tu lo prumièr faras remarcar la lenga que parlas es pas « regionala ». Qu'es lo parrièr per quò qu'evòca Lafontan.

Lafontan a écrit:Non regreti mas identitari n'a pas forçadament l'imatge que li pegas, cal sortir del monde occitanista ! Los medias l'emplegan amb un autre sens coma regionalista...aquò nos agrada pas mas es aital.
Tant defende d'aver 'na fraseologia que nos siá pròpia, tant pòde pas te segre quí dessur. Los fafs lordan tot quò que manhan e queu mot d'1dentit4ri aura que pudís tròp, lor fau abandonar, si-ben. Los media an 'mas d'aprenèr de dire d'un biais que peja a la persona que ne'n parlan « autonomiste, indépendantiste, souverainiste, nationalitaire ». Malurosament los fascistas son coneguts en defòra dau dich mitan e per beucòp tròp de gents « del public bel » quauqua-ren que se fai d'un biais liat a l'identitat quò lor fai cranhèr que l'i aja de veire coma quillhs identitrucs. Qu'es importent que l'equivòca s'instalesse pas.

Los media, te ne'n a un ilustre representant quí sus-naut que te dirá que son capables d'entendre los subjects que trachan, quoran volen. quilhs que volen pas qu'es n'autre afar.

http://einucent.wordpress.com

Cerièra de Mai


Trobador !!
Trobador !!

Einucent a écrit:Los fafs lordan tot quò que manhan e queu mot d'1dentit4ri aura que pudís tròp, lor fau abandonar, si-ben. (…) Malurosament los fascistas son coneguts en defòra dau dich mitan e per beucòp tròp de gents « del public bel » (…) Qu'es importent que l'equivòca s'instalesse pas.
E òc, son pro coneguts, los fafs, per qu'aprèp i aguèsse de las reaccions coma aquela sus un article sus l'occitan a Tlsa :
des "identitaires" ?? des patoistes ?? des régionalistes ? (…) les mouvements "bloc identitaires" et "jeunesses identitaires sont des
caches sexes de fachos bien grave ! (…) ces mecs à toulouse sont ils d'extreme droite ???
Dins los comentaris d'aquí, al fons de la pagina.
Nos demòra pus que de precisar qu'avèm pas res de veire amb tot aquel monde !!

Einucent

Einucent
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Cerièra de Mai a écrit:Nos demòra pus que de precisar qu'avèm pas res de veire amb tot aquel monde !!
Coma si lo mitan occitrucmuche avia pas pro d'eschasenças de justifiar…

http://einucent.wordpress.com

Cerièra de Mai


Trobador !!
Trobador !!

Tant que seràn dins la negacion de l'existéncia dels fafs, caldrà pas esperar quicòm.

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Cerièra de Mai a écrit:Tant que seràn dins la negacion de l'existéncia dels fafs, caldrà pas esperar quicòm.

Ben escota far quitament 10 ans que sem d'unes de cridar al lop, a cada còp LO mitan (i'a pas qu'un) sia far la politica de l'estruc, sia respond "Rai, i coneisson res a l'occitan, parlon quitament pas la lenga son pas dangeros" (ço qu'es vertat, coma lo ciutadan lambda el coneis ben l'occitan lo parla corentament dins la vida videnta e sap completament las tòcas e las finalitats del moviment occitanISTE se daissaran pas colhonar)

http://www.myspace.com/joan_cavalier

ocsigen6424

ocsigen6424
Gacha Empega !
Gacha Empega !

Manquen Pau ente demòre, Limòtges e Peireguers ente sei nascut de parlar lemosin, aimariá plan auvir de lemosin dins las garas , los trens, los bus, lo trolleibus...
Auvir "filh de loiras de viatjadors siatz 'ribats au Lac de Vaciviera , terminus!"
"Salut salut las practicas, la SNCF vos desire un brave festenau dau mime (Mimos) dins la nòstra brava ciutat de Peireguers"

"E planvienguts a tots a Pau tau Carnaval Biarnés , ua minuta d'estanquet, devaratz lèu que i a hèra de bevudas granas de vin de Juranson ta la sortida!"

Nòstra linga dins totas las garas e lo metrò, òc!

http://ungolhatdativier.blogspot.com

Tocas-i si gausas

Tocas-i si gausas
Leberonet
Leberonet

Per lo debat de saber si cal utilisar identitari o pas, soi pas d'acòrdi per l'excludir. Pensi que pr'amor deu FN se podeva pas parlar de nacion, shen estar nacionalista d'extrema dreta.
Aquò a poirit lo debat en occitania e tanben dens l'estat françès sustot pr'amor degun gausaba parla d'identitat. Mentre qu'es ua question centrala e la pausar permetrio de far petar lo centralisme françès qui ved tostem ua identitat unenca ont se pot pas aver d'identitats pluriculturalas.
Per acabar, la nocion d'economia identitari o de produch identitari es un mot conegut au mens au niveu economic. E vol plan diser qu'un produch se referis a la soa identitat.
Exemples :
- Catalunha Nord
- ESC Bretanha
- Marketing Corsa

maime

maime
Lemosin de prumiera !

Tocas-i si gausas a écrit: Pensi que pr'amor deu FN se podeva pas parlar de nacion, shen estar nacionalista d'extrema dreta.
N'i a lo FN de segur. Mas subretot, n'ia tot plen de nacionalista en França que se vòlen pas dire perque lo que revendica son nacionalisme, son regionalisme es forçadament d'extrema-drecha. Mas los que 'pelans lo sobereinistas o los republicans en França son daus nacionalistas. Lo jacobinisme es la fòrma de mança dau nacionalisme frances : una nacion indivisibla nascuda a la revolucion francesa, laïca (emai anticlericla), francofòne e universala ('laidonc imperialista...). Lo gaullisme es n'autra fòrma de nacionalisme francés democratic. Mas de segur, lo concepte de nacionalisme democratic es pas de bon comprener en França.

http://ieumaitot.nireblog.com/

zo

zo
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Eeee una questioneta: Un francés pòt èsser d'esquèrra o d'extrema drecha e pòt voler defendre la siá lenga e la siá cultura (tanplan per qunta nacionalitat que siá). Es una pròva de dinamisme cultural e politic.
Alavètz, perqué pas per l'occitan?

Sufís d'explicar:Oc-ben, defendem la cultura nòstra mas avèm d'idèias politicas puslèu d'esquèrra (o de centre drech; o d'extrèma esquèrra o que te sabi encara...).

L'occitan dins lo metrò es pas una idèia d'esquèrra, es una idèia culturala compatibla amb tots los corrents politics.

admin

admin
Trobador !!
Trobador !!

zo a écrit:L'occitan dins lo metrò es pas una idèia d'esquèrra, es una idèia culturala compatibla amb tots los corrents politics.

Aquò depend : s'es per díser "nosautes parlem pas l'araba o lo turc mes lo patoes", es una idèia d'extrema dreita. Mes s'es per díser "en acceptent la mia cultura, accepti la toa", es un chic mei "humanista" ...

http://omidelafotografia.wordpress.com/

zo

zo
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Òmi a écrit:
zo a écrit:L'occitan dins lo metrò es pas una idèia d'esquèrra, es una idèia culturala compatibla amb tots los corrents politics.

Aquò depend : s'es per díser "nosautes parlem pas l'araba o lo turc mes lo patoes", es una idèia d'extrema dreita. Mes s'es per díser "en acceptent la mia cultura, accepti la toa", es un chic mei "humanista" ...
Soi d'acòrdi, mas aqui non disem pas res, sonque i a de noms d'estacions a l'oral dins lo metrò e punt.

admin

admin
Trobador !!
Trobador !!

ben aquí sembla ester "com hasem los mecenas e que i aurà d'urós, que vam ganhar monneda" ...

http://omidelafotografia.wordpress.com/

fredoc

fredoc
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Ua reflexion que'm vien atau suu pic : los qui son contra lo metrò en occitan, o contra las nostas revendicacions per l'occitan pertot, que pòden estar contents que 50 ans a, los nostes ajòus ajan deishat har los francés.
Que voi díser que si lo monde avèvan continuat de parlar occitan (e que n'avèn lo dret), uei la question ne's pausaré pas, e dilhèu seré la question deu francés qui pausarén los qui vienen de França.

Donc, los "contra" que poderén estar contents de compréner çò qui's ditz dens lo metrò, per'mor que nos èm adaptats a eths, en un purmèr temps. E tanben, que poderén compatir un drin dab nosautes, e tolerar lo fèit qui demandam ua preséncia de LA NOSTA lenga, shens tirar la lor !

Fin finala, los qui nos acusan de nacionalisme (dens lo maishant sens : FN e companhia) que practican aqueth nacionalisme. Que demandam la lor tolerància, ne nos toleran pas.

Los dus camps que son animats per la paur, mes duas paurs diferentas. Nosautes qu'avem paur de morir, eths (los "contra") qu'an paur que non moríssem pas.
N'averetz pas l'impression de véder un esquèma qui's sembla a judius-nazis ? (totas proporcions guardadas).

Ahhhh, ben leçonejan beròi los francés !!!!

http://www.occitania-fotbol.com

Einucent

Einucent
Occitan Warrior
Occitan Warrior

fredoc a écrit:que poderén compatir un drin dab nosautes, e tolerar lo fèit qui demandam ua preséncia de LA NOSTA lenga, shens tirar la lor !
Escriguèi quauqua-ren de quela estamèla per comentar sus lo site de la Dépêche mas quò passèt pas :
La plupart des noms sont de fait en Occitan, leur annonce dans une version francisée me paraît tout bonnement inutile : Bassa Camba ne se serait jamais prononçé basseaukambeaux sans un transcription aproximative basée sur l'orthographe du français. Le seul résultat c'est que la speakerine qui fait la première annonce (en « français ») écorche un peu plus ce toponyme dont elle ne connaît pas les sonorités. C'est ce qui me choque depuis que je suis installé à Toulouse : entendre autour de moi un standard qui m'est étranger. Quant-à Marengo, ce n'est pas un nom occitan mais l'annonce en Occitan respecte bien mieux la pronociation italienne que le Mareingueaux dont il fallait se contenter avant. Je suis, par contre, partisan de ne pas toucher aux patronymes quand ils sont pas occitans (comme Mermoz, de Savoie, dont le Z est muet.)
Avec ces annonces, toutes scolaires et appliquées qu'elles soient, j'estime que justice est rendue. Et ce sans léser les oreilles accoûtumées au parler pointu. Corrigez moi si je me trompe mais c'est plutôt signe de consensus, au contraire des demandes qui visent à retourner à la situation d'avant sans égard pour la gène que j'ai évoquée plus haut.

L'Occitan est le nom de la langue qui se parle à Toulouse et au delà (jusque chez moi, en Limousin) ses défenseurs ont toujours valorisé la façon locale de la parler comme étant tout autant valable que n'importe quelle autre. J'aimerais que ceux qui parlent d'invention à la fin du XIXe me citent leur sources. Je passe sur les considérations peu flatteuses sur les gens qui pratiquent, mais remarque tout de même le jugement de valeur. J'aimerais également des mêmes qu'ils se renseignent sur la capacité des anciens (qui ne sont pas les seuls locuteurs, loin de là) à s'exprimer en « patois » avec les habitants du village d'à côté-sensés en parler un autre-ils seraient surpris.
Je précise que ce jonglage depuis l'adolescence entre l'Occitan (que je parle avec mes parents, ma compagne et de nombreux amis) et le Français (qui m'environne sans que je l'aie choisi) m'a permis de pratiquer un Anglais courant bien plus étoffé que si je m'étais contenté du seul bagage scolaire. J'ai été amené à constater que les nouveaux arrivants britanniques sont plus enclins à utiliser les noms propres dans leur variante d'origine, n'ayant subi aucun formatage.

http://einucent.wordpress.com

admin

admin
Trobador !!
Trobador !!

Se parlarà occitan dens lo metrò tolosan - Page 4 536853

http://omidelafotografia.wordpress.com/

Einucent

Einucent
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Fin finala, lo tornèi utilisar per quèu article
lo comentaris son tarribles, mercès aus bretons, lo demai vos daisse constatar…

http://einucent.wordpress.com

Lafontan

Lafontan
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Un article novèl dins "La desfacha del Miègjorn" cal continuar de reagir dins lo corrièr dels lectors...e sustot signar e far signar la peticion del siti "TISSEOC" que demanda l'espandiment del bilingüisme.
http://www.ladepeche.fr/article/2009/10/28/703556-Occitan-dans-le-metro-J-espere-que-ce-n-est-que-le-debut.html
http://tisseoc.free.fr/spip.php?article48

Cerièra de Mai


Trobador !!
Trobador !!

Adieu,

Avans l'entrevista de Florença sus TLT del 26, la speakrine ditz « las anonças son definitivas », soi plan estonada, TLT verifia sas informacions o pas ? Cossí o sabon ? Qualqu'un a una info aquí-dessús ?

Ligam entrevista (fin de jornal)
>> http://tisseoc.free.fr/spip.php?article108

Sokolovic

Sokolovic
Trobador !!
Trobador !!

Vaqui un copiar / pegat de l'article que faguèri per lo Cesar de paréisser.




Escota la lenga !








Recentament, una iniciativa de l’organisme encargat de
gestionar lo malhum de transpòrt tolosan faguèt son ressonet dins lo mitan deis
aparaires de la lenga d’Òc. Lo metro tolosan aurà seis anóncias fachas en
occitan dau temps dau festenau Occitània e au-delà. Aquela decision qu’es de
saludar provoquèt tanben son tradicionau cortègi de desparlaires, veguent dins
aquela avançada una pròva de mai dins la « balkanisation » de França.
A levat que Patrick Balkany a pas grand causa de veire aquí dedins, - Dieu nos
ne garde ! -, aqueleis accusacions mòstran encara que lo camin devèrs la
tolerància e l’acceptacion dei culturas autras que lo francés en França es
totjorn que mai peirós. Fau puei donc saludar aquela iniciativa coratjosa e
unenca en França que permete a la lenga occitana d’èstre de bòn escotar dins un
ròdol dubert en totei. Auvir la lenga es un promier pas devèrs l’acceptacion de
sa realitat. E lo succès de Carcassona mostrèt ben qu’aquesta volontat de
reconoissènça èra pertajada per de nombrosei personas dins l’espai occitan.


Òsca a Tisséo donc, e esperam veire encara d’autreis
iniciativas de la mesma merça !





http://www.tisseo.fr/


http://tisseoc.free.fr/

Cerièra de Mai


Trobador !!
Trobador !!

Legit sus Facebook (e savorós !!)

C'est vrai qu'on avait besoin de la traduction : "Esquirol"; "Esquirrol" !
S'ils veulent faire du culturel, qu'ils écrivent la traduction. Mais pitié ! Pas par haut parleurs ! Déjà que le métro est bruyant...
En plus, je sais pas si vous avez remarqué, la voix est bien forte en occ...itan qu'en français. Alors quand la rame est vide c'est insupportable.
Et quand tu prends le métro tous les jours, c'est VRAIMENT de la pollution sonore !

J'ai cherché sur internet et j'ai vu qu'il y a qu'un seul petit groupe à l'origine de tout ça... qui ne parle que catalan sur les forums ! Quel manque de respect !
Et ils finissent souvent leur phrases par LIBERTAT ! Quelle honte !
Bientôt, on va faire péter des bombes dans le métro pour l'indépendance du midi toulousain...

Y a pas une pétition contre en cours ???
Parce que sur le net, y a que des pétitions POUR !!!!

admin

admin
Trobador !!
Trobador !!

Alalala ! Libertat ! Soi d'accordi dab aqueth testimoniatge ! Libertat ! A Bordèu, es la medisha situacion ! Libertat ! Quan lo tram es vueit, e degun dedins ! Libertat ! E a maugrat d'aquò, la votz anoncia las estacions ! Libertat !

http://omidelafotografia.wordpress.com/

admin

admin
Trobador !!
Trobador !!

Bon sinon, aqueth grop facebook es vertaderament risolier.

http://omidelafotografia.wordpress.com/

Cerièra de Mai


Trobador !!
Trobador !!

… o pas !! (LIBERTAT !!)

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Cerièra de Mai a écrit:… o pas !! (LIBERTAT !!)

L'es d'aprep ieu (e sense mancar de respecte als companhs de Libertat)

L'ome qu'escriguet aquò, (se sentis) es un anti (e a mai qualqu'un diriai a l'estile d'escritura que coneis e caça l'occitan dempuei un moment (i'a un aire falsament "sabetz pas ço qu'ai descubert que susa del seu texte).

Aprep lo tot es una question d'argument, pensi que los amics de Libertat son plan ponchuts al nivel politic ta aver l'argumentari que va amb la lora causida de nom (sabian plan que la causida de "Libertat" podria menar de se justificar (es totjorn lo cas quora om pren una paraula corenta (voli diser totun pot anar pintrar sus una paret "Libertat ....pels fascistes" a mai amb la semblança amb "Libertas" de Villiers e Nihous) pensi que sus tot aquò an d'arguments (de tot biais se n'an pas, monstrara la flaquida e doncas lo pauc d'astre de subreviude de lo lor moviment) a mai te brembi una de las nocions de basa de comunicacion es que siaguesse en plan o en mau, l'important es de faire parlar de se.....

Aprep per agachar tot aquo de luenh (las garolhas sul metro) trapi quicom d'interessant d'analisar, de soscar e benleu d'enfin reglar (quitament se cresi qu'una tala presa de consciencia faria tremolar dins los lor strings Macarels certas gasidas occitanISTES per de que un poble conscient es mens aisit de manipular) ço que se trapa de commun tant del cant dels "anti" que del cant dels "pro" (fòra de còps que i'a de marrida fé dels 2 costats) es un sentit de paur: paur pels primiers de se tornar faire "aculturar" (France capitet un cop de prener l'identitat tant del monde "toctone" (occitans, bascs, catalans.....) que del monde forastier (issus de l'immigration en politiquement correct) e de los butar de fotre tot aquo dins lo bordilher ta adoptar la dicha "indentité française" dacòs tant plan definit que son de lo tornar definir ta poder botar un nom a la recepta qu'an boirrada dins lo topin) qu'òm lo volguesse o non, que nos agradessa o non, lo monde se sentisson "Français" e doncas nos veson coma una menaça, e del cant occitanISTE lo frances aguessan plan fach lo seu trabalh om a tanben la vergonha de "desfendre un pates sense valor que de tot biais lo monde van forejetar", doncas e d'una om es sus la defensiva (e doncas sovent agressiu) e de dos la politica dels "Virasolelhs" (pensi que coneis la teoria, si de non pensi que lo tu ome en afogat de Dalfin qu'es la te contara) far lo seu camin e coma dins tota "tusta" l'important es lo mental, se om s'en va en se diguent "aie la tusta es perduda d'avança" es segur que ganharam pas.

Aprep una tota pichona remarca, cresi que cal tanben de cops que i'a daissar la veirina ta anar cap a la vida videnta, sense tornar en causa los avantatges del malhum e lo pé que ten dins la societat d'ara cresi (e me sembla qu'aviam ja aguda aquela discutida quora Yellow e ieu nos eram fach bandits del forum) cresi que cal tanben destrilhar la "vida virtuala" de la "vida videnta", tot aqueles monde qu'an un fum de cara dins l'anonimat del malhum en tenon mens quora son una persona identificable, mielh que quora son "un degun" (d'unes me perdonaran aqueste cassinhaquisme que aici pren de sens) dins la massa.

E puei om charra de l'importencia dels malhums sociaus en se trapan babau dabanç lo nombre de sòçi de "Fesse de Bouc©️" mas om far pas lo compte de los....que son pas sus "Fesse de Bouc ©️"

Causas de perpensar benlen non ?.

Amistats

Cedric

http://www.myspace.com/joan_cavalier

Cerièra de Mai


Trobador !!
Trobador !!

Article dins La Desfacha d'uèi :

>> http://tisseoc.free.fr/spip.php?article111

(bon, fa mai que qualques jorn que vira, la peticion, mas comprenon pas tot los jornalistes)

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Cerièra de Mai a écrit:Article dins La Desfacha d'uèi :

>> http://tisseoc.free.fr/spip.php?article111

(bon, fa mai que qualques jorn que vira, la peticion, mas comprenon pas tot los jornalistes)

1/ Te pregui d'evitar las generalitats suls jornalistes (a mai lo mai sovent la despacha usita pigistes per faire aquò, que francament an l'enveja de venir jornalistes, se trapan de se faire pegar dorsier que los interesson pas totjorn aprep es a nosautres de faire de pedagogia (e a mai se al luòc d'anar plorar per aver medias nacionaus los occitanISTES adjudavian los medias occitans podrian faire nosautres tanben pedagogia alprep dels collegues mas aquò es una autra contesta)

2/ Per tornar sus aquesta istoria (e coma soi pas mai sus Fessedebouc©️) una simpla question seguissi aquela contesta de luenh (en bon jornaliste me teni assabentat mas preni pas pausicion) teni l'impression (de ço que vejeri dins los commentaris e las reaccions als articles de la premsa) que tot aquo vira al dialogi de sord mentre monde barrats de dos capelas, francament traperi tant dels costats dels per que del contre traperi arguments que se tenon (vo la critica plan formulada pot esser constructiva de còps que i'a) e d'autres d'una marrida fé de Se parlarà occitan dens lo metrò tolosan - Page 4 60985 es qu'es ço meteis sus Fessedebouc©️ ?

Cedric

http://www.myspace.com/joan_cavalier

Cerièra de Mai


Trobador !!
Trobador !!

1/ desolada, auriái degut dire « aquel jornalista » a deformat mas paraulas e dit una conariá.
Va melhor atal ?

2/ Sus FBK aquò depend, n'i aurà totjorn per respondre de conariás a la « s'ès pas content tòrna a Paris » (alavetz qu'es fòrt possuible que sián occitan desculturats per una granda majoritat que romegan). Mas senon, ensajam de far de pedagogia, sustot, sus aquel grop (lo trabalh que Tisséo faguèt pas, que !!) es a dire explicar lo « perqué » de l'occitan dins lo metro als que se pausan de qu!estions (n'i a…)
Francament, e sens marrida fe, tròbi que nosaus cercam la discussion, alavetz qu'en faça, n'i a (pas totis urosament) que marcan de causas sens soscar a res « c'est moche, ça saoule, langue morte, ridicule ». Apèli pas aquò de la bona fè, ni de la dubèrtura d'esperit.

Tocas-i si gausas

Tocas-i si gausas
Leberonet
Leberonet

L'articla de la desfacha en gran per poder lo legir :
http://partitoccitan31.free.fr/061109-DDM-Guerre-de-l-occitan.pdf

Contenu sponsorisé



Revenir en haut  Message [Page 4 sur 10]

Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Suivant

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum