OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

-40%
Le deal à ne pas rater :
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + Casque filaire ...
29.99 € 49.99 €
Voir le deal
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le coffret Collection Alakazam-ex ?
Voir le deal

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

ajuda per radio pais...informations sus aquestha radio....?

3 participants

Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

lucia


Leberonet
Leberonet

Adishatz,

Podetz me balhar informations sus radio pais? Soi caduda dessus l'aute còp mès ra una emission en espanhau....! Es normau? Pensi qu'em soi enganada d'estation....... Meitat Chen Meitat P M'agradaré l'escotar mei sovent entà entener mei d'occitan (cada dia...au petit dejunar..;balha la forma!! héhé)

Mercei per l'entresenhar

joan_cavalier

joan_cavalier
Trobador !!
Trobador !!

Adieu,

Voli pas parlar en plaça de Radio Pais (que pensi que son pron gran per respondre ) te diriai que personalament (e disi pas aquo per de que son de colegas) pensi que fan d'emission fòrça plan, aprep es pas per de que una radio es "occitana" que deuria tampar la porta a las autras culturas (pren nosautres a Radio Occitania avem d'emissions en Occitan, Catalan, Castelhan Portugues, Chines, Vietnamian, Creole de la reunion, Creole de Guiana, Malgache, Bulgare e quitament en frances (avem agut a mai Romanes, Italian, Basc, Berber, Esperanto), pensi que i'a una diversitat de cultura en Occitania que tenon lo dreit de s'esprimir.
Aprep, se vòls ausir mai d'occitan sus Radio Pais, pot tanben butar la porta e lor prepausar de venir faire una emission (es pas una ataca es una remarca en general çaquelà sap, i'a un fum de monde que s'estimarian mai d'occitan dins las radios " a tematica brava occitana " çaquelà i'a pauc de monde que nos venon diser "ieu soi preste de vos balhar una ora del temps meu per setmana " e que las emission se fan pas totas solas)

Amistats

Cedric

http://www.myspace.com/joan_cavalier

Zengi

Zengi
Trobador !!
Trobador !!

Podetz me balhar informations sus radio pais? Soi caduda dessus l'aute còp mès ra una emission en espanhau....! Es normau? Pensi qu'em soi enganada d'estation....... Meitat Chen Meitat P M'agradaré l'escotar mei sovent entà entener mei d'occitan (cada dia...au petit dejunar..;balha la forma!! héhé)

Adiu Lucia, soi Matèu e soi jornalista a Ràdio Pais.
Abans tot, per l'emission en espanhòu qu'ei normau, qu'èra "la frontèra", ua emission de Paco Lasseube, hèra agradiva deu men punt de vista, quitament se lo castelhan n'ei ps lo men dequero.

Evidentament soi de l'avis deu men colèga (Clucant), avem besonh de volontaris a noste !

Anem, diga me ço que t'agrada coma musica, e au còp qui vien, que't la passi au matin enter duas informacions Content

Se'n vòs saber mei, esitas pas.

lucia


Leberonet
Leberonet

Adiu!

Mercei per las vòstas responsas a tot dus! Seré dab plasèr de vos ajudar a Radio Pais!!!Que vos agrader com emissions? o subjects? Avetz una tematica especiau?

Jo, soi musicaire tradicionau e classica e que soi estudianta a la facultat de musicologia a Bordeu.
Jogi dens Gric de Prat, lo gropa de musica girondin. Si voletz cançons, o mantunas autes informations sus la musica en gironda, o los eveniments, enfin causas atau....podetz m'escriber! Shens problèmi!!! Soi plan contenta si poish ajudar una radio atau. Risolet

Contenu sponsorisé



Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum