OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Infos lemosinas

3 participants

Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

1Question Infos lemosinas Mar 1 Avr 2008 - 21:52

Barbet

Barbet
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Aprofichi que li ague de lemosins aicí per vos demandar d'infos, emb aquò vòstrei vejaires sus lei dos libres çai-sota:

- Un paisan lemosin dins las annadas 50...

- Journal d'un pèlerin, vielleux et mendiant, sur le chemin de Compostelle (Jan Dau Melhau)

Mercé merces

2Question Re: Infos lemosinas Mer 2 Avr 2008 - 13:05

Tiston

Tiston
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Lu prumier es bien, qu'es un plan bon libre, subretot sus la vita rurala de l'epoca ente nostres parents eran mainatges... la Gisela Crestian descriu plan la fin d'una civilisation (un passatge fuguet mes en musica par Combi/peirat =eschantits sus lor disque en 2006)

Lu segond es plan bon tanben, i'a 'na version francesa e 'na version occitana (e benleu 'na version bilingua?), ai legit las doas, tant bona l'una coma l'autra... plen d'anecdotas tristas coma amusantas... qu'es un plaser de segre Melhau (un fou que se fai Sent Jaume coma a l'Atge Mejan... Reverar )... sas encontras, sas descripcions daus paisatges, tot li es bon!

vai-li, n'aja de paur, podes los legir tots dos (trobe queu de Melhau beleu un pauc mai viu e atractiu, mas qu'es mon eivis personau...)

3Question Re: Infos lemosinas Mer 2 Avr 2008 - 15:17

Danís

Danís
Adjudant

Tiston a écrit:
trobe queu de Melhau beleu un pauc mai viu e atractiu, mas qu'es mon eivis personau...

Quo es mai enquera d'actualitat que non pas l'autre. Enfin, quo es de la modernitat segon l'ideia de Melhau, donc 'quò pòt susprener, mas quo es plan, un còp dintrat dedins.

4Question Re: Infos lemosinas Mer 2 Avr 2008 - 16:03

Barbet

Barbet
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Mercé per leis entressenhas, onte si pòdon trobar? (sabiáu manco que si faguèt una versien occitana per lo segond, que n'ai ausit parlar sota lo títol francés)

Contenu sponsorisé



Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum