OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

-20%
Le deal à ne pas rater :
Ecran PC GIGABYTE 28″ LED M28U 4K ( IPS, 1 ms, 144 Hz, FreeSync ...
399 € 499 €
Voir le deal

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Lo Melic de Silvia Chasaus - Eric Gonzalès

Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

admin

admin
Trobador !!
Trobador !!

Bon, den lo purmèr opus, que'ns explicavan perque Visenç Labaisha s'èra getat dens lo gave après aver ensajat de tuar pair e mair. Jo, personaument, qu'avèvi tot credut ! Mes i a quauqu'arren qu'avèvi desbrembat : èra la version de la premsa !
La policia se bota fin finala tà har la soa enquesta ! E qu'es l'inspector Heugars qu'es encargat de l'ahar...

Bon, lo pretexte qu'es bon tà har ua seguida, mes au mon vejaire, aquò n'es pas pro. Segur, l'istuèra es ben ficelada, i trobem de l'umor, un paucòt de sex. Mes perque ua seguida tant simpla fin finau, apres la mervelha narrativa qu'èra l'Òrra istuèra ? Qu'es un pauc coma los Disney : los purmers son graficament beròis, mes los dusaus son lèds. Aici, qu'es parier, a costat deu purmér, lo melic ... es mau dessenhat !
Un aute malus, mes ara per l'editor, qu'es lo format deu libre. Qu'es la colleccion Crimis. Lo libre qu'es tant large coma un libre de pòcha, mes que hé 2 o 3 centimetres de mei de long : n'es pas deu tot aisit tà préner en man. En mei d'aquò, qu'es regde, e mon libre qu'es nau, la soas paginas que començan a se destacar...

Fin finau, n'es pas lo libre que cambiarà l'espia deu monde sus la letradura occitana, mes totun, que's un divertiment pro correct, tà léger en esperar lo trin ...

http://omidelafotografia.wordpress.com/

Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum