OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le Deal du moment :
Réassort du coffret Pokémon 151 ...
Voir le deal

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Lo Debilitron

Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

1Lo Debilitron Empty Lo Debilitron Mer 20 Fév 2008 - 18:12

Danís

Danís
Adjudant

sabe pas per v'autres, mas io, las conarias sus internet, n'i a que m'agraden fòrça. Donc, me sei dich, ara que i a una seccion CIBER-CAFE especiala, perque se privar ?

Donc, vos presente lo debilitron, de veire aqui :

http://www.debilitron.com/

Conselhe mai que mai de botar l'adreiça dau forum, per veire chamnhat d'un biais poetic los darriers mots en frances qu'i fan de la resistencia...

Io, 'quò me balhet :

Soirée

« Elections municipales à Toulouse... Et la mousse à raser occitane! »

Rencontre avec les flans aux oeufs aux exhibitions municipales

15 février 2007, 18h00...
o enquera :

" un papier à lettre sus Claudi «Hard Core» Marti aqueste dissabte sus França 3 sud"

E enfin, sus mon brave texte d'acuelh :

"Es l'aniversari de ton grand braquet preferit (espèri...) ! Creat la soubrette del 17 Febrièr de 2007 (a 4 oras del matin, per estre exact), festejam aquèsta setmana son rétiaire d'existenci, amb un os de seiche de modificacions importantas (o pas...) que te van cambiar ta bisque d'homard virtuala !

Passeja-te dens OCCITANIA, l'allumette virtuau ont découpé bon viver, e vas a l'encontra deus sons estatjants, tots qu'an causas de't diser !

E bon aniversari a tu, char membre , que fas viure 'queu forum per ta mitrailleuse lourde !

Pueschan las anadas a venir nos boules de naphtaline contunhar sus aquela via ! "

Io tròbe 'quò completament absurde, donc 'quò m'agrada fòrça...

Redola-Uèlhs

Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum