OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le Deal du moment :
Réassort du coffret Pokémon 151 ...
Voir le deal

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

La Dictada en linha

+2
zo
Danís
6 participants

Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

1La Dictada en linha Empty La Dictada en linha Ven 22 Jan 2010 - 21:34

Danís

Danís
Adjudant

La Pòrta d'Oc perpausa a los que n'an pas l'ocasion, los que son luenh, o los que vòlen s'entrainar, una dictada en linha !

Quo es 'qui que 'quò se passa :

http://www.laportadoc.eu/pages_cirdoc/dictada-porta-adultes_2010.php

E sens trichar ! La Dictada en linha Icon_wink

2La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Ven 22 Jan 2010 - 21:55

zo

zo
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Acostumatz vos a la dictada occitana! La Dictada en linha 762650
Del moment que vos acostumatz pas a l' accent de la pòrta d'òc... La Dictada en linha 207100

3La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Sam 23 Jan 2010 - 3:47

Cerièra de Mai


Trobador !!
Trobador !!

12 decas, accents comprés… La Dictada en linha Icon_rolleyes
Na tornarai sens res ongan de la dictada ! La Dictada en linha 220742

4La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Sam 23 Jan 2010 - 10:07

Danís

Danís
Adjudant

zo a écrit:Acostumatz vos a la dictada occitana! La Dictada en linha 762650
Del moment que vos acostumatz pas a l' accent de la pòrta d'òc... La Dictada en linha 207100

Que as contra l'accent ?

5La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Sam 23 Jan 2010 - 10:46

zo

zo
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Danís a écrit:
zo a écrit:Acostumatz vos a la dictada occitana! La Dictada en linha 762650
Del moment que vos acostumatz pas a l' accent de la pòrta d'òc... La Dictada en linha 207100

Que as contra l'accent ?

Rassegura me, badinas? Digam qu'ai pas res per...

6La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Sam 23 Jan 2010 - 11:06

Danís

Danís
Adjudant

La votz trainanta, òc, mas 'quò es una dictada...
Mas l'accent ? La lenga voles dire ?

7La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Sam 23 Jan 2010 - 16:07

jfrieux


Occitan Warrior
Occitan Warrior

Cerièra, l'an passat, a Narbona, me comptèron l'accent per una dèca mièja. Aurosament!

8La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Sam 23 Jan 2010 - 18:26

Cerièra de Mai


Trobador !!
Trobador !!

jfrieux a écrit:Cerièra, l'an passat, a Narbona, me comptèron l'accent per una dèca mièja. Aurosament!
Vau tornar comptar alavetz ! ;)

9La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Dim 24 Jan 2010 - 9:01

zo

zo
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Danís a écrit:La votz trainanta, òc, mas 'quò es una dictada...
Mas l'accent ? La lenga voles dire ?

Òc-ben s'estimas melh. Lo tipe parla occitan amb un accent francés qu'es pas de creire! Soi lo sol qu'aquò tusta?

10La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Dim 24 Jan 2010 - 9:55

Arf

Arf
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Interessant, eth concepte de dictata en linha La Dictada en linha 456603

zo a écrit:Òc-ben s'estimas melh. Lo tipe parla occitan amb un accent francés qu'es pas de creire! Soi lo sol qu'aquò tusta?

Ah oc ? Jo que pensavi que parlava occitan dab un accent lengadocian estandard
Spoiler:

Bon, en heit ne podi pas jutjar per'mor, Lengadocians, ne'n vedi pas tot dia. Mes com eth lector ne rotla pas eras "r", de segur, que sona drin frances.

11La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Dim 24 Jan 2010 - 15:25

Danís

Danís
Adjudant

zo a écrit:
Òc-ben s'estimas melh. Lo tipe parla occitan amb un accent francés qu'es pas de creire! Soi lo sol qu'aquò tusta?

Ben òc, parla plan. Quo es pas dau lengadocian de Tolosa, efectivament, quo es de l'audenc (sabe pas se lo parlar exista jos queu nom, mas l'ideia i es).
Mas i a talament de lengadocians diferents que 'chabe per me damandar se lo dialecte exista o se quo es nonmas per amassar çò que linguisticament podia pas 'nar alhors... La Dictada en linha 23838

12La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Dim 24 Jan 2010 - 15:51

zo

zo
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Es pas de parlar audenc, es de calandretenc mailèu... N'a totas las caracteristicas (sens las fautas gramaticalas segur, que legís un tèxt).
Un pichòt bonus ça-que-la: remplaça de "e dubèrtas" per de "e tancadas". L'encontrari es frequent pels neo-locutors mas aqui ieu disi La Dictada en linha 456603 La Dictada en linha 220742 . Bon, denòta un esfòrç quand mema,mas amb lo tèxt jols uèls La Dictada en linha 953631 ...

Arf a écrit:Ah oc ? Jo que pensavi que parlava occitan dab un accent lengadocian estandard

L'accent estandart seriá puslèu lo del metòda ASSIMIL. Existís pas enluòc (vòli dire,es pas "natural") mas sona pas tan francés, urosament!

Segur, pòdi pas demandar a de Lemosins o de gascons de conóisser plan lo lengadocian, mas aqui me fa un pauc dòl... La Dictada en linha Icon_sad

Danís a écrit:Mas i a talament de lengadocians diferents que
'chabe per me damandar se lo dialecte exista o se quo es nonmas per
amassar çò que linguisticament podia pas 'nar alhors... La Dictada en linha 23838

Se podriá dire de tots los dialèctes d'òc non? Enfin benlèu pas pel gascon, encara que...

13La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Dim 24 Jan 2010 - 16:06

Danís

Danís
Adjudant

zo a écrit:
Arf a écrit:Ah oc ? Jo que pensavi que parlava occitan dab un accent lengadocian estandard

L'accent estandart seriá puslèu lo del metòda ASSIMIL. Existís pas enluòc (vòli dire,es pas "natural") mas sona pas tan francés, urosament!

Per io, quand un me parla de lengadocian estandard, quo sembla a dau nòrd-lengadocian (j-dz; etc... aqui, quo es pas 'quò).

zo a écrit:Segur, pòdi pas demandar a de Lemosins o de gascons de conóisser plan lo lengadocian, mas aqui me fa un pauc dòl... La Dictada en linha Icon_sad

Euh, coma dire... per ma part sei sarlades d'origina (donc lengadocian) e parle mai sovent lengadocian que non pas lemosin que reserve mai que mai au cercle familiau o a las gents que lo parlen desjà...
Pretende pas coneisser totas las caracteristicas localas de queu dialecte, segur, mas enfin de çò qu'ai ausit, vers la mar mediterraneia ilhs parlen tots entau, sens esser passats per Calandreta e sens esser occitanistas tanpauc...

zo a écrit:
Danís a écrit:Mas i a talament de lengadocians diferents que
'chabe per me damandar se lo dialecte exista o se quo es nonmas per
amassar çò que linguisticament podia pas 'nar alhors... La Dictada en linha 23838

Se podriá dire de tots los dialèctes d'òc non? Enfin benlèu pas pel gascon, encara que...

Sabe pas, en lemosin i a de las diferencias (d'accent mai que mai) mas fin finala pas tant importantas qu'aquò. En gascon i a de las diferencias de vocabulari, de conjugasons, mas benleu totjorn mens qu'en lengadocian. Apres la zòna cuberta es la mai granda, ceci explique cela...

14La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Dim 24 Jan 2010 - 18:10

zo

zo
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Lo lengadocian estandard fa lo j "dj" me sembla, coma a Milhau o al nòrd de Tolosa. Mas lo "dz" es pas especific al nòrd , ja que se fa a Montalban...

Sabi pas per la còsta de Mediterranéia, mas dins Aude, o al mens dins las tèrras, se parla pas brica aital.De Carcassona fins a Tolosa, sèm dins Lauragués (lo mieu País La Dictada en linha 522922 ). L'accent i sembla un pauc lo de Martí.
Lo parlar de Limós i sembla fòrça tanben.

A broa de mar pòdi pas dire, qu'i ai pas jamai ausit de locutor "natural".Siá que son mòrts, sia que son tròp negats demest la toristalha vai t'en saber,mas m'estonariá fòrça que la prononciacion normala dins aquel canton semble tant al francés.

15La Dictada en linha Empty Re: La Dictada en linha Dim 24 Jan 2010 - 18:49

Marxelin

Marxelin
Occitan Warrior
Occitan Warrior

Per la dictada d'oblidar pas la blòda negra e la pluma amb la tinta. La Dictada en linha Icon_lol

http://www.anaram.org

Contenu sponsorisé



Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum