OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le deal à ne pas rater :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot 6 Boosters Mascarade ...
Voir le deal

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Adieusiatz !!

Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

12112007

Adieusiatz !! Empty Adieusiatz !!

Lo Roergat

Lo Roergat
Festenalièr
Festenalièr

Bonjorn brave monde !!

Soi novel aqui e voli praticar l'occitan, es per aquo me soi escrich sus aquel forum ! Ieu me soni Dorian e demori dins la vila de La Sala (Decazeville) en Roerge (l'Aveiron). Esperi que anem passar bon temps ensemble !
Mon nivel en occitan es pas terrible alavetz vos demandi perdon per avança.

A leu !

PS: Problema informatica: Coma fasetz per aver los accents sus las vocalas ?

Partager cet article sur : reddit

Danís

Message Lun 12 Nov 2007 - 10:40 par Danís

Adiu a tu Roergat ! Demoras dins un de mos cantons mai aimats d'Occitania !

Per aver los accents, fau instalar un pilòte informatic. N'avem desjá parlat aqui, donc per tornar trobar lo subject e lo liam, pica sus "Rechercher" en naut, e dintra "clavier".

Si que non, sens aquò, per far los "ò", fau apueiar sus "Alt Gr" puei la pica "7/è".

Le Guilhèm

Message Lun 12 Nov 2007 - 13:23 par Le Guilhèm

Adieu e benvengut lo carbonier de La Sala Clucant

joan_cavalier

Message Lun 12 Nov 2007 - 15:08 par joan_cavalier

Lo Roergat a écrit:Bonjorn brave monde !!

Soi novel aqui e voli praticar l'occitan, es per aquo me soi escrich sus aquel forum ! Ieu me soni Dorian e demori dins la vila de La Sala (Decazeville) en Roerge (l'Aveiron). Esperi que anem passar bon temps ensemble !
Mon nivel en occitan es pas terrible alavetz vos demandi perdon per avança.

A leu !

PS: Problema informatica: Coma fasetz per aver los accents sus las vocalas ?

Adieu e planvengut,

E t'en faguet pas pel teu nivel de lenga, sembla pas tant marrit qu'aquò (coneissi balhaires de leissons que tenon pas un nivèl tan brave) e lo dacòs matger es la volontat de "melhorament" (una de las valors trobadorescas que se desbremba lo mai en ço dels occitanISTES)

Amistats

Cedric

Lo Roergat

Message Lun 12 Nov 2007 - 18:21 par Lo Roergat

Mercé plan per vostre acuèlh !
Soi força content d'aver trobar un forom en occitan perque n'i en a pas gaire sul l'enternet !

admin

Message Lun 12 Nov 2007 - 18:35 par admin

Adiu Roergat !
Bon, be'm sembla qu'as un niveu deus bons ! De tot biais aquiu, qu'em pas tròp exigeant sus la lenga (sabi quitament pas diser exigeant ...), qu'em subretot aquiu tà parlar !

Tiston

Message Ven 16 Nov 2007 - 12:44 par Tiston

Danís a écrit:

Si que non, sens aquò, per far los "ò", fau apueiar sus "Alt Gr" puei la pica "7/è".

òèoooèoèoòèoèèo`èoo``èoèooè``èooè``òèoèoèoèooò....
perque li 'ribe aps totjorn???

Tiston

Message Ven 16 Nov 2007 - 13:22 par Tiston

Danís a écrit:Adiu a tu Roergat ! Demoras dins un de mos cantons mai aimats d'Occitania !

parier per me! quand avia 16 ans ai fach Milhau-Montpelhier (en doas setmanas) a pes coma dos amics...sovenir sovenir... e aura passe per Avairon per 'nar chas ma tanta en Losera (mas en veitura)... plan brava region!

Message  par Contenu sponsorisé

Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum