OCCITANIA !! Forum
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
OCCITANIA !! Forum

Le Deal du moment : -15%
(Adhérents Fnac) LEGO® Star Wars™ ...
Voir le deal
552.49 €
Le Deal du moment :
Fnac : 2 Funko Pop achetées : le 3ème ...
Voir le deal

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Presentacion e ajuda

Aller à la page : Précédent  1, 2

Aller en bas  Message [Page 2 sur 2]

Berganza

avatar
Pinta-Beroi
Pinta-Beroi

Adieussiatz. Com que no parlo occità us parlaré en català. Espero que m'entengueu. Per si potser no m'enteneu, després copiaré el mateix missatge en aranés, en una traducció feta amb un traductor automàtic.

Estic interessat en aprendre occità i he pensat que potser aquí em podríeu ajudar una mica. Voldria que em recomanàreu algun curs que em vingués bé per apredre occità. En principi, m'agradaria aprendre occità estàndard o, si no, llenguadocià, perquè he llegit que és el dialecte en què es basa l'estàndard. També m'agradaria proposar-vos que, si algú de vosaltres vol aprendre català o espanyol, podríem ajudar-nos mútuament: conversar al messenger en occità i català, o espanyol. Moltes gràcies per la vostra atenció.
Estongui interessat en apréner occitan e è pensat que dilhèu aciu me poderíetz ajudar un shinhau. Volerie que me recomanèretz quauque cors que me venguesse ben entà apréner occitan. En principi, me shautarie apréner occitan estandard o, se non, lengadocian, #pr'amor que è liejut qu'ei eth dialècte en qué se base er estandard. Tanben me shautarie prepausar-vos que, se quauquarrés de vosati vò apréner catalan o espanhòu, poderíem ajudar-mos mutuament: conversar ath messenger en occitan e catalan, o espanhòu. Fòrça gràcies pera vòsta atencion.

Partager cet article sur : reddit

joan_cavalier

Message Ven 12 Oct 2007 - 12:21 par joan_cavalier

Danís a écrit:Qu'es 'quò, as tornat dire çò que io disiá mai naut en Cassinhac...Ironic

Es que mac conclusir qu'a cada còp qu'emplegui una paraula qu'es pas dins lo teu vocabulari ven d'Arve, e ben lo pobraut compreni melhor per de que lo mitan occitanISTE l'accusa d'inventar tan de paraulas (a Ironic ; Ironic emièg)

Amistats

Cedric

avatar

Message Ven 12 Oct 2007 - 19:16 par Berganza

Òc, seriá una bona idèa, far un topic per prepausar de reng-de-pè sul chat. Encara que podrai parlar pauc, perque ma coneissença de la realitat occitana es pichòta (se ditz pichòta o pichòna, o dels dos biaises?) Escacalassant

Message  par Contenu sponsorisé

Revenir en haut  Message [Page 2 sur 2]

Aller à la page : Précédent  1, 2

Sujets similaires

-

» AJUDA !!
» Ajuda
» Mi presentacion
» Presentacion
» presentacion

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum