OCCITANIA !! Forum

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Vergonha

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

1 Vergonha le Sam 4 Aoû - 21:53

AnPrionsaBeag

Trobador de Comptador
Trobador de Comptador
Òu, m'interessariá fòrça de conéisser tot çò que sabètz subre la vergonha, qu'es cossí li dison a l'ensem de las umiliacions pichonas o bèlas, explicidas o mai sornarudas, infligidas a nòstres aujòls per l'ignorància de l'abat Grégoire e lo zèl republican de Jules Ferry. Segur, es quicòm que s'estúdia pas a la Sorbona mas totes aicí n'avèm ausit parlar e d'unes ne foguèron benlèu los testimònis, ja que n'i a de traças endacòm mai, coma en Bretanha, tanben. Lo famós "Il est interdit de parler patois et de cracher par terre" n'es un exemple plan clar, pels qu'an pas encara comprés...

2 Re: Vergonha le Sam 4 Aoû - 21:57

posoèra

Occitan Warrior
Occitan Warrior
que n'i a un article sus Wikipèdia, mes en anglès http://en.wikipedia.org/wiki/Vergonha

3 Re: Vergonha le Sam 4 Aoû - 22:00

posoèra

Occitan Warrior
Occitan Warrior
que'm demandi si ne't coneishi pas !! n'es pas tu qu'a hèit aqueste article au mensh ?

Dernière édition par le Dim 5 Aoû - 6:02, édité 1 fois

4 Re: Vergonha le Sam 4 Aoû - 22:48

AnPrionsaBeag

Trobador de Comptador
Trobador de Comptador
Si, soi ieu, Sòfia, a las doas questions!

5 Re: Vergonha le Sam 11 Aoû - 12:09

AnPrionsaBeag

Trobador de Comptador
Trobador de Comptador
A, quin pecat qu'aqueste fòrom siá mièg mòrt, que i a tant de causas de dire sus l'Occitània e lo biais que ne contunhan de tractar sa lenga! I a pas qu'a far de cèrcas sus internet per veire que nos an amagat plan tròp de vertats a l'escòla e dins los mediàs parisencs. Soi pas d'aqueles que s'acantonan en esperar qu'òm lor diga qué soscar. Aquí perqué ai apondut una mapa inedita e mai un paragraf a mon article sus la vergonha, que Sòfia n'a ja balhada l'adreça. ;-)

Contenu sponsorisé

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]