OCCITANIA !! Forum

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Adiu deu Gers

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

28122010

Adiu deu Gers

brazh

Casahèita
Casahèita
Puish que's cau presentar...
Donc que demori dens lo sud deu Gers au ras deus pinenèus hauts. Que parli atau atau, totun, que'm deberètz compréner, enfin qu'esperi! Que m eri inscriut suu forum beth temps a, mes n'avi pas jamei prés lo temps d'i escrivér. Non soi pas un ahuecat deus forums n'i serei donc pas tot dias. N'en disi pas tròp peu moment, qu'en cau guardar devath lo pè! Dinc aprés
Brazh

Dernière édition par brazh le Ven 31 Déc - 23:14, édité 1 fois

Partager cet article sur : Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

Message le Mar 28 Déc - 20:13 par Marxelin

Adiu plan vienut suu forum. D'aon sès dens Gèrs ?

Message le Mar 28 Déc - 22:30 par Emili Dieu

Adiu,
Plan vengut !

Message le Mer 29 Déc - 2:45 par admin

Adiu ! Plavengut aquiu !

Message le Mer 29 Déc - 11:30 par brazh

Que demori dens lo parçan de plaisance deu Gers, si n'i a qui coneishen

Message le Mer 29 Déc - 11:34 par Marxelin

La mair qu'ei d'Estanh dens Baish Armanhac.

Message le Mer 29 Déc - 13:00 par Cerièra de Mai

Planvengut ! Plan Urós

Message le Mer 29 Déc - 16:02 par belveser

Adieu de Lengadòc, que compreni fòrça plan lo gascon parlat , amai se de cops que i a me cal tibar l'aurelha, pasmens lo monde de gasconha m'entenon plan coma cl amb mon parlar besierenc.

Message le Jeu 30 Déc - 18:56 par gat-esquiro@orange.fr

adiu,

perqué emplegas dey ? qu'ei ua fauta ?

brazh a écrit:Puish que's cau presentar...
Donc que demori dens lo sud deu Gers au ras deus pinenèus hauts. Que parli atau atau, totun, que'm deberètz compréner, enfin qu'esperi! Que m eri inscriut suu forum beth temps a, mes n'avi pas jamei prés lo temps d'i escrivér. Non soi pas un ahuecat deus forums n'i serei donc pas tot dias. N'en disi pas tròp peu moment, qu'en cau guardar devath lo pè! Dinc aprés
Brazh

Message le Ven 31 Déc - 7:15 par Zengi

dey = deu (lo "u" ei a costat deu "y" Plan Urós)

Message le Ven 31 Déc - 14:54 par brazh

Lo y qu'ei a costat deu u suu clavier, qu'ei heit ua pèca quan ei picat lo titòl e fin finau qu'ei tornat léger lo texte mes pas lo titòl!
Aquò que pòt estar lo debut d'ua bèra istòria, que la vau escrivér lèu lèu.

Message le Ven 31 Déc - 17:09 par belveser

Es qu'en gascon se ditz pas tanben"adiu de Gers" ?

Message le Ven 31 Déc - 17:54 par Zengi

quiòc

Message le Mar 31 Mai - 12:59 par posoèra

Òsca que'm desvelhi ... que soi deu despartament de Gers tanben, deus costalats deu Baish Armanhac Cool
Qu'as gent sus plaça dab qui parlar la lenga ?
Qu'ei maishant, mes n'ei pas ua bona impression deu parçan de Plasença .. l'an passat a un bal gascon a Plasença que i avoi musicaires e dançaires bearnés, doncas los armanhaqués que n'èran redusits aus espiar dançar los lors sauts ridicules e lors rondèus "farandòla" ( en Armanhac lo rondèu que's hè a tres, pas mei), e degun ne s'a planhat ... e a un eveniment a la tor de Tèrmis qu'an jogat la boha escocèsia e musicas d'acerà tanben ... tot los anglés presents qu'èran contents de segur, mes jo que'm soi sentida insultada ende tot díser !

Message le Mar 31 Mai - 17:30 par Marxelin

Atencion Baish Armanhac qu'ei mei petit : Plasença non ei lo bish Armanhac. Baish Armanhac qu'ei Casaubon, Vilanòva, Estanh, Nogarò, Gabarret. Euse tanpòc non ei dehens. Qu'ei ua carta deu Baish Armanhac de la debuta deu sègle XX, que's tròba dens lo libe : "l'Armagnac Noir" de Pau Duffard.

Message le Mar 31 Mai - 18:02 par posoèra

Qu'at sabi Marxelin .. per contra ce'm sembla que Èusa deu i estar, en tot cas au nivèu de " l'aiga de vita" l'armanhac, Èusa qu'ei en Baish Armanhac crési ...

Message Aujourd'hui à 0:01 par Contenu sponsorisé

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]