OCCITANIA !! Forum

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Cherche désespérément les paroles d'une chanson

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

Neldolas

Òmi/Hemna de Situacion
Òmi/Hemna de Situacion
Adishatz monde ^^.

Comme indiqué dans le titre, je cherche depuis un bon bout de temps les paroles d'une chanson de Marilis Orionaa. Après avoir cherché désespérément pendant des années (depuis 2003!) je me décide à humblement demander votre aide Risolet.

Je poste l'enregistrement (issu d'une cassette pourrie, donc le son est pourri, mais on entend bien les paroles...). J'espère que ça ne vous dérange pas, mais j'aimerais vraiment pouvoir la chanter Risolet.

Voilà le fichier Risolet

Merci d'avance Risolet

Arf

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Dias a non t'èi pas vista... [edit]

Paraulas : Marilis Orionaa
Musica : Marilis Orionaa/Pascale Respaud

Beroja cançon tirata deth CD Femelís

Dernière édition par Arf le Jeu 17 Fév - 21:35, édité 1 fois

Neldolas

Òmi/Hemna de Situacion
Òmi/Hemna de Situacion
Merci!!! Depuis le temps que je cherchais, c'est super!!! 10 sus 10 ! Merci merci merci merci merci!!!!!

Arf

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Dab plaser Risolet

Neldolas

Òmi/Hemna de Situacion
Òmi/Hemna de Situacion
Simple curiosité: tu connaissais déjà la chanson?

Arf

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Quio, que coneishevi. Qu'ei eth CD a casa. Qu'ei er'ua deras cançons de Marilis Orionaa qui m'agrata eth mes. D'aulhors qu'ei de dou har qu'eras paraulas no's troben pas sus eth site Paraulas en oc. Per'mor qu'escriu textes de qualitat, tant ath niveu literari com linguistic, que trobi.

Neldolas

Òmi/Hemna de Situacion
Òmi/Hemna de Situacion
Aquera cançon m'agrata mes ^^ (je me suis pas trompé?)

Arf

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Ne prengas pas eth men gascon com modele per'mor qu'ei pro originau Risolet (i denguera, que'u normalizi un drin) Ironic

Aquera cançon que m'agrada hèra = cette chanson me plaît beaucoup

Aura

Palhassa
Palhassa
Las cançons de Marilis Orionaa seràn malurosament pas sul site de Paraulas en ÒC. Quand ai mandat un mèl als artistas occitans per demandar lors paraulas, Marilis Orionaa m'a incendiada (que sos tèxtes son pas a ma disposicion, que son a la SACEM, patin cofin) doncas ensajatz pas de los trapar sus paraulas.net.

http://www.paraulas.net

Danís

Adjudant
Es completament colha, se la difusion de textes sus internet es , per lo moment, considerada coma una reproduccion e donc sosmesa a autorisacions, quo es pas tot parier coma dau piratatge !

Laissar sos textes a la disponibilitat, quo es se raprochar de son public, far viure sas chançons.

S'ela vòu, pòt tanben 'restar de far daus enregistraments, per pas que lo monde chapten sos CDs e sian temptats de chantolhar dau Marilis jos la docha...

Arf

Occitan Warrior
Occitan Warrior
+ 1

Totun qu'ei editat eth men messatge ta que ne sia pas dit que n'arrespectam pas eths drets d'autor. Si eth CD ei estarit, eth qui volha eras paraulas d'ua cançon de Marilis Orionaa n'avera qu'a demandar-las directament ar'autora.

Alh Òli

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Arf a écrit:+ 1

Totun qu'ei editat eth men messatge ta que ne sia pas dit que n'arrespectam pas eths drets d'autor. Si eth CD ei estarit, eth qui volha eras paraulas d'ua cançon de Marilis Orionaa n'avera qu'a demandar-las directament ar'autora.

De Qué ???

Siáu espantat per ce que nos ditz Aura.

Arf, lei podrà demandar, mai restarà la risca per èu de si far incendiar tanben per la Marilis (qué clus)

LaurençD

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Danís a écrit: S'ela vòu, pòt tanben 'restar de far daus enregistraments, per pas que lo monde chapten sos CDs e sian temptats de chantolhar dau Marilis jos la docha...
Cantorlar Marilis jos la docha es completament ennebit, prohibido, verboten.
O pòs ensajar, mas riscas de faire venir la quita marilis amb un grand cotèl, per te copar las colhas.

Arf

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Alh Òli a écrit: mai restarà la risca per èu de si far incendiar tanben per la Marilis (qué clus)

Mes qu'i compti dessus ja Ironic Ironic

LaurençD a écrit:Cantorlar Marilis jos la docha es completament ennebit, prohibido, verboten.
O pòs ensajar, mas riscas de faire venir la quita marilis amb un grand cotèl, per te copar las colhas.
Ironic Ironic
Que se n'i podere tirar ua gran scena, entre Hitchcock i eth tornar de Freddy !

Ne compreni pas era soa reaccion. Un heish de sites que perpausan eras paraulas de cançons actuaus en totas eras luengas. Ne credi pas que porten prejudici aths autors. Sustot qu'ua cançon ne's reduseish pas a un texte. Eths sites que precisan sonque qu'eras paraulas son destinatas a un usatge privat o educatiu.
Ta ço qui ei deths artistas occitans, qui son sovent mau coneguts, eth site Paraulas en oc que'm sembla ua veirina qui'us he publicitat. Marilis Orionaa qu'avere un interes particular a ço que i sia dessus : ja soi segur que podere atraça'u un public naveth, sedusit peths sons textes sovent hera bons.

Enfin... Urosament que Nadau, Los Pagalhos o Sanchette ne'ns vienen pas reclamar sous a cada cop qui cantam L'Immortela, La Sobirana o La Plenta deu pastor Ironic

Aura

Palhassa
Palhassa
Sus demanda de Marilis Orionaa, vos comuniqui l'escambi de mèls que i a agut entre nosautras :

Le 18 juin 10, à 18:41, Aure Séguier a écrit :

Adissiatz !

Lo site Paraulas en Òc a cambiat d'interfàcia per ajustar una discografia a las ficas dels artistas. Vos conselhi vivament de venir verificar la fica del vòstre grop, que traparatz a l'adreça www.paraulas.net/detalh_artiste.php?num=052. Vos pregui de me signalar se i a de dècas e s'avètz una pagina myspace.

Vos pregui tanben de venir verificar las paginas de vòstres discs que ne traparetz l'adreça çai-jos: [tièra dels discs]

S'avètz registrat d'autres discs que figuran pas dins la vòstra discografia e qu'i volètz ajustar, me vos cal mandar l'imatge de la pocheta, lo titol del disc, l'annada de produccion e s'es possible la tièra de las cançons del disc dins l'òrdre. Vos cal tanben precisar s'es un vinyl o una casseta.

Enfin, traparètz tanben a la fin d'aquel mèl la tièra de las cançons vòstras que n'ai pas las paraulas. Me las podètz mandar a aquela adreça al format word per exemple, seriái urosa de las botar sul site.

Merce plan !

Aure Seguier

Le 23/06/2010 08:33, marilis orionaa a écrit :

Bonjour,

Je veux bien croire que votre demande part d'un bon sentiment. Néanmoins je ne suis pas à votre disposition, mes chansons non plus. Elles sont déposées à la Sacem. Il est hors de question que je vous envoie mes textes pour qu'ils figurent sur votre site. Et puis quoi encore ?

Merci de votre compréhension.

Cordialement,

Marilis Orionaa

Le 26/06/2010 09:16, Aure Séguier a écrit :

Bonjour,

En effet, cela partait d'un bon sentiment, le but de ce site est avant tout de promouvoir les artistes occitans et la langue occitane. Ce site est un site personnel, il ne me rapporte aucun argent et je prends (beaucoup) sur mon temps de loisir pour le remplir. Vous n'êtes pas à ma disposition, mais moi je suis à la vôtre, et si je n'en attends pas forcément de la reconnaissance, un minimum de courtoisie est appréciée.

Je comprends tout a fait que vous ne souhaitiez pas que vos textes figurent sur mon site, c'est également le cas de plusieurs artistes, mais ceux-ci me le signifient en général de manière beaucoup moins agressive.

Si je vous ai demandé d'avoir la gentillesse de vérifier les informations vous concernant, c'est par peur de donner de faux renseignements pouvant nuire aux artistes et parce que je ne peux pas vérifier seule plus de 300 artistes et 500 CD en pleine période de partiels universitaires. Les autres groupes ne s'en sont pas froissés.

Mon site reçoit actuellement une cinquantaine de visites par jour. Si la publicité gratuite qu'il vous fait ne vous convient pas, je peux bien évidemment y supprimer votre page sur simple demande de votre part.

Cordialement,

Aure Séguier

Le 18/02/2011 22:37, marilis orionaa a écrit :

Aure Séguier,

Ma réponse n'était pas « incendiaire » mais lapidaire (voir copie ci-dessous). Vous m'avez réclamé à plusieurs reprises les paroles d'une quarantaine de chansons comme si c'était un dû. J'ai autre chose à faire que de vous expliquer pourquoi votre proposition ne m'intéresse pas. Encore une fois je ne doute pas de la pureté de vos intentions mais l'enfer est pavé de bonnes intentions.

Merci de communiquer ce message à vos interlocuteurs du forum Occitania. Le seul e-mail que je connaisse est celui de Cédric, de Radio Occitania, à qui je l'adresse pour information, en le priant de m'en excuser.

Marilis Orionaa.

Dernière édition par Aura le Sam 19 Fév - 15:06, édité 1 fois

http://www.paraulas.net

Danís

Adjudant
Ah ten, a autra chausa a far que de nos explicar per que nos trompem, mas quand fau far tres paginas per desmontar Nadau o Javaloyès, aqui lo pren, lo temps... Risolet Progressiu

Danís

Adjudant
Marilis (mai d'autres benleu)

Se voletz participar au forum sens aver a vos incriure, per manca de temps o que que sia, sufis de nos escriure a l'adreça de contact daus administrators, occitaniaforum@gmail.com. Aimem tot parier mielhs que los mesatges sian signats de lur vertadier autor, per pas far d'amalgame en legir tròp leu...

Podem tanben esser contactats per lo biais d'un formulari, en picar sus "contact", aqui tot en bas dau site (escrich en tot pitit...)

Merces

Neldolas

Òmi/Hemna de Situacion
Òmi/Hemna de Situacion
Quel dommage, vraiment! Je ne comprends pas trop sa décision, même si je la respecte. Une promotion lui serait favorable, surtout avec son talent... M'enfin...

Danís

Adjudant
Surtout qu'il y a largement plus putassier comme promo...

Neldolas

Òmi/Hemna de Situacion
Òmi/Hemna de Situacion
Oui! Quel est son intérêt, dans l'histoire, au final? M'enfin, je ne vais pas polémiquer, mais il est clair que pour le coup, elle m'a refroidi et j'ai moins envie de découvrir sa musique...

Contenu sponsorisé

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]