OCCITANIA !! Forum


Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Programa de l'Estivada 2010

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

1 Programa de l'Estivada 2010 le Ven 28 Mai - 15:04

Estivada

avatar
Pinta-Beroi
Pinta-Beroi
Adiussiatz !

Aqui lo programa gaireben sancèr (manca sonque lo pòle literatura) de l'edicion 2010 de l'Estivada. Sabi pas qual diguèt qu'era leugièr ongan, mas aquí i a de que legir !

CARTE D’IDENTITÉ / CARTA D’IDENTITAT
NOM : Estivada de Rodez (prononcer « ESTIVADE »).
LIEU DE NAISSANCE : Rodez. Géographiquement, Rodez se situe exactement au centre de l’Occitanie.
CITOYENNETÉ : carrefour des cultures d’Oc, le plus grand rassemblement autour de la culture occitane : 7 régions, 32 départements, 3 pays (France, Italie (Vallées du Piémont), Espagne (Catalogne, Val d’Aran). Chaque année, des artistes représentant d’autres cultures sont invités.
AGE : 17 ans.
En 2009, Estivada est devenu un festival éco citoyen (vaisselle et gobelets recyclables, tri sélectif, compost,…).
FRÉQUENTATION MOYENNE : 35 à 40.000 personnes sur 5 jours
SIGNES DISTINCTIFS : Lieu d’échanges, de convivialité, d’ouverture vers d’autres cultures.
Ce festival ne se consomme pas, il se partage ! Tous les spectacles sont gratuits !
L’Estivada est le carrefour des cultures occitanes dans toutes leurs formes d’expression artistique : musiques, chants, littérature, théâtre, poésie, conte ou même cinéma ! Au programme cette année, plus de 60 spectacles regroupant près de 400 artistes, des créations artistiques originales et des rencontres inédites. L’ « Estivada » est une alchimie entre fête populaire et excellence, une manière d’être avec « paratge, jòia e convivencia ».
Benvenguda a Rodés !




Dimars27
de Julhet


14h30-16h00
Sylvain Roux - Mieko Miyazaki
Meeting in Extremis

Ce concert inhabituel est un immense pont jeté entre deux extrêmes : l’Orient et l’Occident. Une rencontre étonnante et originale composée de deux cultures éloignées, une douce collision entre des bribes de chansons traditionnelles japonaises et occitanes utilisées comme ferment et support pour imaginer une musique traditionnelle improvisée.
La musique de ce duo acoustique naît et se développe dans l’instant présent, pleine de surprise
et d’émotion, à la recherche d’une respiration commune et d’une osmose délicate ; le résultat de cette joute amicale donne l’impression d’une sorte de concert-balade réinventé chaque fois, au gré des envies et de l’inspiration des deux artistes, qui écrivent ainsi, en direct, una plan curiosa rapsodia per una nòva galaxia : « Extremis » !
www.insoliste.over-blog.com

17h30-19h00
Bilingüe

Parce qu’on ne parle pas tous parisien couramment e que las filhas aiman los òmes bilingües… régué, rap patois, cançons, tchaches en occitan et français de France, portugais, italien, espagnol. Avec Laurent Beq, Patricia Capdevielle et Bernat Cauhapè. An causit la cultura d’aicí e solide que son pas nascuts els los arrestaran… 100% made in Avairon.
www.myspace.com/bilinge

19h00-20h00
Bramatopin

A la debuta, que i a la Val d’Aran ! E es aqui que comença l’istòria de Bramatopin. Si leur
principal objectif est d’abord de s'amuser, la volonté de revitaliser le panorama musical d’Aran fait le reste… Attachés à l’expression musicale sous toutes ses formes, leur répertoire s'étend de l’adaptation du chant traditionnel Aranais à de multiples compositions. Les entendre chanter « Eths caulets » est indispensable. Que dire alors de leurs chants d’amour ? Mais gare : ils ont quelque part avec eux la formule absolument magique pour empêcher les gens de rester en place… E fai tirar !
www.bramatopin.blogspot.com/

21h00-23h00
Padena

Vaquí Padena et toute sa famille de Padenasses, de Padenous, toute une équipe sortie de ses
histoires en langue doc pour rire de bon coeur ! L’humour de Padena nous aide à mieux
comprendre ce qu’est l’humour. Par l’occitan, son rôle devient majeur. Avec ses vannes, loin de ridiculiser son propre auditoire, loin de ridiculiser la langue en la confinant dans un usage
restreint (ruralité, spécificité locales, grivoiseries), en établissant avec son public une étroite
connivence dans l’évocation de leurs univers culturels, il réussit à se moquer gentiment des vieux travers en aidant les gens à les dépasser sans développer aucune honte de ce qu’ils avaient été, aucune occultation de leur propre histoire. Es a dire que segon Padena, un pòble n’es grand solament se se pòt trufar de el… Du très grand art !!!

23h00
Cinem’a nuòch
FARREBIQUE

(Présenté en partenariat avec lesdocs.com et l’Association Georges Rouqier)
Chaque film a son histoire : Farrebique, le chef d'oeuvre de Georges Rouquier, est une des plus fascinantes… Aujourd'hui, ce chef-d'oeuvre est devenu une icône. Quant à Goutrens, le village où tout s'est déroulé, il est passé de l'anonymat à une notoriété certaine, confortée par l'ouverture prochaine d'une "maison-musée" dédiée à Georges Rouquier et au monde paysan. Un film vielh que uèi despenchena !
EN VIATGE
(Présenté par la Chambra d’Òc et le Conselh Generau d’Aran)
Du 30 août au 7 novembre 2009, 7 marcheurs ont marché pendant 70 jours et 1300 km de
Vinadio (Valadas Occitanas en Itàlia) à Vielha (Val d’Aran) pour demander à l’UNESCO que
l’occitan soit intégré à la liste du Patrimoine mondial immatériel de l’humanité. Elisa Nicoli les a accompagnés pour réaliser ce film produit par la Chambra d’Òc avec le soutien de la Région Piémont. Conta l’istòria d’un pòble qui, a l’alba del milenari tresen, desira sa lenga e sa cultura mai vivas que jamai…




Dimecres
28 de Julhet


14h30-16h00
Laurent Cavalié, Sòli Solet

Chants populaires et chants d’auteur, jeux de rythmes et jeux de mots, ambrogliòc, percussions patoises et tarrabastal vocal… voilà le chanteur-percussionniste de Du Bartàs qui joue aussi d’autres souffles. Laurent Cavalié en solo avec son accordéon, récupère, recycle, arrange, mélange, métisse le répertoire de son pays de l’Aude avec des traditions d’ailleurs, venues du bout du monde. C’est ainsi que l’homme nous re-fabrique tout un répertoire de chansons flambant neuves, toutes rutilantes, toutes pimpantes, produits dérivés de l’agro-culture biologique, non certifiées mais fortes de leur devoir d’invention et de mémoire.
Une chanson c'est qui, c'est quoi, à quoi ça sert, qu'est-ce que « ça » raconte, à qui « ça » s'adresse ? Voici quelques éléments de réponses avec « Cavalié Sòli Solet », recyclage artisanal de chansons des gens de peu. Una votz, un acordeon, un Laurent Cavalié sòli solet o quora ‘na canson es tornada a son esséncia meteissa… La canson coma un crit, un cant, una complancha…
www.myspace.com/laurentcavali

16h00-17h30
CIE Vieussens
Esquiç o la desestelada

Esquiç est né de la rencontre entre Christian Vieussens, peintre musicien et Bernard Manciet,
poète écrivain. Tota una istòria ! Sur des peintures de Vieussens, Manciet « a jeté des mots »,
Vieussens y a à son tour jeté des musiques. Une publication est née « Esquiç ». L’idée d’en faire un spectacle, avec la complicité du comédien Christian Loustau, s’est naturellement imposée. Une rencontre poétique autour de l’oeuvre du poète et du musicien peintre, où la chair des mots, la substance des sons et les couleurs s’entrechoquent. « L’écriture musicale et picturale de Vieussens, comme celle, inclassable de Manciet, porte loin, très loin, et montre de façon magistrale que selon Höderlin « l’être ne peut se confondre avec l’identité ». D.Regef
www.myspace.com/esquic

16h00-17h30
Alan ROUCH
EN CÈRCA D’IDENTITAT

De qué buta los aucèls a montar a París per cambiar de nom ? Lo Boçut, deu pèrdre o gardar sa bòça ? Lo vailet se pòt marcar o non al Pòl Emplec ? Quna fotografia deu pegar sus son passapòrt lo Drac ? Çò de segur, es que los contes se dison sens papièrs dins la perseguida d’una paraula trasmesa de generacion en generacion e renovelada per l’anar dels temps e de l’actualitat. Se ne sètz pas convençuts, lo contaire Alan Roch vos prepausa un estagi de remesa a nivèl. Qu’est-ce qui pousse les oiseaux à monter à Paris pour changer de nom ? Le Bossu doit-il perdre ou garder sa bosse ? Le valet peut-il s’inscrire au Pôle Emploi ? Quelle photo doit coller le Drac sur son passeport ? Ce qui est sûr, c’est que les contes se disent sans papiers dans la poursuite d’une parole transmise de génération en génération et renouvelée par la course du temps et de l’actualité. Si vous n’en êtes pas convaincus, le conteur Alan Rouch vous propose un stage de remise à niveau.

17h30-19h00
Naviòl

Créé sur les rives du Tarn, de la Garonne et de la Méditerranée Naviòl est une embarcation qui réunit, à cheval sur deux générations, les superbes et douces voix conjuguées de Laetitia Dutech et Maïté Milhet, trois musiciens et un auteur : Philippe Giroussens. Si les influences musicales sont multiples (classiques, jazz, latino…), le chant de Naviòl conta de causas suls òmes e femnas d’aicí e d’uèi. Leur musique est un trait d’union entre tradition et contemporanéité.
www.naviol.com

19h00-20h30
Chants Sacrés Gitans en Provence

Les Gitans font pleinement partie de la vie provençale et marquent puissamment l’imaginaire
collectif de la région à travers leurs musiques et leurs danses. Le nom « gitan » est donné à l’ensemble de la population tsigane. Or, il appartient à un seul groupe, qui s’est installé dès le Moyen-Âge près des Saintes Maries de la Mer. Dans le respect des traditions sacrées, les artistes présentent une création forte appartenant à la culture gitane provençale. Ils témoignent de cet héritage aux diverses influences ancestrales. Sous la direction artistique du chanteur gitan Tchoune, Gil Aniorte-Paz, Diego Lubrano, Sarah Moha et Renat Sette nous donnent le meilleur de la tradition gitane provençale. De pas mancar…
www.opus31.fr

19h00-20h00
Dralha

En partenariat avec l’association Garric, l’Estivada présente DRALHA, dans les traces d'un chemin musical, la musica nòstre se vòl una dralha per caminar per totes los païses d'Òc. De Rouergue en Gascogne, de la lana de Bordeù au Piémont Italien, pas à pas, en deux temps, ou en trois... Les musiciens de DRALHA vous invitent pour une errance-danse, de mazurkas en bourrées, de rondeaux en scottishs, tout au long des sentiers musicaux d'Occitanie.

21h00-01h00

Peiraguda

Peiraguda a festejat sos trente ans l’an passat, sos 7 alboms e de concerts a bèles cents… Tout
comme Joan Pau Verdier, ils sont les représentants de la canson occitana en Peirigòrd et dins lo nòrd de l'Occitània. Jean Bonnefon et Patrick Salinié, composent lo canal istoric du groupe. Ils ont été rejoints, depuis quelques années, par Jacques Gandon (guitares), Laurent Chopin
(batterie) et Patrick Descamps (basse et accordéon) Pour l'Estivada 2010, le groupe présente
une création originale, en intégrant deux musiciens supplémentaires : Thierry Roques à
l'accordéon et Paddy Lemercier au violon. Le Peiraguda 2010 sera plus folk et plus festif que
jamais, avec un récital comprenant un mélange d'anciennes et de nouvelles chansons, plus un
boiradis de titres d'autres artistes...
www.peiraguda.com

Los Pagalhós
Vous connaissez peut-être déjà les vibrations magiques de leurs polyphonies, l'humour très «
british » de leurs sketches très « gascons », leurs mémorables frasques carnavalesques,
quelques-uns de leurs retentissants canulars passés, lor amor de la lenga nòstra, leur
dévotion corps et âme pour le dieu Timpona (en français Timpoune) ou leur goût prononcé
pour lo Jurançon doç e lo Madiran plan tanic. Vous en avez déjà l'eau à la bouche ?
E se los coneissètz pas, vous ne pouvez pas rester dans cet état de manque grave, au risque
d'hypothéquer votre culture personnelle, voire votre avenir social, et de vous faire passer à
côté d'une rencontre essentielle dans votre vie : dintratz lèu-lèu, entrez vite !
www.pagalhos.com


Dijous
29 de Julhet


14h30-16h00
Gaià Vòci

Gaià Vòci invite à un voyage à travers le sud de l’Europe où vont se côtoyer l’occitan et les
langues de l’Italie du sud avec le ladino des chants judéo-espagnols. En mai del repertòri
tradicional, le groupe met aussi en musique des poèmes contemporains, notamment certains de Max Rouquette. Ces chants accompagnés d’instruments à cordes ou de percussions offrent un éventail de mélodies emmenant l’auditeur dans un monde musical intime teinté de mystère et d’émotion. L’ensemble est formé de Francis Delor, Cécile Collardey et Kévin Jourdan.
www.myspace.com/gaiavoci

16h00-17h30
Maurice Moncozet
TENSO ELECTRICA

Tenso electrica est un projet musical de l’Ensemble Ròsa Salvatja sous la direction de Maurice Moncozet. Le programme propose des chants tendus et poignants, choisis dans l’oeuvre des trobadors les plus « bluesy » - Jaufre Rudel, Peire Vidal, Bernart de Ventadorn, Peiròl, Raimon de Miraval - et sont ainsi (dé)placées dans le champ vibratoire d’un alliage d’instruments traditionnels, électroniques et informatiques. En parallèle deux continuum : celui de l’image et celui du chant intime, nocturne que la lumière des néons structure avec violence pour rendre visible l'invisible des chansons, leur parenté essentielle, leur humour, leurs douleurs, leur orgueil, la radicale actualité d’un engagement poétique. Las reviradas dels poemas sont trabalhadas al mai pròcha de l’occitan, dins una recèrca de simplitge e d’evidencia del dire.
www.mauricemoncozet.free.fr

16h00-17h30
Monica BURG
RES DE NEVE !

Du pays de l’homme au bout du chemin, en passant par l’ambition, la fermentation, les cheveux emmêlés de la Simone, la machine à laver et le 45ème parallèle, il y a de quoi se perdre et se retrouver, comme c’est arrivé à l’Antoine… Une suite de contes du monde et de créations personnelles, entre sagesse et bêtise humaines, accompagnée de chants occitans à voix nue.

17h30-19h00
Joanda

Joanda, acteur du mouvement culturel occitan, propose avec son album Register un voyage au
coeur du pays d’Oc. Un concert aux frontières de la tradition et de la modernité où les sonorités de la vielle à roue se marient avec le style pop actuel. Les textes, subtilement inspirés par la riche histoire occitane, évoquent des sujets contemporains et universels. « Concert à voir » Le Nouvel Observateur ; « A découvrir » Télérama
www.joanda.net

19h00-20h30
Eydolon

Un son nouveau pour des temps anciens, une nouvelle façon de devenir quelque chose... Eydolon n'utilise que la voix, samplée en live, sans machines ni électronique... Certains instruments courent parfois dessus. Mais la Voix, la Voix et rien d'autre... Les textes en occitan viennent du fond des âges, écrits par les Troubadours ou d'illustres inconnus des siècles derniers... Bienvenue en toi-même, il ne t’arrivera rien que tu n'aies voulu... Planvenguda entre teu, pas-rès te capitarà qu’aguèsses volgut…
www.myspace.com/eydolon

19h00-20h00
Toad

Toad c'est Pierre-Vincent Fortunier à la cornemuse 11 pouces et au violon, Yann Gourdon à la
vielle à roue et Guilhem Lacroux à la guitare. Exploran lo repertòri dels violonaires dels Monts d’Auvernha. De l'écoute des collectages, ils retiennent ce qui est l'essence de ces musiques : la cadence et le son. Toad questionne la standardisation des modes musicaux actuels et cherche à exploiter la richesse sonore de ses instruments en faisant du son électrique un choix pleinement assumé. Toad joue une musique destinée au bal. Bolèga !
www.myspace.com/cheztoad

21h00-01h00
Claudi Marti
« Camins de resisténcia »

Quelques bornes sur des chemins de lutte et de courage … résister, ne pas plier, jamai plegar
l’esquina ! La Crosada, Montsegur, La Commune, les maquis, l’Affiche rouge… no pasaràn !
Destin des peuples en lutte pour leur liberté, face à l’envahisseur, à l’oppression des puissants, à la dictature fasciste ; destins individuels d’hommes épris de justice et d’idéal, coma Joan Jaurès, Trencavel o Cristino Garcia… Claude Marti est le passeur qui nous conduit sur ces camins de resisténcia. Claudi es un just que porta la paraula universala de la libertat !
www.claudemarti.com

La Mal Coiffé
« A l’agacha »

La Mal Coiffée c'est six voix de femmes : Myriam Boisserie, Hélène Arnaud, Karine Berny,
Marie Coumes, Laetitia Dutech et Hélène Albisetti. Le chant populaire rencontre la chair, reprend du souffle. La polyphonie pousse un coup de gueule. Depuis sa création à l’automne 2002, La Mal Coiffée ne perd pas son cap et renforce chaque jour son identité. En puisant dans les chants populaires occitans, elle se taille un répertoire à la mesure de son énergie électrique. La Mal Coiffée s’empare du timbre de voix languedocien. Timbre « historique », intimement lié à la langue occitane, de gens qui vivent, travaillent, papotent... en plein air. Entre polifonias occitanas et sonoritats electròccitanas ! De pas mancar !
www.myspace.com/lamalcoiffee



Divendres
30de Julhet


14h30-16h00
Martina « Jòia » de Peira, Jan dau Melhau et Jan-Mari Carlòtti.
A très votz

A Très Votz est un spectacle original, issu de la rencontre de trois des meilleurs interprètes des chants de Troubadours : Martina « Jòia » de Peira, Jan dau Melhau et Jan-Mari Carlòtti. Pour la première fois, leurs trois voix se mêlent, s’accordent, pour interpréter le Trobar, mais aussi les chants traditionnels de leurs régions : Provença, Lengadòc e Lemosin. Cela fait trente ans que tous trois rendent hommage à la beauté de la langue en mettant leur voix et leur créativité au service du chant de la tradition. La spécificité des voix de chacun fait de cette création un voyage à travers les sonorités de la langue occitane, à travers sa force onirique. Lo son de lor lenga es lo son de lor tèrra ! La Lenga, c’est la Note, le Mot, le Son, la Mélodie, le Rythme, la Voix, le Sens, la Science e la Consciéncia. La Gèsta de la paraula…

16h00-17h30
«Occitània for ever»

Robert Lafont a remis le théâtre occitan dans son siècle. Les pièces les plus importantes
constituent ce qu’il qualifiait lui-même de théâtre occitan de combat. Combat pour la langue,
combat pour la reconnaissance de la parole occitane, de son histoire et de sa culture.
Occitània for ever nous propose des extraits de plusieurs d’entre elles, passant de la tragique et pathétique aventure du troubadour Peire Vidal amoureux de la Louve de Pennautier, à la farce délirante d’un Dom Esquichote vengeur d’une Provence d’aujourd’hui agressée par de multiples ennemis qui ne sont pas que des moulins à vent ! On y vivra le drame d’un Raymond VII, contraint d’abandonner ses protégés cathares pour sauver le peuple de Toulouse du massacre par les Français. Ou encore, traitée en comédie, l’instrumentalisation du peuple par la noblesse provençale dans la révolte des cascavèus contre le pouvoir de Richelieu. On goûtera plusieurs textes où Robert Lafont livre une part de sa vision du présent sur un mode burlesque et de son optimisme poétique pour une « Occitània for ever ».
Conçu et mis en scène par André Neyton, le spectacle, en occitan et en français, accompagné
d’une musique originale de Miquèu Montanaro, est interprété par Xavier-Adrien Laurent, Sophie Neyton, André Neyton et Thierry Paul. Il est produit par le Centre Dramatique Occitan.

16h00-17h30
Daniel L’HOMOND
Parfois les arbres

« Parfois les arbres » évoque nos rapports étranges et intimes avec les végétaux. Les arbres que nous fréquentons, dans la ville ou dans la forêt font partie de notre cheminement. Ainsi saules et sapins, épinettes et poirières en deviendraient presque humains !... De cette humanité qui façonne nos fantasmagories. Les arbres nous dépassent, les arbres nous froissent, les arbres nous parlent, les arbres nous soignent. À travers eux, le conteur retrouve les aventures de son père en Amazonie, aux U.S.A et en Périgord. Ici, Daniel L’Homond joue des mythes et des machineries contemporaines. Il s’en nourrit et nous les fait partager. Univers fantastique cher à l’auteur, humour décalé, accordéon bluesy... D’unes còps los arbres revela una quista de cèl blava, roge o negre… ‘na quista del paire que boosta las raiçes, e se va nafrar cap a las cimas…

17h30-19h00
Joan-Loís CORTIAL
Sul camin…

Jean-Louis et Roselyne Courtial présentent une création pour l’Estivada 2010 : « Sul camin… » ! Mise en musique de poèmes contemporains de Roland Pécout, Louisa Paulin, Jean Boudou ou Robert Marti, « Sul camin » se construit comme une itinérance sur les chemins de la poésie occitane. E tanben sul camin de la canson coma l’agrada… Un fond de batterie de Benoît, un velouté d’accordéon ou de piano de David, un nappage de basse ou de guitare de Paulin et un assaisonnement d’instruments trad de Marc autour des voix de Rosalina, que Jean-Louis mélange à sa sauce. La festa d’una lenga e d’una cultura que vòlon vertadierament tot per lor avenidor tant son plan engajadas sul camin…
www.myspace.com/sulcamin

19h00-20h30
Aire de prima

Le groupe Aire de prima naît au printemps autour du projet « òc en chamin », de l’appel « Lenga d’òc Patrimòni Mondial de l’Umanitat » et des initiatives « L’Occitània a pè » et « Las Valadas Occitanas a pè ». L’expérience singulière de ces six artistes permet une intensité musicale extraordinaire qui va bien au-delà des classifications restrictives. La poésie du piano, la force des voix, la mélancolie du violon égrenée aux côtés de la vielle, de l’accordéon, de la cornemuse ou des flûtes resplendissent dans le parcours musical de chants interprétés et partagés depuis les vallées occitanes d’Italie jusqu’en Val d’Aran. Aquel novel espectacle « A la Meira » es nascut d’aquela esperiénça dels cants de las Valadas, de la musica populara occitana d’uèi o d’antan…
www.lucapellegrino.com

19h00-20h00
Escòla departamentala de musica

Première collaboration entre l’Estivada et le Conservatoire à Rayonnement Départemental de
l’Aveyron. Les élèves de cycle spécialisé de Musique traditionnelle, accompagnés de leur
professeur Xavier Vidal (violon, chant) auxquels se joindra Antoine Charpentier (cornemuses), animeront ce bal du vendredi. C’est donc une dizaine de musiciens : Elsa Chartres (boha), Camille Calvayrac (violon), Pauline Krupka (violon), Adeline Quentin (accordéon diatonique), Muriel Vernieres (chant), Guilhem Boucher (fifre), Xavier De La Torre (violon), Yannick Delclaux (accordéon diatonique), Bastien Fontanille (vielle à roue) et François Labro (violon) qui vous feront danser aux sons de leurs multiples instruments et influences. Ce partenariat avec l'Estivada est complété par la mise à disposition de lieux de concerts ou de répétions (Chapelle Royale, Auditorium de l'Antenne du Grand-Rodez) qui favoriseront des rencontres entre les artistes invités et les élèves du Conservatoire.

21h00-01h00

Jamad’Òc Transbaléti

Une scène comme un bateau… Cap sur l'òc, le trad'òc, le hip h'òc Le Jamad'òc !
Parfums d'alizés et senteurs des garrigues méditerranéennes. Sur le pont, trois groupes à la
manoeuvre ! Quatre heures pour une traversée des musiques, des rythmes, des influences, des
générations… Pour que la danse ne s’arrête jamais ! Interventions des uns chez les autres, autant d’escales en forme de clins d’oeil ensoleillés, qui traverseront le trad’énergique de Castanha e vinovel, le Transrural beat joyeusement décalé de l’Art à Tatouille, et le ragga-Dub épicé des Mauresca Fracas Dub. Vielle à roue, accordéon, synthés, platines et percus…. Ça vibre entre tchatche et reggae,« Get up Stand up », version « Bolèga, Bolèga » ! Avec Castanha e vinovel, l’Art à Tatouille, Mauresca Frasca Dub !
www.jamadoctransbaleti.sitew.fr


Dissabte
31de Julhet


14h30-16h00
Alem Surre-Garcia
Les orients d’Occitanie II

Tolosa-Zaragoza Art mudejar / Art gòtic occitan
Alem Surre-Garcia era ja present dins Estivada de 2009 dins l’encastre de la conferencia sus los orients d’Occitània. Torna un còp mai nos presentar la seguida de son trabalh e de sas recercas. Au fur et à mesure de la Reconquista au sud des Pyrénées, les artistes musulmans mettent leur savoir-faire au service des royaumes chrétiens ibériques et notamment du royaume d'Aragon. Apparaît l'art mudéjar. Suite à la Croisade dite contre les Albigeois, les ordres monastiques diffusent un art gothique original à partir de Toulouse vers le royaume aragono-catalan. Les Pyrénées sont le lieu d'interférence entre les deux esthétiques.
www.orgetcom.net

16h00-17h30
Compagnie Tiberghien

Ulisse au flume / Ulysse et le fleuve est la dernière pièce que Bernard Manciet a écrit pour la
Compagnie Tiberghien. Interprétée en français et en occitan, es l’escasença de tornar descobrir la lenga del poèta gascon… L’épopée revisite le mythe d’Homère et le situe sur l’estuaire de la Gironde : le héros remonte le fleuve vers ses origines à la recherche de son fils Télégonos. A l’entrée de l’estuaire, deux clans et deux langues se rencontrent : Ulysse et son équipage parlent français, les autochtones occitan. Gilbert Tiberghien inscrit l’hospitalité, fil rouge de l’Odyssée, au coeur de sa mise en scène. Sorti du cadre théâtral traditionnel, le spectacle recrée un espace de sociabilité où acteurs et spectateurs partagent, au sens strict du terme, lo verb, lo manjar, lo beure, accompagnés par les intermèdes musicaux du saxophoniste François Corneloup.
www.compagnietiberghien.com

16h00-17h30
Micheu CHAPDUELH
VESINS DE TERRA E DE PRAT

Micheu CHAPDUELH (Michel CHADEUIL pour l’état civil) est né dans les contes. Après en
avoir appris des ribambelles de la bouche de nos anciens, il en a créé dix autres ribambelles et
des plus étonnants où les fées sont au coin de la rue, font leur lessive ou leur jogging. Les
sorciers y sont promoteurs, ministres ou chimistes. Autant dire que l’humour se mêle au
fantastique et le rire à l’émerveillement. Et le conteur sait toujours trouver dans les structures
traditionnelles du conte un moyen efficace de ridiculiser les travers de la société actuelle.
Si Micheu a pour parler maternel l’occitan limousin, personne ne restera sur la touche. C’est
que le conteur a à coeur de faire la moitié du chemin (au moins) en votre direction. Faites le
reste et vous serez vesins de tèrra e de prat.

17h30-19h00
Gigi de Nissa

Auteur, compositeur et interprète, créateur du Carnaval Indépendant Niçois mais aussi chanteur et leader du groupe de reggae niçois Nux Vomica, Louis Pastorelli s’est toujours impliqué dans la vie de sa ville, dans son histoire, sa culture et ses traditions orales. Plus généralement, il est intimement lié au renouveau culturel occitan initié dans les années quatre-vingt par Massilia Sound System et autres Fabulous Trobadors.
Aujourd’hui il explore une nouvelle facette, plus intime, plus individuelle de son répertoire chanté : chroniquant le quotidien, raillant la politique locale, décrivant son univers ou dépeignant les figures familières de la vie niçoise, c’est avec la volonté de conjuguer tradition et modernité, local et universel, que Louis Pastorelli alias GIGI de NISSA nous livre des chansons personnelles.
http://www.myspace.com/gigidenissa

19h00-20h00
Le Bus rouge

Sous une forme instrumentale rurale et changeante, Le Bus Rouge c’est d’abord un répertoire,
celui du hautbois du Languedoc, mais aussi un décor : les contreforts du Massif Central, entre le Puy-en-Velay et Lyon. Bals forestiers, chasse au dahu, courses de ski de fond, et paysages clairsemés du plateau de Langogne ont fait grandir avec délice le collectif. Le Bus Rouge a d’abord cherché comment forger sa musique avant de la choisir. C’est cette idée qui donnera dans le collectif une plus grande importance à l’existence humaine plutôt qu’à la note. Lo bus roge es una mena de mosaica acidulada, insolita, indescriptible, que cerca, que joga !
www.myspace.com/busrouge

21h00-01h00
Idir

Idir se confond avec le destin de l’Algérie et de la minorité kabyle. La place de sage qu’aucun de ses compatriotes ne songerait à lui contester, Idir l’a conquise en ne cessant d’appeler à la réconciliation et à la lutte contre les intégrismes… Il revendique trois langues pour l’Algérie : l’arabe, le berbère (langue mère de l’Algérie parlée avec des variantes des Canaries au Moyen-Orient et le français (encombrant héritage). Il a joué avec nombre de défenseurs de la dissidence et des minorités : Manu Chao, les Bretons Dan Ar Braz ou Alan Stivell, l’Irlandaise Karen Matheson, Zebda.
Idir, c’est des balades que la communauté berbère connaît pour toujours par cœur, et aussi des chansons, telle A Vava Inouva, désormais inscrites au
patrimoine musical de l’humanité.
Il n’a pas besoin de chanter fort. On l’entend toujours !
Les peuples sont nombreux à devoir se battre pour la reconnaissance de leur langue
et de leur culture. Idir et le peuple Berbère sont de ceux-là.
L'Estivada, festival occitan, leur ouvre ses portes...
http://www.myspace.com/idirofficiel




Lo Còr de La Plana
Cants politics

Lo Còr de La Plana (prononcez "lou couar dé la plane") est un choeur de Marseille, du quartier de la Plaine. Six chanteurs trépidants qui s’adonnent à la re-création systématique du patrimoine populaire occitan, chantant tous les répertoires, du plus religieux au plus débridé, du plus répétitif au plus occasionnel… et tout ça, bien souvent, en même temps ! Avec cette volonté nouvelle et définitive d'en finir avec le chant traditionnel, d'en découdre avec la musique vocale et la polyphonie, quitte à réveiller ceux qui rêvaient de voir mourir ces dernières dans leurs chapelles. De fait, nos chanteurs vont partout, n'hésitant pas à mêler au paganisme déroutant du vieux fond occitan les préoccupations des musiciens marseillais d'aujourd'hui. Renegan pas cap d’influéncias, pas cap de provenenças… Lor unica pretencion es de far ressondir e desparlar dins lor musica tot çò que lor ciutat e lo mond balha a ausir.
www.myspace.com/locordelaplana

La Talvera / Rita Macedo
Es sus la talvèra qu’es la libertat… C’est dans cet espace de liberté que naissent les chansons de Daniel Loddo, qu’elles surgissent, tchatchent et tapent, roucoulent et rigolent, éructent et
s’énervent, réveillent et secouent. Pour La Talvera, la musique traditionnelle est le lieu de tous
les possibles, de toutes les rencontres, de tous les combats et de toutes les révoltes. On les
retrouve ici avec Rita Macedo, Ange B et Jairo (musicien et frère du Brésil)… Rita et ses
acolytes puisent du côté de la tradition populaire du Nordeste brésilien, le tout parsemé
d'improvisations ouvertes mêlées de mangue-beat, d'hip-hop et d'atmosphères electro.
Qu’il s’agisse des joutes des repentistas du Brésil, de la musique occitane ou des rythmes
berbères, c’est le son qui fait sens et le sens qui fait son. Et La Talvera se met à table autour de ces ingrédients multiples qui entrent petit à petit dans une recette locale, nouvelle et ancienne, qui se laisse agrémenter de quelques saveurs venues d’horizons à la fois lointains et proches. Pròches perque la canson del pòble ten pertot lo quite sens.
www.talvera.org


Contact :
Estivada
1, Impasse Ladet
12000 RODEZ
estivada.rodez@wanadoo.fr
http://www.estivada-rodez.eu



Dernière édition par Estivada le Lun 7 Juin - 14:19, édité 1 fois

http://www.estivada-rodez.eu

2 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Ven 28 Mai - 15:26

Sokolovic

avatar
Trobador !!
Trobador !!
Serà a l'Speed Dating Souad Massi ?

3 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Ven 28 Mai - 15:51

Mertyl


Occitan Warrior
Occitan Warrior
Diluns ensajarai de prononciar "estivada" coma cal dins mon emission. Pr'aquò ai la dimenjada per aprene l'estivadenc, i vau arribar soi segur.

http://www.occitanews.com

4 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Ven 28 Mai - 15:59

Sokolovic

avatar
Trobador !!
Trobador !!
Mertyl a écrit:Diluns ensajarai de prononciar "estivada" coma cal dins mon emission. Pr'aquò ai la dimenjada per aprene l'estivadenc, i vau arribar soi segur.

èstibadeau se vòs faire occitan ò èstivadà, mai classic.

5 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Ven 28 Mai - 18:33

admin

avatar
Trobador !!
Trobador !!
A non Matieu ! Aquesta annada cau díser èstivade !


_________________
Tant d'annadas aviái somiat
Al mòble en kit crompat a But !
Mas en lo montant l'ai petat !
Ai, Cocut !

Pau DELERMÀS-FIGORNIÈR
http://omidelafotografia.wordpress.com/

6 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Ven 28 Mai - 20:30

Barbet

avatar
Occitan Warrior
Occitan Warrior
Li pron de cauvas interessantas, li trobarai mon còmpte, siáu assas curiós de veire entre autre l'espectacle "A tres votz" que manquèri ai "Joutes Musicales" de Correns... (Mèfi qu'avètz escrich "très" en luega de "tres", sai pas se ven de l'Estivada ò dau grop mai parlam pas'ncara castelhan Clucant

Tanben per lo cinema Farrebique e En viatge seràn programats a la mema ora ? Seriá pecat qu'emai s'ai ben vist Farrebique 10 còps m'auriá fach gaug de lo veire sus grand ecran.
Parlatz emb aquò dau musèu Georges Rouquier, pensavi qu'existava ja que ne parlèri la setmana passada emb un de sa familha, quauqu'un ne saup de mai ?

7 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Dim 30 Mai - 14:36

joan_cavalier

avatar
Trobador !!
Trobador !!
I'a Joanda sem salvats (Joanda coma sabi que legissas lo forum sense te marcar, era ta te monstrar que pensi totjorn a tu


Mmmmmmmmmmmmmm mai vesi las causas avançar, mai me disi que la cronica meuna de dubertura sera............ chanudassa

Trapi domatge d'aguer lo Cor (quitament se aimi força) e non pas Chinananpoun (que els tenon d'actualitat cop sec, ai trapat lo darrier disc aier (big up a la chorma de la Compagnie du Lamparo e al Festenal Sem e Serem) permetria de sortir del costat "on prend les memes et on recommence, de toute façon on s'en branle c'est les JMJ occitanes, tous les croyant seront la"

http://www.myspace.com/joan_cavalier

8 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Dim 30 Mai - 14:52

admin

avatar
Trobador !!
Trobador !!
joan_cavalier a écrit:Trapi domatge d'aguer lo Cor (quitament se aimi força) e non pas Chinananpoun (que els tenon d'actualitat cop sec, ai trapat lo darrier disc aier (big up a la chorma de la Compagnie du Lamparo e al Festenal Sem e Serem) permetria de sortir del costat "on prend les memes et on recommence, de toute façon on s'en branle c'est les JMJ occitanes, tous les croyant seront la"

Per precision : Chin na na poun son dejà passats a l'Estivada eths tanben !


_________________
Tant d'annadas aviái somiat
Al mòble en kit crompat a But !
Mas en lo montant l'ai petat !
Ai, Cocut !

Pau DELERMÀS-FIGORNIÈR
http://omidelafotografia.wordpress.com/

9 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Dim 30 Mai - 18:40

Marxelin

avatar
Occitan Warrior
Occitan Warrior
Volèm Joandà sus l'empont bèl !

http://www.anaram.org

10 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Dim 30 Mai - 20:23

Sokolovic

avatar
Trobador !!
Trobador !!
Qu li serà ? Perqué pas si far un partit de balon aquest an ?

11 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Dim 30 Mai - 23:03

joan_cavalier

avatar
Trobador !!
Trobador !!
Òmi a écrit:

Per precision : Chin na na poun son dejà passats a l'Estivada eths tanben !

A voei, quora ? me brembi pas.

Aprep lo còr tanben MArti tanben, MFD tanben, la Talvera tanben) pensi pas que siaguesse forabandit de faire passar lo monde dos cops (esperi al mens per l'Estivada, si de non seran leu oblijats de barrar lo festenal) aprep trapi domatge que i'aguesse pas un "pegatge" a l'actualitat (sabi que lo cor trabalha sus un espectacle nou, sabi tanben que lo disc deu pas sortir abanç l'acabament de l'annada o la d'aprep, trapi aquo frustrant de dever esperar 6 meses per trapar un disc se l'espectacle m'agrada, e pensi que un "lambda" que va desubrir lo Còr aura desbrembat dins 6 meses.

Lo darrier cop que charreri amb qualqu'un de la programmacion de l'Estivada, om me respondet "mas es una annada escepcionala, es lo primier cop que lo Padena i passera".... Sense manca de respecte al trabalh de Robert MArti ni a lo dels adobaires de l'estivada, trapi aquo laugier, e francament aprofiechi que l'Estivada es representada e pos respondre ta pausar una question (que tornarai pausar en viu al Patrick a la radio) ont es la toca, es qu'es capitar d'aver l'equivalent de "Les vieilles charrues" en oc, o es qu'es aver la pichona espiceria al gran que vira mai o mens mas que ten lo meriti d'eisistir, las doas causidas se podon respectar mas pensi que cal pausar clarament las causas

Cedric

http://www.myspace.com/joan_cavalier

12 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Lun 31 Mai - 0:10

admin

avatar
Trobador !!
Trobador !!
Chin nana Poun, se m'engani pas, son passats en 2006. Evidentament, seré estat plan de'us véder, subretot qu'an l'album qu'es sortit, mes la question es de saber se volem d'artistas mei umans, es a díser que son pas forçadament dens una demarcha mercantila, que son aquí entà har víver un hestenau, o se volem un remake deu showbizzzz, dab artistas que hasen dens l'alimentari e que van d'hestenau en hestenau, sonque entà vener lors disques.
Soi benlèu un chic simplot, mes quan per exemple los Mauresca son vengut a Bordèu per lo Med'Oc lo més passat, soi estat content de véder que s'embarrèssen pas dens la lòtja. Quan èi vist Mossur T e lei Jovents, i a un an en Peiregòrd, soi estat content que vengossen devisar dab nosautes a la fin deu concèrt, shens qu'ajam besonh de gahar un badge VIP, una carta de premsa o sabi pas que.
Pensi pas que sia una idèia de las bonas deus har dintrar dens una logica "comerciau". Aquò vòu pas díder que soi per que vengan a gratís ! Sonque qu'avem benlèu un biais de har diferent deu model showbizzzzz.


_________________
Tant d'annadas aviái somiat
Al mòble en kit crompat a But !
Mas en lo montant l'ai petat !
Ai, Cocut !

Pau DELERMÀS-FIGORNIÈR
http://omidelafotografia.wordpress.com/

13 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Lun 31 Mai - 0:33

joan_cavalier

avatar
Trobador !!
Trobador !!
L'Omi compreni la tua pausicion, çaquela balhi precisions sus 2 o 3 causotas

Sabi que pot semblar estranh dins lo mitan occitan (o fora de d'unas excepcions coma Guilhem Lopez, Sergio Berardo, lo monde de Goulamas'k, de MAssilia, del Cor (e d'autres que desbrembi) que lo monde siaguesson pas que musicians e pas musicians e un "vertadier mestier" (dins lo mitan occitan professor o regent de costuma) mas trapi que lo costat "merchandising" (en frances blos lol) es present dins cada musician : balha me un musician que pantalha pas de viure de la seuna musica (o per anar mai luenh balha me un sol esser uman que somia pas de viure de la passion seuna, te podi diser que teni l'astre de lo faire (quitament se soi pas milionari) que sabi pas se lo podrai faire la meuna vida tota (que lo mitan radio associativas es pas un mitan perene pel moment) mas que farai lo maximum per lo faire lo mai de temps possible, e es parier pels musicians (te me far riser d'aver aquela contesta aici, foguet pendant un fum d'annadas un subjecte de contesta al liceu mentre ieu (qu'eri mai o mens musician al periode) e Ceriera e las amigas seunas).

Aprep (benleu es lo meu costat show-biz) es ja lo cas a l'Estivada, te podi diser que i'a artistes que son malaisit de tocar quitament al nivel media (e parli pas sonque de Natacha Atlas (que ieu toqueri mas aquo es una autra istoria lol) mas te podi diser que l'an passat se s'en vist de las peiras per tocar artistes occitans e se faguerem forabandir de registrar lo concert (amagarai lo nom, teni pas de prener Biarn tot e d'afogats de musica classica sus la cara).

Doncas pensi qu'om pot es sincer e engatjat sus un festenal tot en pensant de vendre disc (o camisots o DVD) ta emplener lo seu fregidor istoria de demorar entosiaste mas viu non ?

Aprep cresi qu'es vertadierament una question de biais de pensar o d'esser (mefi aici me banhi balhi noms) fora del costat "tasta musicala" i'a monde que son umans e d'autres non, te podi diser qu'es mai aisit de beure un cop e de charrar amb Marti qu'amb Patric que se pren per l'embonilh del monde (comment peut on confondre a ce point le trou d'un cul et celui d'un nombril cantarian Les Malpolis) te podi diser que Guilhem Lopez es qualqu'un de força uman pr'amor que Cyrille Brotto..... mouaif, Tatou es aisit de charrar onte Papet J l'es mens, Joanda nos gauset vener veire amb l'Alh Oli per nos diser 'ai legit ço qu'avetz escrich sus ieu sul forum Occitania e me nafret" ço que trapi coma una forma de coratge, coneissi pron Sergio Berardo, Fred dels GK o Dado dels Seriol per te diser que jos d'amagas de "punk ors" son 'potonorses" dins la vida (i'a quitament monde que te podrian diser aquo de l'autra puta de Cedric que parla mal pates sus Radio Occitania) aprep es una question de "feeling" e de biais d'esser, aquela contesta me bremba un dacos qu'ai viscut aprep la copa del monde de foot en 98 dins Arieja onte d'unes t'aurian dich de Fabien Barthez "Dempuei qu'es campion del monde far lo crane", Fabien paguet una mangiscla giganta a L'Avelaneth (onte i'aguesse 10.000 personas pr'amor que L'Avelaneth ten 6000 estatjants e que a cada cop que Fabien torna al pais quora sortis dins los bars amb lo seu amics es pas rare de l'ausir diser "tournee generale c'est la mienne") lo monde i an reprochat de pas se botar dins l'Avelaneth de faire lo toca maneta ta diser "Bonjour Fabien Barthez gardien de l'equipe de France championne du monde", aprep artiste o non, lo monde es uman, tu se deman te desrevelhas te trapars amb una jornada de merda seras mens agradiu que se te sias fach desrevelhar en te faguent chucar lo viech per Miss Monde non ?

http://www.myspace.com/joan_cavalier

14 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Lun 31 Mai - 0:53

joan_cavalier

avatar
Trobador !!
Trobador !!
Aprep per acabar de me faire d'amics ai desbrembat dins la tiera la cola la mai colha que traperi en organisacion de concert (per tant ai co-organisada las Bombes 2 Bal que tant musicalament son cagantas, tan umanament son d'amors) es una cola que ven de Marsilha, qu'es sortida del MSS e qu'es pas un projecte de Tatou o de Papet J (me cal precisigar o es pas necessari ?)

http://www.myspace.com/joan_cavalier

15 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Lun 31 Mai - 2:23

admin

avatar
Trobador !!
Trobador !!
joan_cavalier a écrit:Aprep per acabar de me faire d'amics ai desbrembat dins la tiera la cola la mai colha que traperi en organisacion de concert (per tant ai co-organisada las Bombes 2 Bal que tant musicalament son cagantas, tan umanament son d'amors) es una cola que ven de Marsilha, qu'es sortida del MSS e qu'es pas un projecte de Tatou o de Papet J (me cal precisigar o es pas necessari ?)

I a pas besonh de precisar, èi entenut parlar d'aquò...


_________________
Tant d'annadas aviái somiat
Al mòble en kit crompat a But !
Mas en lo montant l'ai petat !
Ai, Cocut !

Pau DELERMÀS-FIGORNIÈR
http://omidelafotografia.wordpress.com/

16 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Lun 31 Mai - 9:39

Estivada

avatar
Pinta-Beroi
Pinta-Beroi
Bojarron a écrit:(Mèfi qu'avètz escrich "très" en luega de "tres", sai
pas se ven de l'Estivada ò dau grop mai parlam pas'ncara castelhan Clucant

Pichòta fauta...

Bojarron a écrit:Tanben per lo cinema Farrebique
e En viatge seràn programats a la mema ora ? Seriá pecat qu'emai
s'ai ben vist Farrebique 10 còps m'auriá fach gaug de lo veire sus
grand ecran.

Lo programa es pas clar aquí dessus ?
Los filmes passaràn lo dimars al ser sus l'empont Paratge, vòl dire que i
aurà pas res d'autre pendent. E passaràn donc l'un après l'autre, de
segur. Dins l'òrdre : Padena+Cambiament+Farrebique+En Viatge.

joan_cavalier a écrit:Lo darrier cop que charreri amb qualqu'un de
la programmacion de l'Estivada, om me respondet "mas es una annada
escepcionala, es lo primier cop que lo Padena i passera".... Sense manca
de respecte al trabalh de Robert MArti ni a lo dels adobaires de
l'estivada, trapi aquo laugier, e francament aprofiechi que l'Estivada
es representada e pos respondre ta pausar una question (que tornarai
pausar en viu al Patrick a la radio) ont es la toca, es qu'es capitar
d'aver l'equivalent de "Les vieilles charrues" en oc, o es qu'es aver la
pichona espiceria al gran que vira mai o mens mas que ten lo meriti
d'eisistir, las doas causidas se podon respectar mas pensi que cal
pausar clarament las causas.

La tòca de l'Estivada es pas de far un festenal occitano-occitanista
nimai una veirina de la cultura occitana e pas mai, s'aquò's la
question.
De fach, coma foguèt dich per Patric Roux (director de l'estivada) a la
conferéncia de prensa (e se farà un plaser d'o tornar dire a Radio
Occitània), l'Estivada 2010 se farà a l'entorn d'al mens doas
problematicas portadas per la novela esquipa.

La primièra serà a l'entorn de la creacion. Consideram pas que lo ròtle
de l'Estivada sia sonque de far passar los artistas en promò, e pas
tanpauc de far passar de causas desconegudas. I a un juste mitan a
trapar. L'Estivada ongan programa al mens una creacion Estivada per
jorn
, es a dire qu'avèm acompanhats los artistas pendent l'annada,
en lor far profiechar dels nòstres mejans. Lo ròtle de l'Estivada, mai
que de programacion evenimenciala, es plan d'acompanhament, de provocar
lo rescontre entre artistas, entre artistas e public, a l'entorn de la
question occitana que vivèm pas coma un embarrament. Lo jos-titre de
"Carrefour des Cultures d'Òc" per designar lo festenal resumís plan
aquela idèia.

La segonda problematica es la de l'ancratge local. Tròp longtemps
l'Estivada a oblidat que se passava a Rodès, çò que fa que los
avaironeses la prenián per un festenal de parachutats. Començam
vertadierament ongan a trabalhar en local, que sia al nivel tecnic (lo
son serà fach per una entrepresa avaironesa) qu'economic (la mangiscla
del punt restauracion vendrà de la cooperativa Jeune Montagne).
Artisticament, es nòstre dever tanben de jogar aquela carta, per la bona
rason qu'un dels ròtles de l'Estivada es de lançar una dinamica
culturala occitana locala a cort tèrmi.
Es per aquò qu'avèm volgut aquela serada avaironesa del dimars, aquela
escomesa benlèu riscada de far una serada tota sens cap de musica, amb Padena,
benlèu un dels melhors umoristas occitans actuals, e qu'en mai d'aquò
se tròba èstre jamai passat a l'Estivada, puèi Farrebique, lo mai
exotic dels filmes occitans. I aurà tanben una preséncia notabla
d'autres gropes del canton sus la setmana : Joan-Loís Cortial, Dralha,
Bilingüe, tanben la resulta d'un trabalh menat amb l'Escòla
Departamentala de Musica a l'entorn de las musicas tradicionalas
(trabalh encadrat per Xavier Vidal)...

Dire que l'Estivada en 2010 serà plan perque i a Padena es un pauc
reductor. I contribuís evidentament, se lo programam sus l'empont bèl e
que se l'amerita, mas l'Estivada es un tot, un ensemble, e pòt èstre
plan ("pòt èstre", que de fach serà al public de jutjar) per aquela
armonia e a l'encòp son originalitat. Pr'aquò perpausam causas eissidas
d'una refleccion sus la dobertura necessària del festenal : lo Meeting
In Extremis
entre la Japonesa Mieko Miyazaki e l'occitan Sylvain
Roux, un espectacle sus de cants gitans en occitan, los parisencs de
Gaià Voci, los quebequés de Cercamon (que canten en occitan !), los
brasilencs de la formacion La Talvera/Rita Macedo e Souad Massi, que
serà pas aquí per far un show Souad Massi e s'en tornar, mas plan
tendre un pont entre la cultura berbèra e la cultura occitana...e se
podriá plan que cantesse dins las doas lengas...

joan_cavalier a écrit:te podi diser que l'an passat se s'en vist de
las peiras per tocar artistes occitans e se faguerem forabandir de
registrar lo concert (amagarai lo nom, teni pas de prener Biarn tot e
d'afogats de musica classica sus la cara).

Pichòta intervencion per senhalar qu'en 2010 l'Estivada serà filmada per
la còla d'Amic Bedel e botam a lor dispausicion los mejans (gruas,
ralhs, tanben dos escranhs gigants de cada costat de l'empont bèl...)
per nos far un DVD, que servirà a l'encòp de promocion pels artistas e
lo festenal (los artistas i ganhan tanben doncas) e serà tanben de bon
veire pel public.

http://www.estivada-rodez.eu

17 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Lun 31 Mai - 13:58

joan_cavalier

avatar
Trobador !!
Trobador !!
Aqui, m'estimi mielh quora las causas son esplicadas d'un biais clar, aprep vos rasseguri (te me demandi a qu'un de l'estivada parli, que normalament coneissi una part bela de la cola, e una part bela de cola me coneis) soi pas un afogat del "parler patois en patois pour les patoisants qui s'interesse au patois" se brandar per gardar la consanguinitat es pas lo meu biais de foncionnar

http://www.myspace.com/joan_cavalier

18 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Lun 31 Mai - 14:36

maime

avatar
Lemosin de prumiera !
joan_cavalier a écrit:foguet pendant un fum d'annadas un subjecte de contesta al liceu mentre ieu (qu'eri mai o mens musician al periode) e Ceriera e las amigas seunas).
Waoohh ! Ceriera te coneis dempuei lo liceu !!! Paubreta...
Finalament, vos coneissetz tots dempuei lo liceu o la fac aici, non ?

http://ieumaitot.nireblog.com/

19 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Lun 31 Mai - 15:14

admin

avatar
Trobador !!
Trobador !!
Maime, te cau pas oblidar que quauqu'uns son enqüèra a la fac o au licèu !


_________________
Tant d'annadas aviái somiat
Al mòble en kit crompat a But !
Mas en lo montant l'ai petat !
Ai, Cocut !

Pau DELERMÀS-FIGORNIÈR
http://omidelafotografia.wordpress.com/

20 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Lun 31 Mai - 16:33

Barbet

avatar
Occitan Warrior
Occitan Warrior
Estivada a écrit:
Bojarron a écrit:(Mèfi qu'avètz escrich "très" en luega de "tres", sai
pas se ven de l'Estivada ò dau grop mai parlam pas'ncara castelhan Clucant

Pichòta fauta...

Bojarron a écrit:Tanben per lo cinema Farrebique
e En viatge seràn programats a la mema ora ? Seriá pecat qu'emai
s'ai ben vist Farrebique 10 còps m'auriá fach gaug de lo veire sus
grand ecran.

Lo programa es pas clar aquí dessus ?
Estent que lei dos films son aicí anonciats a l'encòp a 23h00 "cinem'a nuòch", non, l'èra pas per ieu, ara l'es e v'en regracii Clucant

21 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Lun 31 Mai - 22:47

Cerièra de Mai


Trobador !!
Trobador !!
maime a écrit:
joan_cavalier a écrit:foguet pendant un fum d'annadas un subjecte de contesta al liceu mentre ieu (qu'eri mai o mens musician al periode) e Ceriera e las amigas seunas).
Waoohh ! Ceriera te coneis dempuei lo liceu !!! Paubreta...
Avètz pas acabat d'ausir parlar d'Arièja, pauròts !!

Senon, malastrosament, ma memòria de m… se remembra pas d'aquela « contesta » ni de las amigas de lasqualas parlas, « J-C » ! Mas me diras aquò a l'escasença de la Santa-Cèna !

22 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Mar 1 Juin - 6:26

maime

avatar
Lemosin de prumiera !
Cerièra de Mai a écrit:Senon, malastrosament, ma memòria de m… se remembra pas d'aquela « contesta » ni de las amigas de lasqualas parlas, « J-C » ! Mas me diras aquò a l'escasença de la Santa-Cèna !
Pense que se rapela subretot de tas amijas...

http://ieumaitot.nireblog.com/

23 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Mar 1 Juin - 9:03

joan_cavalier

avatar
Trobador !!
Trobador !!
D'una vo, de l'autre tanben mas son pas per rason sexualas, dirai qu'una de las melhoras amigas de Ceriera era una de las meunas melhoras enemics

http://www.myspace.com/joan_cavalier

24 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Mer 2 Juin - 13:56

Cerièra de Mai


Trobador !!
Trobador !!
Enemiga ? Sabiái que la portavas pas dins to còr, mas crasiái pas qu'èra a aquel punt !

25 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Mer 2 Juin - 14:46

admin

avatar
Trobador !!
Trobador !!
Cedric es un passionat, es tot o ren !


_________________
Tant d'annadas aviái somiat
Al mòble en kit crompat a But !
Mas en lo montant l'ai petat !
Ai, Cocut !

Pau DELERMÀS-FIGORNIÈR
http://omidelafotografia.wordpress.com/

26 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Lun 7 Juin - 14:48

Estivada

avatar
Pinta-Beroi
Pinta-Beroi
Lo programa a cambiat !

Dos cambiaments d'importància son arribats (un pauc tròp tard per los programas estampats, malastrosament...) :

-Los quebequés de Cercamon son emplaçats per Gigi de Nissa (aquò fa mens luènh) http://www.myspace.com/gigidenissa

-L'Estivada aurà lo grand plaser de reçaupre lo cantaire berbèr Idir, en ora e plaça de Souad Massi, empachada.

Sèm segurs que coneissètz jà totes Idir, al mens per son grand succès "A Vava Inouva".

Aquí çò que pòt balhar un concèrt d'Idir :



Mai d'informacions mai naut, sul sit o sul MySpace de l'Estivada.

http://www.estivada-rodez.eu

27 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Lun 7 Juin - 14:50

Mertyl


Occitan Warrior
Occitan Warrior
Mercé, ai plan fach d'esperar pel programa, ne parlarai aqueste ser sus Radio Pays als parisencs. :]

http://www.occitanews.com

28 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Mar 8 Juin - 16:24

Estivada

avatar
Pinta-Beroi
Pinta-Beroi
Mertyl a écrit:Mercé, ai plan fach d'esperar pel programa, ne parlarai aqueste ser sus Radio Pays als parisencs. :]

Una conferéncia de prensa es prevista a París lo 25 de junh, a la mairia del 20en. Contactaram Radio Pays per los convidar, de tot biais. E menaram de programas en version "papièr" (sens Idir, qué...).

http://www.estivada-rodez.eu

29 Re: Programa de l'Estivada 2010 le Mer 23 Juin - 7:32

Danís

avatar
Adjudant

Contenu sponsorisé


Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum