OCCITANIA !! Forum

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Sondatge : qui empacha los autes occitans ?

Aller à la page : 1, 2  Suivant

Quins occitans son la trava mei importanta a l'avançada deu movement occitanista ?

5% 5% [ 1 ]
5% 5% [ 1 ]
33% 33% [ 7 ]
10% 10% [ 2 ]
5% 5% [ 1 ]
0% 0% [ 0 ]
5% 5% [ 1 ]
19% 19% [ 4 ]
14% 14% [ 3 ]
4% 4% [ 1 ]
Total des votes : 21

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas  Message [Page 1 sur 2]

fredoc

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Atau serà clar, que saberam qui ne cau pas mei convidar.

zo

Occitan Warrior
Occitan Warrior
E amb los biarneses podèm ajustar totes los gascons montanhòls me pensi...

jfrieux

Occitan Warrior
Occitan Warrior
n'i a pas que travan, n'i que van pas pro lèu!

Cerièra de Mai

Trobador !!
Trobador !!
Completment nèci ton sondatge…

çò qu'empacha l país d'avançar, son las gents que botan « los italians » dins un sondatge…

Zengi

Trobador !!
Trobador !!
Euh .. qu'ei sonque per nos amusar pensi ..

Cerièra de Mai

Trobador !!
Trobador !!
Benlèu que manqui d'umor. M'amusa pas, son de question tròp pausadas per de colhons, fòra-amusament per que m'amuse.
N'ai un pauc pron d'aquel auto-racisme occitan. Pòble de masoquistes.

Alh Òli

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Cerièra de Mai a écrit:Benlèu que manqui d'umor. M'amusa pas, son de question tròp pausadas per de colhons, fòra-amusament per que m'amuse.

Oh la la la la la la la la

Respòndi leis auvernhats , per lo plasir.

Que quand n'i a un, vai ben, es quand son mantei que vènan lei problèmas.

Zengi

Trobador !!
Trobador !!
Hartèra deus auvernhats òc !

Cerrièra, t'amusa pas, tant pis per tu .. Qu'èm dens la partida estanquet fin de serada,per paralr de causas pas seriosas com ei precisat.

Parlar d'autò racisme qu'ei ridicule. Pensi pas qu'ei aquò qui hè empach au pais ..

fredoc

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Cerièra de Mai a écrit:Benlèu que manqui d'umor. M'amusa pas, son de question tròp pausadas per de colhons, fòra-amusament per que m'amuse.

750 messatges, bèthlèu autant com tu Cerièra, e totun, ne coneishes pas enqüèra las meas conviccions entà Occitania ? Si i a qq'arren qui podem afirmar sus jo, qu'ei que preni posicion, qu'exprimeishi la mea opinion, que "l'obreishi", e que m'esto pro reprochat. E tu n'as pas comprés ?

Lo masochisme, que'u possas au son estrem en arrefusar de't trufar deu ton vesin, deu ton frair. Mes jo que me'n trufi, atau com me trufi de jo (torna léger lo sondatge, diuvivant !).

Anem, descontracta't, vòta taus bearnés si vòs (qu'èm purmèrs, que vam ganhar) o non vòtes pas, per jo ne hè pas ni sau ni péber.

Ah òc, que soi d'acòrd dab ua remarca toa, qu'ei completament nèci, mes que'm soi amusat. E la toa reaccion que m'amusa.

Personaument, qu'èi votat entaus marselhés, n'ei pas un secret, ne'us poish pas sofrir ! Sonque lo Matieu ... C, qu'ei un vertadèr, eth ! Seguitz lo men espiar...

Birguita Lasèga

Òmi/Hemna de Situacion
Òmi/Hemna de Situacion
Jo ai votat Lemosins. Per de qué sortiguèri amb un lemosin qu'èra un tròp maissant còp !
E per far baissar la mejana dels mons amics bearneses, que n'i a un que m'agrada ben... Enveja

Zengi

Trobador !!
Trobador !!
Mdrrrr b'ei cona aquera birguita !

maime

Lemosin de prumiera !
Matieu a écrit:Mdrrrr b'ei cona aquera birguita !
Annneeemmm, fau zo dire qu'es de te que parla...

http://ieumaitot.nireblog.com/

Danís

Adjudant
Birguita Lasèga a écrit:Jo ai votat Lemosins. Per de qué sortiguèri amb un lemosin qu'èra un tròp maissant còp !
E per far baissar la mejana dels mons amics bearneses, que n'i a un que m'agrada ben... Enveja

maime a écrit:
Matieu a écrit:Mdrrrr b'ei cona aquera birguita !
Annneeemmm, fau zo dire qu'es de te que parla...

Matieu es pas bearnes dins queu cas, diria, a pres mai dau costat marselhes (granda gula mas pita anchòia)...

Per contra, vòle pas saber qui quo es lo lemosin...

Zengi

Trobador !!
Trobador !!
Lo quau de Matieu C., gran salòp !

Zengi

Trobador !!
Trobador !!
Eh Danis que t'emmerdi !! Granda gula jo ?? Escacalassant Escacalassant Content

fredoc

Occitan Warrior
Occitan Warrior
La Birguita amorosa T'Aimi / Vos Aimi de Matieu, que n'èri segur !!!

Sokolovic

Trobador !!
Trobador !!
Personaument, qu'èi votat entaus marselhés, n'ei pas un secret, ne'us poish pas sofrir

Farà plaser a Cristòu Redon coma comentari…

Mai seriosament, mi demandi per de qué as pas més lei provençaus e lei nissarts. Es tròp d’onor de donar ai marselhés una règa dins aqueu sondatge. Siam ren mai que de provençaus de la vila hè.

Eisiti de votar se que non.

Lo quau de Matieu C., gran salòp !

Bòna question.

fredoc

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Matieu C. a écrit:
Personaument, qu'èi votat entaus marselhés, n'ei pas un secret, ne'us poish pas sofrir

Mai seriosament, mi demandi per de qué as pas més lei provençaus e lei nissarts. Es tròp d’onor de donar ai marselhés una règa dins aqueu sondatge. Siam ren mai que de provençaus de la vila hè.

Anem, anem, qu'èra umor. Si ne's podem pas mei ahiscar...

N'ei pas per'mor de non pas har la mea pregària tot ser davant la mapa e la banèra nostas que ne soi pas un bon occitanista, o nacionalista o non sèi qué enqüèra.

Urosament que n'i a qui an umor, que'm hè ben e dilhèu son eths qui's sauvaràn.

Sokolovic

Trobador !!
Trobador !!
fredoc a écrit:
Matieu C. a écrit:

Anem, anem, qu'èra umor. Si ne's podem pas mei ahiscar...

N'ei pas per'mor de non pas har la mea pregària tot ser davant la mapa e la banèra nostas que ne soi pas un bon occitanista, o nacionalista o non sèi qué enqüèra.

Urosament que n'i a qui an umor, que'm hè ben e dilhèu son eths qui's sauvaràn.

Ti laissarai pas dire aquò.

Lo papa dau marrit gost, siau ieu aquita. Clucant

fredoc

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Qu'èras Vizir a l'epòca. As cambiat de religion ?

Quin bordèl aquera Occitania !!

Einucent

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Los lemosins (que viven solets a lor e C'est le Noooord)
que son en prumièra linha davant l'avançada franchimanda sens jamai renejar d'èsser membres dau club sudiste quitament se lo monde lor tòrna surtir tot lo temps que son «au milieu d'la Frrrance-hein»
Los marselhés (que son de granas maissas e son pas anats a la manifestacion de Carcassona)
qu'an un vertadier sentit popular d'èsser dau monde desparrièr dins l'exagòne, gelós vai.
Los bearnés (qu'empachan los autes gascons d'existir e fan pas que chantar)
que poden profiechar de las avançadas ganhadas per los bascs en tot lor escupir dessur.
Los lengadocians (centralistas, uniformizators, panaires de subvencions)
qu'an dau intitucionaus chuca-viech e a l'encòp daus vinhairons que prenen los metòds còrses.
Los auvernhats (ne hèn pas arren entà l'occitan e degun compren çò qui disen)
que degun se maina de saber quò que fan per mielh dire que l'i a pas degun militant, allerra que l'Ostal del Libre es un daus sector los mai dinamics de l'edicion occitana. amia prumiers espausats a l'avançada franchimanda ilhs tamben.
Los italians (Lou dalfin nos hè cagar desempuish mei de 20 ans e qu'an 50 grops qui hèn la medisha causa e invadeishen Occitania)
per me son occitans prumièr e urosament que son 'quí si de non queu microcosme seria bien triste.
Los aranés (eths qu'an la lenga oficiau mes disen pas occitan mes aranés, e ne viven pas que tà l'esqui)
que son a se far minjar dins 'na vigueria au nom tant nèci que 'na region administartiva francesa.
Los tolosans (son a se bàter entà saber si la femna deu metro e parla plan)
que l'i a un bastit de la mena Secu e daus militants que s'echaronhan a defendre l'eideia a 'na poopulacion conquista au punt de vusda parisenc sens gaire de consideracion de la part daus òlis.
Los bordalés (son occitans ????)
que los militants an jà ben pron dau mau sens ne'n apondre.
Los deu creishent (pffffffffffffffff)
aimariá saber se lo monde dau creissent se sentissen occitans quò permetria de saber se los garde sus las mapas que fau, se qu'es lo cas qu'es dau monde de jostèner (veire lemosins) Amai fau 'restar de rasonar en linhas d'isolglose. Ai enveja de me poder dire occitan coma d'autres se disen irlandès.

Fuguesse enrabiat diriá que son los intitucionaus, ente que sian (pas ren-mas a Tolosa e Montpelhièr) mas si suèi lucide dirai que ne'n avem besunh tamben. Son pesugs quora se quilhan per nos dire de 'nar pas tròp luenh ò de lor damandar lor eivís que ren que siá. Franchament ma responsa seria pas sus un critèri geografic. Me 'restèi de dire dau mau dau bassòls dempuèi los vinhairons.

http://einucent.wordpress.com

Einucent

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Birguita Lasèga a écrit:Jo ai votat Lemosins. Per de qué sortiguèri amb un lemosin qu'èra un tròp maissant còp !
falia ne'n ensajar d'autres paureta…

http://einucent.wordpress.com

Cerièra de Mai

Trobador !!
Trobador !!
Cresi que sap pas parlar als lemosins, aquela drollèta !

Sokolovic

Trobador !!
Trobador !!
Cerièra de Mai a écrit:Cresi que sap pas parlar als lemosins, aquela drollèta !

Es talament aisit de creire que lo problema ven de l'autre en de mai...

Cerièra de Mai

Trobador !!
Trobador !!
« Compreni pas, tombi pas que sus de marrits còps… »

joan_cavalier

Trobador !!
Trobador !!
Far enrabiar monde, me far riser e far riser l'Alh Oli mmmmmmmmmm mèfi Fred'OC tu files un mauvais coton lol

http://www.myspace.com/joan_cavalier

fredoc

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Qu'èi hèit un estagi a la "Big dreux academy". Que pensas deus mens progrès ?

Tà clavar l'istuèra, siam francs.
Tots que ns'èm dejà trufats deus occitans d'aquiu qui parlan estranh, o d'aqueths qui ne hèn pas arren, o de tot aute estereotipe. Cò qui èi volut qu'ei possar la blaga un pauc mei luenh, mes n'a pas nat objectiu aute que de s'amusar. Que non hàcia pas arríder tot lo monde, qu'ac concebi, qu'ei lo men umor. Mes de'm har tractar de racista o non sèi quina malaudia, ne cau pas desconar !

E que soi segur que los qui n'an pas apreciat lo sondatge e hèn la medisha causa dab d'autas regions de França o d'Euròpa...
Mes de cap a Occitania, que deu estar un sacrilègi.

Cerièra de Mai

Trobador !!
Trobador !!
fredoc a écrit:Que non hàcia pas arríder tot lo monde, qu'ac concebi, qu'ei lo men umor. Mes de'm har tractar de racista o non sèi quina malaudia, ne cau pas desconar !
Bon, una explicacion s'impausa.
Te tracti pas de res. Soi partida a romegar perque, se per tu èra per rire, malastrosament, legissi, ausissi tròp de conariás d'aquela mena ditas seriosament. Es aquò (los que ne parlan serisament) qu'apeli « auto-racisme » causa que s'es mal faita comprene aparentament… Pas grèu…
Tròp sovent los occitans se tustan dessus entre elis, s'enganan d'enemic, me sembla. Es d'aquò que n'ai pron, es benlèu per aquò que faguèri ma rabat-joie… E tu, paure òme que voliá tot simplament desconar, foguères victima de mon ras-le-bol… Ne soi desolada.

fredoc

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Bon, que soi content deu ton messatge Cerièra. Qu'as plan hèit de t'explicar, e que compreni la toa reaccion, bitara.
Aquò dit, nosautes ací ne hèm pas partida deus qui "se tustan dessus entre elis", sonque entà desconar.
E ne considèri pas los "Italians" com italians, mes si's senteishen occitans, que'n son, tant qui ne son pas francés, tot que va plan..

Visca Occitania !!

joan_cavalier

Trobador !!
Trobador !!
Cerièra de Mai a écrit:
fredoc a écrit:Que non hàcia pas arríder tot lo monde, qu'ac concebi, qu'ei lo men umor. Mes de'm har tractar de racista o non sèi quina malaudia, ne cau pas desconar !
Bon, una explicacion s'impausa.
Te tracti pas de res. Soi partida a romegar perque, se per tu èra per rire, malastrosament, legissi, ausissi tròp de conariás d'aquela mena ditas seriosament. Es aquò (los que ne parlan serisament) qu'apeli « auto-racisme » causa que s'es mal faita comprene aparentament… Pas grèu…
Tròp sovent los occitans se tustan dessus entre elis, s'enganan d'enemic, me sembla. Es d'aquò que n'ai pron, es benlèu per aquò que faguèri ma rabat-joie… E tu, paure òme que voliá tot simplament desconar, foguères victima de mon ras-le-bol… Ne soi desolada.
................. occitanISME quand tu nous tiens.............

http://www.myspace.com/joan_cavalier

Contenu sponsorisé

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut  Message [Page 1 sur 2]

Aller à la page : 1, 2  Suivant