OCCITANIA !! Forum


Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

D. Grosclaude cap de lista

Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas  Message [Page 1 sur 4]

1 D. Grosclaude cap de lista le Jeu 3 Déc - 0:26

Zengi


Trobador !!
Trobador !!
Qu'avetz l'informacion abans Rance bleue e tutti quanti: David Grosclaude que serà cap de lista RPS Euròpa Ecologia suu departament deus Pireneus Atlantics, concretament qu'ei quasi assegurat d'obtiéner un sièti a la Region Aquitània.

Mei d'infòs mei tard

2 Re: D. Grosclaude cap de lista le Jeu 3 Déc - 8:36

admin


Trobador !!
Trobador !!
Ah ? Me semblava que l'istuèra s'èra acabada dab una aunesta 15au plaça.


_________________
Tant d'annadas aviái somiat
Al mòble en kit crompat a But !
Mas en lo montant l'ai petat !
Ai, Cocut !

Pau DELERMÀS-FIGORNIÈR
http://omidelafotografia.wordpress.com/

3 Re: D. Grosclaude cap de lista le Jeu 3 Déc - 11:21

admin


Trobador !!
Trobador !!
Mercredi 02 Décembre 2009 Sud-Ouest

Du rififi chez les écolos


Rien n'est simple dans la constitution de listes avant une échéance électorale. Le mouvement Europe Écologie, fort de son succès aux européennes, en fait aujourd'hui l'amère expérience. Du moins dans les yrénées-Atlantiques. Petit retour en arrière. Samedi dernier, lors de leur assemblée générale régionale, les Verts Aquitaine ont élu Jean Lissar, conseiller régional sortant, comme tête de liste pour les Pyrénées-Atlantiques, avec en troisième position le régionaliste David Grosclaude (Régions et peuples solidaires). Les réactions n'ont pas traîné. D'abord chez les « non-Verts » d'Europe Écologie, par la voix de Françoise Gadylarroze, membre du comité Europe Écologie Béarn et du omité paritaire régional d'Europe Écologie. Celle-ci dénonce un choix contraire au principe de parité 50-50 pour les têtes de liste et les places éligibles. Selon elle, les Verts n'auraient pas respecté le choix d'Europe Écologie 64, qui prévoyait David Grosclaude en numéro 1.

Parité
Que les différents partenaires d'Europe Écologie ne soient pas d'accord ici et là, cela peut se comprendre. Mais là où ça se corse, c'est que tous les Verts des Pyrénées-Atlantiques ne sont pas sur la même longueur d'onde. Rien de surprenant dans un parti habitué aux divisions. En Béarn, les réactions envers le scénario Jean Lissar tête de liste sont plutôt hostiles. Ainsi, Bernard Laclau-Lacrouts, adjoint Verts à la mairie de Pau chargé de l'urbanisme, ne décolère pas. Ses mots sont sans concession : « Quelle honte ! C'est une mascarade. Tout cela est ficelé depuis Bordeaux. Personne en Béarn et en Pays basque ne voulait de cette liste. Moi j'avais proposé que ce soit Yves Freyssinier, mais lui préférait David Grosclaude. C'était une très bonne idée, c'est bien de faire de la place aux régionalistes. » Yves Freyssinier, membre du bureau départemental des Verts, n'est pas en reste. « Cette candidature de Jean Lissar n'est pas légitime, assure-t-il. C'est une candidature d'appareil qui, si elle est confirmée, serait très mal vécue et ne serait pas propice à la dynamique de rassemblement qu'Europe Écologie a enclenchée lors des européennes. Un des engagements d'Europe Écologie, c'est la parité entre les Verts et les non-Verts. Et les Pyrénées-Atlantiques devaient faire partie des départements dont les listes seraient menées par des non-Verts. Le scénario de David Grosclaude comme tête de liste était consensuel. Quelqu'un de RPS à la tête de cette liste, c'était même un signe fort ».

Légitime ?
Du côté des Basque, du moins de certains adhérents verts du Pays basque, on n'est pas du tout du même avis. Ainsi, Daniel Hegoburu, secrétaire départemental des Verts Pays basque, considère que la candidature de Jean Lissar, vice-président du Conseil régional, est la meilleure possible. « Par ce qu'il représente sur le plan politique, par le travail effectué, sa légitimité est entière, estime-t-il. Est-ce que la liste des Pyrénées-Atlantiques devait être menée par un non-Verts ? Je réponds : pas davantage que dans les autres départements. Mais si au final il est décidé que c'est un non-Verts qui mènera la liste, alors il n'y a aucun problème, nous ferons une grosse campagne avec lui ».

Prudence
Qu'en pense David Grosclaude, relégué en troisième position par le bon vouloir et le vote des Verts aquitains ? « Je ne souhaite pas mettre d'huile sur le feu », dit-il avec prudence. Cependant sa « lecture » des derniers événements livre assez le fond de sa pensée : « Il s'est tenu, samedi, l'assemblée générale des Verts d'Aquitaine, qui a proposé un certain nombre de candidats devant permettre d'établir des listes communes avec les autres composantes d'Europe Écologie. Et ce sur la base de la parité. »

Dénouement aujourd'hui ?
Et Jean Lissar dans tout ça ? Le conseiller régional Verts rappelle l'avoir remporté samedi dernier avec « une quinzaine de voix d'avance ». « Je comprends que des gens ne soient pas d'accord, mais j'ai été désigné de manière démocratique », souligne l'élu qui note au passage que les divergences entre Verts béarnais et basques ne sont pas une nouveauté, avant de préciser : « Il y a quand même quatre ou cinq fois plus d'adhérents Verts au Pays basque qu'en Béarn. Et le comité Béarn d'Europe Écologie ne peut se permettre d'être l'alpha et l'oméga d'Europe Écologie dans le département (sic) » Bref, on l'aura compris, Jean Lissar n'a pas l'intention de céder la place. Le dénouement de cet imbroglio à la sauce Europe Écologie pourrait intervenir dès aujourd'hui. Dans l'après-midi, une réunion du conseil politique régional des Verts se tiendra à Bordeaux. Où la question sera évidemment abordée. Puis, dans la soirée, ce sera au tour de la commission d'animation politique régionale d'Aquitaine pour Europe Écologie qui se réunira. En présence, notamment, de David Grosclaude, de Françoise Gadylarroze ou encore de Daniel Hegoburu. Si l'ambiance est assurée, l'émergence d'une solution satisfaisante pour tous l'est beaucoup moins.



Auteur : O. P., T. L. et O. F.

http://www.sudouest.com/bearn/actualite/article/792434/mil/5429372.html


_________________
Tant d'annadas aviái somiat
Al mòble en kit crompat a But !
Mas en lo montant l'ai petat !
Ai, Cocut !

Pau DELERMÀS-FIGORNIÈR
http://omidelafotografia.wordpress.com/

4 Re: D. Grosclaude cap de lista le Jeu 3 Déc - 14:22

joan_cavalier


Trobador !!
Trobador !!
E merda, me va oblitjar d'entrevistar David e doncas al moment onte començavian de capitar de trabalhar "en inteligencia" de nos tornar engrunar per 20 ans lol

http://www.myspace.com/joan_cavalier

5 Re: D. Grosclaude cap de lista le Jeu 3 Déc - 15:27

maime


Lemosin de prumiera !
'Na p'ita question per mon informacion personala : Lo DG es dau partit occitan o eu vai sus la lista Europe Ecologie coma associatiu ?

http://ieumaitot.nireblog.com/

6 Re: D. Grosclaude cap de lista le Jeu 3 Déc - 16:31

Zengi


Trobador !!
Trobador !!
'Na p'ita question per mon informacion personala : Lo DG es dau partit
occitan o eu vai sus la lista Europe Ecologie coma associatiu ?
Qu'a juntat lo Pòc e qu'ei donc representant de RPS.

7 Re: D. Grosclaude cap de lista le Jeu 3 Déc - 16:41

joan_cavalier


Trobador !!
Trobador !!
Té per reglar los meus problemes, Matieu as fach una entrevista del cap de tiera (o coma es lo teu patron, vos que siaguesse Yellow o ieu que lo manjam)?

http://www.myspace.com/joan_cavalier

8 Re: D. Grosclaude cap de lista le Jeu 3 Déc - 18:22

Zengi


Trobador !!
Trobador !!
Yves que se n'ei aucupat, l'entervista ei passada au ser e torna passar doman matin (dens Matiadas a 7ò, 8ò 9ò per los qui son interessats.

Te la mandi doman per FTP Risolet

9 Re: D. Grosclaude cap de lista le Jeu 3 Déc - 18:43

joan_cavalier


Trobador !!
Trobador !!
Matieu a écrit:Yves que se n'ei aucupat,

Matieu, negas lo peis e me respond pas, t'ai demandada una entrevista, vesi pas ço que Ives ven faire dins l'afar

http://www.myspace.com/joan_cavalier

10 Re: D. Grosclaude cap de lista le Jeu 3 Déc - 20:10

Zengi


Trobador !!
Trobador !!
Ah ah you are afrós ! Plan Urós

11 Re: D. Grosclaude cap de lista le Jeu 3 Déc - 20:22

zo


Occitan Warrior
Occitan Warrior
E ben soi content de votar pas ailà...

12 Re: D. Grosclaude cap de lista le Jeu 3 Déc - 21:03

LaurençD


Occitan Warrior
Occitan Warrior
Lo Grosclaude seria plan cap de lista segon aquel article :

http://www.pauinfo.fr/index.php?option=com_content&view=article&id=356:elections-regionales-europe-ecologie--les-listes-sont-pretes&catid=13:pau&Itemid=17

Le Conseil Politique des Verts Aquitaine s’est réuni ce mercredi 2 décembre 2009 à Bordeaux. Il a tout d’abord validé le résultat de l'Assemblée Générale du samedi 28 novembre qui a plébiscité Monique de Marco comme tête de liste Régionale d’Europe Ecologie Aquitaine. Le CPR a ensuite examiné les scénarii proposés par la Commission Régionale Electorale et voté en Assemblée Générale. Le CPR a tenu de ces propositions et a pris en compte la nécessaire parité entre candidats Verts et Candidats d‘Europe Ecologie non Verts. Il en a fait part au Comité d’Animation Politique de la Région Aquitaine, instance réunissant les représentants des Verts et de Europe Ecologie Aquitaine.
Au terme d’une réunion paritaire Verts – Europe Ecologie, il a donc été décidé que les candidats dans les départements seraient les suivants :
Dordogne : Bérénice Vincent.
Gironde : Marie Bové, Michel Daverat, Monique De Marco (tête de liste régionale).
Landes : en attente.
Lot-et-Garonne : Bernard Péré, Rose-Marie Schmitt.
Pyrénées Atlantique : David Grosclaude, Alice Leiciaguecahar, Jean Lissar.


_________________
http://lacabraelolop.canalblog.com/

13 Re: D. Grosclaude cap de lista le Ven 4 Déc - 8:02

capbreton


Occitan Warrior
Occitan Warrior
http://www.sudouest.com/pays-basque/actualite/article/794872/mil/5442149.html

RÉGIONALES 2010. L'élu basque des
Verts est remplacé par le Béarnais David Grosclaude en tête la liste
Europe Écologie. Il devrait être en position éligible au deuxième tour


Jean Lissar cède sa place

Le régionaliste David Grosclaude (à gauche) conduira bien la liste Europe Écologie dans les Pyrénées-Atlantiques, au 1e tour des régionales. Le Vert Jean Lissar sera en 3e position. (photos « so »)


Il n'en fait pas une maladie... Désigné samedi dernier comme chef de file dans les Pyrénées-Atlantiques par les seuls Verts d'Aquitaine, sur la liste Europe Écologie (qui rassemble des Verts et des non Verts) en vue des élections régionales de mars prochain, Jean Lissar, bascophone et vice-président sortant du Conseil régional d'Aquitaine chargé de l'économie solidaire et sociale, a été contraint mercredi soir de céder sa place au Béarnais et « occitaniste » David Grosclaude. Ce à l'issue du comité d'animation et de pilotage régional d'Europe Écologie qui se tenait à Bordeaux. Les Verts se sont aussi expliqués entre eux, en un conseil politique régional tenu à huis clos.« Samedi, ma désignation a peut-être été annoncée de manière un peu précipitée », concédait hier Jean Lissar. « Mais il se trouve que dans le département des Pyrénées-Atlantiques, les Verts sont plus nombreux au Pays basque qu'en Béarn, ce qui peut expliquer certains votes. » Il semble que ma désignation a suscité des remous parmi ceux qui estiment que, parce que j'ai déjà mené la liste départementale des Verts à deux reprises depuis 1998, le tour revenait cette fois-ci à un Béarnais. Ce qui n'a rien de malsain. »En position éligibleJean
Lissar l'assure, même si tout ne s'est pas déroulé dans la plus parfaite harmonie, la décision a été prise de manière consensuelle. « Il a été décidé que je serai en troisième position, et les gens qui, entre les deux tours, négocieront avec Alain Rousset et le Parti socialiste, auront comme impératif que je figure en position éligible sur la liste d'union », certifie Jean Lissar qui souhaite désormais que tout soit bouclé -liste et programme- début janvier afin que la campagne électorale puisse démarrer. « Au Pays basque, c'est une évidence, la question de la LGV sera centrale dans le débat électoral à l'occasion duquel j'irai faire campagne dans chaque village. »De son côté, David Grosclaude, qui n'avait jusque là « pas voulu jeter de l'huile sur le feu » dans l'attente de ce comité et l'arbitrage de représentants nationaux des Verts et d'Europe Ecologie, ne voit là qu'un juste retour des choses : « C'est la décision prise parce que la première place revenait à un candidat d'ouverture d'Europe Écologie. Or moi je suis le candidat de toutes les composantes d'Europe Écologie, chargé de porter toutes ses idées. »Membre du mouvement Régions et peuples solidaires (RPS), David Grosclaude se voit comme le représentant de composantes « très diverses » : « L'avenir de la planète, les transports - et en particulier la LGV -, la culture, la décentralisation, Europe Écologie c'est tout cela en même temps. »Le militant régionaliste rappelle surtout que l'accord avec les Verts s'est fait sur le principe de la parité de candidatures Verts-non Verts. « Tout le monde a voulu cette ouverture en donnant à quelqu'un de différent et de nouveau en politique une place significative », affirme David Grosclaude.

14 Re: D. Grosclaude cap de lista le Ven 4 Déc - 13:56

Zengi


Trobador !!
Trobador !!
L'art de la lena de husta .. parli deu Lissar, qui ensaja de har créder au monde que se'n fot d'aver perdut la plaça, après aver insultat la meitat deu departament ..
Politician !

15 Re: D. Grosclaude cap de lista le Ven 4 Déc - 18:17

Lafontan


Occitan Warrior
Occitan Warrior
Aquelas batèstas son normalas en politica e es un bon signe d'aver obtengut aquela primièra plaça, Euròpa Ecología representa un vertadièr recampament que despassa largament los Verds, l'occitanisme es de mai en mai credible e lo Partit Occitan deuriá aver pel primier còp mantunes elegits als Conselhs Regionals. Serà pas que justicia apuèi una batalha caparuda de 20 ans ! Mas aquò es pas encara feit, se cal engatjar dins aquelas eleccions dins totas las regions, a Tolosa i aurà dissabte 5 de decembre la Convencion regionala Miègjorn-Pirenèus d'Euròpa Ecología Sala "Le Ramier" a partir de 15 oras amb Gerard Onesta, Jose Bové, Guilhèm Latrubesse , Josiana Daunis-Marti...

16 Re: D. Grosclaude cap de lista le Ven 4 Déc - 20:26

LaurençD


Occitan Warrior
Occitan Warrior
Soi d'acòrdi amb Lafontan : çò important es que RPS va èstre al Conselh Regional. Es aval que las causas bolegaran, e pas a Paris.
Aviai pas jamai agut tròp gost a votar Vèrd, mas iara o cal reconèisser : son capables de se dubrir, son (benlèu) capable de sortir del jacobinisme.
Per rire un pauc : Mélenchon tente d’étouffer le PS en s’alliant… avec les écolos!


_________________
http://lacabraelolop.canalblog.com/

17 Re: D. Grosclaude cap de lista le Sam 5 Déc - 15:15

Zengi


Trobador !!
Trobador !!
Jo votaréi pas per mantua rason, mes segur que m'agrada mei de véder DG au conselh que non pas un aute. Sabem que causas cambiaràn.
Totun :
Es aval que las causas bolegaran, e pas a Paris.
Segur, qu'ei mei aisit de desvelopar l'occitan au nivèu regionau (parlem aqui sonque de la question linguistica hein ?), mes shens grans mejans, shens tribalh enter Regions, i arribaram pas.
Que cau tanben militar per un cambiament radicau deu sistèma. Quitament au nivèu regionau existeish un cèrte centralisme, shens parlar d'un fonccionament piramidau completament nèci ..

18 Re: D. Grosclaude cap de lista le Dim 6 Déc - 11:20

LaurençD


Occitan Warrior
Occitan Warrior
Matieu a écrit:
Es aval que las causas bolegaran, e pas a Paris.
Segur, qu'ei mei aisit de desvelopar l'occitan au nivèu regionau (parlem aqui sonque de la question linguistica hein ?), mes shens grans mejans, shens tribalh enter Regions, i arribaram pas.
Que cau tanben militar per un cambiament radicau deu sistèma. Quitament au nivèu regionau existeish un cèrte centralisme, shens parlar d'un fonccionament piramidau completament nèci ..
Disi pas qu'una causa : lo sistèma cambiarà solament quand las causas se diran al nivèl regional. Aquò vòl pas dire que lo Conselh regional tal coma foncciona ara sia capable de faire bolegar lo shmilblick, ça que la, per començar, es aval que cal prene la paraula. Per fins que la region existisca coma espaci de debat politic, es al Conselh regional que caldria faire petar.
As rason sul fonccionament centralisat dels Conselh regionals, tan coma de totas la collectivitats territoralas. Es lo sistèma parisenc reprodusit a cada nivèl : personalisacion del poder, piston, complasença entre partits, eca...


_________________
http://lacabraelolop.canalblog.com/

19 Re: D. Grosclaude cap de lista le Dim 6 Déc - 12:33

joan_cavalier


Trobador !!
Trobador !!
Lafontan a écrit:Aquelas batèstas son normalas en politica e es un bon signe d'aver obtengut aquela primièra plaça, Euròpa Ecología representa un vertadièr recampament que despassa largament los Verds, l'occitanisme es de mai en mai credible e lo Partit Occitan deuriá aver pel primier còp mantunes elegits als Conselhs Regionals. Serà pas que justicia apuèi una batalha caparuda de 20 ans ! Mas aquò es pas encara feit, se cal engatjar dins aquelas eleccions dins totas las regions, a Tolosa i aurà dissabte 5 de decembre la Convencion regionala Miègjorn-Pirenèus d'Euròpa Ecología Sala "Le Ramier" a partir de 15 oras amb Gerard Onesta, Jose Bové, Guilhèm Latrubesse , Josiana Daunis-Marti...

Ah lo juoc es de trapar "l'intrus" mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ai trapat Gerard Onesta, es lo sol (coma lo seu nom l'indica) que siaguesse un drin onesta dins las seuna ideas (ço qu'es pas lo cas de Bove) que sap faire de politica e desfendra las seunas ideas

http://www.myspace.com/joan_cavalier

20 Re: D. Grosclaude cap de lista le Dim 6 Déc - 12:35

joan_cavalier


Trobador !!
Trobador !!
Matieu a écrit:Jo votaréi pas per mantua rason,

Tocas aici un probleme interessant, jo voti pas tanpauc, mas tant tu coma ieu sabem per de que votem pas, pr'amor que dins lo monde que van votar i'a un fum qu'i van sense (mi pensi) saber PER DE QUE van votar.

Sem de trabalhar sus una emission "moment Nutella" atau amb monde de la MJS se t'interessa farem virar

http://www.myspace.com/joan_cavalier

21 Re: D. Grosclaude cap de lista le Dim 6 Déc - 16:03

Arf


Occitan Warrior
Occitan Warrior
Ne sei pas quinas son eras vostas rasons ta non pas anar votar, mes totun aqueste cop, qu'avem ua bona rason d'ana'i
Ua causa qu'ei segura, David Grosclaude qu'avera era mea votz !

22 Re: D. Grosclaude cap de lista le Dim 6 Déc - 23:29

joan_cavalier


Trobador !!
Trobador !!
ieu se voti Grosclaude fara pas mestier de res, i menaria pas una votz de mai, e a mai faria una votacion nula de mai per Miegjorn Pireneas (e de tot biais soi pas marcat sus las tieras)

http://www.myspace.com/joan_cavalier

23 Re: D. Grosclaude cap de lista le Lun 7 Déc - 7:47

Marxelin


Occitan Warrior
Occitan Warrior
Grosclaude va participar a la farça electorala. Genial, ne risi a l'avança. Coma lo Joan Cavalièr me desplaçarai pas sustot que nosautres en L-R devèm causir entre dos enemics de l'occitan : Frêche e Couderc. De tot biais ieu soi contra las eleccions, son pas democraticas mas aquò es un autre debat.
Visca lo comunism e la libertat !

http://www.anaram.org

24 Re: D. Grosclaude cap de lista le Lun 7 Déc - 8:16

maime


Lemosin de prumiera !
En Lemosin, benleu que lo NPA reussirà a metre la defensa de la lenga occitana dins lo programa dau Front de Mança. Veirem ben. De tot biais, qu'es pas quela question que me farà votar o pas.

http://ieumaitot.nireblog.com/

25 Re: D. Grosclaude cap de lista le Lun 7 Déc - 17:37

Lafontan


Occitan Warrior
Occitan Warrior
Marxelin a écrit:Grosclaude va participar a la farça electorala. Genial, ne risi a l'avança. Coma lo Joan Cavalièr me desplaçarai pas sustot que nosautres en L-R devèm causir entre dos enemics de l'occitan : Frêche e Couderc. De tot biais ieu soi contra las eleccions, son pas democraticas mas aquò es un autre debat.
Visca lo comunism e la libertat !
As una autra solucion, i a un primièr torn e pòdes votar Euròpa Ecología ont i aurà en Lengadòc tanben candidats occitanistas, mas per prener en compte la defensa del pòble occitan cal anar votar per mettre en plaça lo rappòrt de fòrça que servirà al segond torn per establir un projècte regional ont serèm presents. Sens aquel rappòrt de fòrça servis a res apuèi de romegar !
O alara òm espèra la Revolucion, ieu espèri pas, la fau un pauc cada jorn e mettre en plaça un cambiament politic amb d'autonomistas es una avançada !

26 Re: D. Grosclaude cap de lista le Lun 7 Déc - 17:47

sanmarti


Occitan Warrior
Occitan Warrior
Doncas per resumir ço que se pot legir:

1- se un tipe se presenta a las eleccions en disent que vol sauvegardar las lengas regionalas e mai que mai l' occitan, cal pas votar per el : es un occitanista. Val melhor un Sarkozy o un Melenchon per exemple. En mai las eleccions servan de res, tots poirits, etc....
2 - cal pas manifestar per l'occitan : servis de res, que siague a Carcassona, a Paris, a Pamparigosta o ont volhatz.
3- Cal pas ensajar de parlar l'occitan correctament, que fa vielh. Lo cal parlar amb una puta d'accent franchimand e en tot faire lo mai de pecas possible, es aquo faire joen.....
4 etc.......

Pensi qu'ara ai comprès, es atal que cal far per pas que la lenga creba d'aqui 20 ans . Vos merceji plan!

ASSADOLAT

27 Re: D. Grosclaude cap de lista le Lun 7 Déc - 18:39

clafotis


Occitan Warrior
Occitan Warrior
sanmarti a écrit:Doncas per resumir ço que se pot legir:

1- se un tipe se presenta a las eleccions en disent que vol sauvegardar las lengas regionalas e mai que mai l' occitan, cal pas votar per el : es un occitanista. Val melhor un Sarkozy o un Melenchon per exemple. En mai las eleccions servan de res, tots poirits, etc....
2 - cal pas manifestar per l'occitan : servis de res, que siague a Carcassona, a Paris, a Pamparigosta o ont volhatz.
3- Cal pas ensajar de parlar l'occitan correctament, que fa vielh. Lo cal parlar amb una puta d'accent franchimand e en tot faire lo mai de pecas possible, es aquo faire joen.....
4 etc.......

Pensi qu'ara ai comprès, es atal que cal far per pas que la lenga creba d'aqui 20 ans . Vos merceji plan!

ASSADOLAT

http://rapieta.wordpress.com/

28 Re: D. Grosclaude cap de lista le Lun 7 Déc - 18:56

admin


Trobador !!
Trobador !!
Òc-es, enfin, vam pas díser oui-da a tot çò que se hè per l'occitan. Personaument, Europa-Ecologia m'agrada pas. Soi un chic mei a l'esquerra. Es plan d'aver quauqu'un que se presenta, ça-que-là, desencusatz-me, me vau pas votar per eth pr'amor qu'es occitan. Mon pair es caçador, li agrada lo "terrador", la palomèra, entretenir lo mieja ectar de d'acacia e de pins dont a eretat en indivision dab sos 4 frairs e sòrs, e a tostemps votat PC o PS, e a pas jamei votat per CPNT.
De mei, s'èi plan ausida l'intervista hèita per RadioPaís, lo Grosclaude va deishar l'IEO. Qui serà lo naveth president ?


_________________
Tant d'annadas aviái somiat
Al mòble en kit crompat a But !
Mas en lo montant l'ai petat !
Ai, Cocut !

Pau DELERMÀS-FIGORNIÈR
http://omidelafotografia.wordpress.com/

29 Re: D. Grosclaude cap de lista le Lun 7 Déc - 19:36

Zengi


Trobador !!
Trobador !!
Pensi qu'ara ai comprès, es atal que cal far per pas que la lenga creba d'aqui 20 ans . Vos merceji plan!
Eh, va plan, qu'èm enqüèra libres de pensar e har çò que volem. La caça de broishas peus occitans qui segueishen pas la dralha deu mitan occitan, que n'i a pron. Cadun qu'a la soa faiçon de lutar e de considerar lo son combat per Occitania.

Personaument non vòti pas Euròpa Ecologia per'mor arrefusi de caucionar un movement qui pensan a juntar lo MODEM, un partit de dreta ; arrefusi tanben de balhar mon vòte, via RPS, au PNV, qui participè activament en bascoat sud a la repression contra los abertzale d'esquèrra pendent 30 ans.

M'arretròbi pas tanpòc dab los Verds qui fonccionan pas de faiçon democratica, qui an votat peu tractat europèu de Lisbona qui estó adoptat de faiçon totalitària peus Estats, qui balhan leiçons de patz mes an votat per la guèrra en Iogoslavia.

Se David ei elegit, tant de bon per eth e per l'occitan en la Region Aquitània, qu'ac pensi e qu'ac tornaréi díser se cau. Mes jo vòti segon las meas ideas. Qu'i soi tostemps estat fidèu e que'm hè arrider de véder cèrtes occitanistas descubrir adara que's pòt har politica dab l'occitan, tot nervós com pendent ua crisi d'adolescéncia ..

30 Re: D. Grosclaude cap de lista le Lun 7 Déc - 19:41

zo


Occitan Warrior
Occitan Warrior
Marxelin a écrit: De tot biais ieu soi contra las eleccions, son pas democraticas



Perdon

31 Re: D. Grosclaude cap de lista Aujourd'hui à 1:55

Contenu sponsorisé


Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut  Message [Page 1 sur 4]

Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum