OCCITANIA !! Forum

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

tabac 1637

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

1 tabac 1637 le Ven 27 Nov - 8:32

Tiston

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Vene mas de descubrir lo tabac 1637... sai pas si quo se vend despuei longtemps, benleu quauques mes...
tabac dau sud-oest,
ço-ditz lo paquet:
"En 1637 sont récoltées en France, dans le sud-ouest, les premières feuilles de tabac"
"Tabacs et terroirs a été créé à l'initiative de petits producteurs de tabac du sud-ouest de la france, pour vous faire partager leur passion et leur savoir-faire".
"1637 est composé d'une sélection de tabacs Burley et Virginie qui ont poussé sous le soleil occitan".

un tabac blond produch per Tabacs et terroirs, a Tonneins, dins Olt e Garona. 97,5% de tabac.
Pas mauvat, ma fe...
Benleu los que lo coneissen me prendran per un conaud, mas crese que quo ven mas de pareisser chas los buralistes lemosins... 'laidonc qu'era ma descuberta de la setmana...

2 Re: tabac 1637 le Ven 27 Nov - 16:29

Alh Òli

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Voei, ne viéu despuèi l'estieu d aquèu tabac. Aparament, saria pas THE tabac, mai si daissa tubar, de ce qu'auvi (ieu resti a mon duet Camel de rolar/ Davidoff). Pasmens mòstra que l'occitan, c'est in per vendre

3 Re: tabac 1637 le Sam 28 Nov - 8:49

Tiston

Occitan Warrior
Occitan Warrior
oc-es sei en trin de l'ensaiar (questa setmana), efectivament li prefere totparier lo Flor dau pais... mas lo 1637 es pas mau tanpauc...

4 Re: tabac 1637 le Dim 29 Nov - 19:30

admin

Trobador !!
Trobador !!
Podi pas díser, uèi que hè 303 dias qu'èi deishat de tubar !

Ai, Cocut !

Pau DELERMÀS-FIGORNIÈR
http://omidelafotografia.wordpress.com/

5 Re: tabac 1637 le Lun 30 Nov - 11:11

Tiston

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Òmi a écrit:Podi pas díser, uèi que hè 303 dias qu'èi deishat de tubar !

te rassegure, pas la pena de tornar pipar per tastar lo 1637, quo ne'n vau pas la pena...

6 Re: tabac 1637 le Lun 30 Nov - 18:06

Einucent

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Lo viguèi prumièr, l'estiu 2008 a Vilafranca de Roergue, puèi aprèp a Tolosa.
An 'na gama de 2 tabacs, un burèu que l'i a lo comentari qu'es occitan, e un roge/verd/blanc que lo vestissatge (packaging coma disen lo francès) fai referença a l'Ikuriña basca Euskadi especiala dedicaça au Maime

Quora lo gostèi, me semblèt pas beucòp mielh que lo « Fleur du Pays » qu'es Belge. M'agrada la desmarcha d'aver daus produsaires de quí mas i trape pas mon 100% tabac sens aditius, amai prenguèi la costuma dau American Spirit dempuèi gaire.

http://einucent.wordpress.com

7 Re: tabac 1637 Aujourd'hui à 2:15

Contenu sponsorisé

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]