OCCITANIA !! Forum

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Tor de Franchimandia

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

1 Tor de Franchimandia le Dim 12 Juil - 10:56

Zengi

Trobador !!
Trobador !!
Sei pas se segitz lo Tor augan, mes aquesta setmana soi cadut mantuns còps dessús e notadament suus comentaris deu famós Jean Paul Ollivier. Que soi estat susprés de l'enténer a arrevirar noms òc en francés (com Montrejau) en explicar çò que significava, e en precisar a cada còp qu'èra en occitan (pas en patoés, ni aute ..).

Pensi pas qu'èra lo cas quauques ans a, o lavetz m'engani.

2 Re: Tor de Franchimandia le Dim 12 Juil - 14:31

Einucent

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Bona chausa, ai pas l'impression que s'auvissia davant, ieu tampauc.

La batesta que pòt mobilisar dau monde d'un biais larg qu'es la quela daus noms pròpes. Toponimes, idronimes, patronimes ; Tot i pòt passar, « respectatz la V.Òc ! »
Se amai i a jà de las gents per 'nar dins queu sens dins un comentari esportiu, tan melhor.

Me semblaria interessent de ne'n eslampiar quauques un entau dins dau programes de la mena « La chasse aux trésor » quelo quite concept oblija de surtir dau periferic parisenc e laidonc mena dins daus endreches que lor nom damanda quela mena de presentacion.

http://einucent.wordpress.com

3 Re: Tor de Franchimandia le Dim 12 Juil - 18:06

fredoc

Occitan Warrior
Occitan Warrior
jo tanben que i soi cadut mei d'un còp augan, e qu'èi remarcat aquò tanben, mentre que'vs pòdi quasi asegurar que ne's hasèva pas abans. Poce Levat
De mei, ger o delà-ger, lo J-P Ollivier en question qu'a dit a un moment que Jalabert (qui hè lo comentator ara) avèva sang occitana. Aqueth gran con n'a pas responut arren. Tusta-Paret
Qu'avançam, mes a plaserinas !!!

4 Re: Tor de Franchimandia le Lun 13 Juil - 8:59

jfrieux

Occitan Warrior
Occitan Warrior
I a tanben de banderas occitanas, sul camin..

Contenu sponsorisé

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]