OCCITANIA !! Forum

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Enebit d'èstre vulgari e de parlar provençau?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

Barbet

Occitan Warrior
Occitan Warrior
Dins la lucha còntra lo projèct de la LGV Provença, un site recampa totei lei nòvas e iniciativas, encuei un forum si li es montat, siáu agut espantat en ligent qu'es enebit d'èstre vulgari, de menaçar, e de parlar provençau!

Pensi pas que li ague de volontat marrida darnier, coma que siegue quora si saup lo nombre d'occitanofònes que van manifestar e que luchan còntra aqueu projèct, si creiriam tornat un sègle en arrier, es inadmissible, subretot dins una lucha regionala!

>26 bis : Le nouveau forum est arrivé (voir page "accueil") : anonyme mais 3 règles importantes : pas de vulgarité- pas de menaces
- pas de Provençal (désolée...mais je n'ai pas encore eu le temps d'apprendre cette belle langue...donc, je ne peux pas gérer les commentaires...

Vos convidi de laissar un pichin mòt, sus lo site ò per email!
catherine.richard@free.fr
lemechanttgvpaca@free.fr
var.actions.environnement@gmail.com

maime

Lemosin de prumiera !
Sei pas segur que li mandar tot plen de messatges la fara chamnhar d'opinion... Enfin, verem ben.

http://ieumaitot.nireblog.com/

Barbet

Occitan Warrior
Occitan Warrior
L'aviáu contactada per ajudar...sensa respòsta, sembla que siegue reglat, a tirat l'interdiccien. Es anat lèu per un còp!

maime

Lemosin de prumiera !
Sufis de legir lo forum... I a 'gut un messatge un pauc colhut d'un occitanista esmaliciat. I a 'gut mon messatge (emb una perpausicion d'ajuda) e sa responsa : 'la a trobat quauqu'un per far la moderacion en provençau.

http://ieumaitot.nireblog.com/

Barbet

Occitan Warrior
Occitan Warrior
maime a écrit:Sufis de legir lo forum...

Quauqu'un v'auriá pas fach? Risolet

Contenu sponsorisé

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]