Dins
lo cadre de la reforma e de la modernisacion (1) daus territoris, i a 'na partida qu'es pas estada comentada : los transports.
Ier ser, lo 31 de març, sei 'nat a la prumièra reunion publica sus la LAE 2015 (Linha Aeroportada Express "París - Orleans - Lemòtges" (e benleu un jorn Tolosa)). La reunion erá a Orleans perqué i a desjà la linha esperimentala e lo president de l'Agglò la pensa tornar dubrir (2) dès la debuta 2011.
Quò es 'na version renovada de l'aerotren, mens gormand, pus ecologica (l'aer e los animeus son liures per circular jos lo monoralh) e subretot quo es l'estencion d'aici a Lemòtges qu'es bona per la vila e los liams París - provinças.
Quauquas 55 minutas per far la distança, quò pòt pas esser tant meschant que quò, aprep fau veire l'estuda de la linha sus plaça.
2015 quò es per la duberta totala de la LAE.
nòtas :
1/ fau legir 'quí quauquaren de normalament progressiu.
2/ aprep l'aver netiada.
Ai escrich queu bilhet sens fialat dau bureu, ai pas la documentacion balhada ier ser per la numerisar e la botar 'quí
Dos sits sus l'aerotren, lo prumier e lo second !
lo cadre de la reforma e de la modernisacion (1) daus territoris, i a 'na partida qu'es pas estada comentada : los transports.
Ier ser, lo 31 de març, sei 'nat a la prumièra reunion publica sus la LAE 2015 (Linha Aeroportada Express "París - Orleans - Lemòtges" (e benleu un jorn Tolosa)). La reunion erá a Orleans perqué i a desjà la linha esperimentala e lo president de l'Agglò la pensa tornar dubrir (2) dès la debuta 2011.
Quò es 'na version renovada de l'aerotren, mens gormand, pus ecologica (l'aer e los animeus son liures per circular jos lo monoralh) e subretot quo es l'estencion d'aici a Lemòtges qu'es bona per la vila e los liams París - provinças.
Quauquas 55 minutas per far la distança, quò pòt pas esser tant meschant que quò, aprep fau veire l'estuda de la linha sus plaça.
2015 quò es per la duberta totala de la LAE.
nòtas :
1/ fau legir 'quí quauquaren de normalament progressiu.
2/ aprep l'aver netiada.
Ai escrich queu bilhet sens fialat dau bureu, ai pas la documentacion balhada ier ser per la numerisar e la botar 'quí
Dos sits sus l'aerotren, lo prumier e lo second !
Dernière édition par clafotis le Mer 1 Avr 2009 - 12:15, édité 1 fois